Bedankt, ik voel me direct een stuk beterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde je niet zo confronteren.
Hier, neem een Mars.
Snelle koolhydraten, daar ga jij goed op kennelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik voel me direct een stuk beter
...actie was dit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:53 schreef Oriente het volgende:
Wtf zegt hij nou op het einde, de laatste drie seconden, 'wat een ongelooflijke achterlijke ....'
Gelukkig laat jij je niet kennenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels slaat de plank een beetje mis.
quote:
Gebruik je alweer gewichten als je naar de sportschool gaat, of was je zolang afwezig dat dit nog steeds niet kan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels slaat de plank een beetje mis.
Bedankt, nu kunnen we weer goed slapen vanavond nu dit dilemma uit de wereld is.quote:
Inmiddels squat ik 120kg makker. Op mijn leeftijd moet je het rustig opbouwenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gebruik je alweer gewichten als je naar de sportschool gaat, of was je zolang afwezig dat dit nog steeds niet kan?
Nog geen gewichten dus?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels squat ik 120kg makker. Op mijn leeftijd moet je het rustig opbouwen
@Coco @Dj_Day-Vquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Aas is uitgegooid.
NWS / Peter R de Vries neergeschoten, toestand kritiek maar stabiel #27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |