quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ja, ondertussen was een vrouw 5 meter verder op lege flessen aan het weggooien
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout, nu ook weer bij Peter Rquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef NoXia het volgende:
Vandaag begonnen met De Jacht op de Mocro-Maffia op Videoland. Bizar om te zien dat er tijdens verschillende liquidaties zoveel fout is gegaan eigenlijk. Veel klungeligheid en slechte wapens die gebruikt worden die vaak weigeren.En dan die kroongetuige Tony de G. Man man man. Midden op de dag een vluchtauto in de fik willen steken maar geen aansteker op zak hebben.
Vervolgens wel gezien worden door verschillende getuigen.
Haha, nee. Auto is blijven staan inclusief wapens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ken deze zaak niet, maar heeft hij toen iemand anders om een vuurtje gevraagd?
Ergens wel geruststellend dat het lastig is om mensen te vinden die er routine in hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je snapt weer eens helemaal geen drol van waar je op reageert. Wat ben je toch ook een stakker, eigenlijk.
nee het gaat hier in dit topic niet over jou en jouw zielige soresquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik snap die mensen niet.
Net als dat ik die mensen niet snapte die langs de snelweg gingen klappen voor de MH17 slachtoffers.
Ik begrijp het gewoon niet.
Je kent die mensen niet, die mensen kennen jou niet.
Begrijp me niet verkeerd, het is vreselijk wat er gebeurd is, maar uiteindelijk beïnvloedt het mijn leven 0,0.
Als de buurman zijn been breekt heb ik er meer last van.
Nou dat kan dus niet waar zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik snap die mensen niet. Net als dat ik die mensen niet snapte die langs de snelweg gingen klappen voor de MH17 slachtoffers.
Ik begrijp het gewoon niet. Je kent die mensen niet, die mensen kennen jou niet. Begrijp me niet verkeerd, het is vreselijk wat er gebeurd is, maar uiteindelijk beïnvloedt het mijn leven 0,0. Als de buurman zijn been breekt heb ik er meer last van.
Dat geeft een hoop vertrouwen als ze straks de EBI gaan bestormenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Haha, nee. Auto is blijven staan inclusief wapens.
Echt hé. Was overigens wel de tak van Caloh Wagoh (die "motorclub"). Die liquideren in opdracht van Ridouan Taghi.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat geeft een hoop vertrouwen als ze straks de EBI gaan bestormen![]()
Ik ga binnenkort toch nog even wat extra snacks insloan![]()
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, je mist het punt totaal. Ik had niet anders verwacht van je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
nee het gaat hier in dit topic niet over jou en jouw zielige sores
Dat staat er toch helemaal niet man.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef Werkperd het volgende:
Het leger wordt ingezet:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ge-leidsedwarsstraat
https://werkenbij.telegraaf.nl.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef Werkperd het volgende:
Het leger wordt ingezet:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ge-leidsedwarsstraat
"Kijk, dit deed ik vroeger met mijn Vespa ook altijd"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ze dit keer nog met vluchtauto's gaan werken. Kom je niet goed mee door het verkeer ed. Ik verwacht dat ze dit keer zorgen dat ze zich op de motor uit de voeten maken.
[ afbeelding ]
Hij is voor PSV.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou Sjon een leuk leven hebben denk je?
Straks gaan ze Ridouan uit de verkeerde gevangenis proberen te bevrijdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout, nu ook weer bij Peter R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |