@JR-Style-93 wat vind jij van de hoeveelheid van deze maaltijd?quote:
had op de laatste dag van die spicy chickennuggets promotie maccie gehaaldquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef MC-M het volgende:
Net Maccie gehad boys.
Niet gefilmd helaas. Was ongetwijfeld een hit geweest.
Vandaag niet ?quote:
Nee, dan zou @KingRoland wel "vandaag" gezegd hebben.quote:
Ik ken niet niet, althans, niet dat ik weet.quote:
Maandag om 8:00 uur tweede prik.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Morgen weer een PCR-test
moet opeens hevig hoesten
Heb je een Chinees gezoend?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Morgen weer een PCR-test
Kan ook longkarper zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Morgen weer een PCR-test
Wel sneu die mensen die maar fastfood blijven bestellen voor hem, zo komt hij nooit van zijn verslaving af.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 wat vind jij van de hoeveelheid van deze maaltijd?
Hij had het ook kunnen weigeren natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu die mensen die maar fastfood blijven bestellen voor hem, zo komt hij nooit van zijn verslaving af.
Hij kan natuurlijk ook een ruggengraat kwekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel sneu die mensen die maar fastfood blijven bestellen voor hem, zo komt hij nooit van zijn verslaving af.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het ook kunnen weigeren natuurlijk
Wowquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook een ruggengraat kweken
McDonald's gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef MC-M het volgende:
Net Maccie gehad boys.
Niet gefilmd helaas. Was ongetwijfeld een hit geweest.
Al besproken. Voortaan even opletten aub.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het ook kunnen weigeren natuurlijk
Niet als je ballen toont.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.
Zo simpel is het natuurlijk niet hè.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jellyquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alleen van mij is het minder hypocriet omdat ik niet dagelijks ijs eet
Ja helemaal als je niet helemaal goed bent dat is waarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.
Mooi om te zien hoe gelukkig hij wordt van een snackje.quote:
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet hè.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijk
Hmm wat is je lengte?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij overtreft zich zelf steeds meer. Onsmakelijker kan bijna niet. Straks twee weken bratwurst uit Duitsland. Ik verheug me er nu al op.quote:
Kan je nooit echt vergelijken. Er zijn ook genoeg mensen die veel alcohol drinken maar nog geen alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aldus iemand die matrassen aanduwt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel professionele begeleiding krijgen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |