SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik was even wat aan het eten, maar luisterde wel.
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.
Hopelijk heeft het gesmaakt, zonder lange tanden...
Mits met vers gesneden uienringen kan ik een hamburger niet afslaan...quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.
Zeker mooi!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Eergisteren was ik even op de plek waar op 28 augustus het Wooferland Festival zal plaatsvinden.
Wegens andere afspraken kan ik er niet bij zijn, maar ook zonder festival is het een prachtige plek...
[ afbeelding ]
Ja, hè?quote:
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij met je zoon wel eens in het Nationaal Militair Museum geweest, livelink?
Boeit zoiets hem überhaupt?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.
Moet je doen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Denk dat ik er komende week weer even langs ga, voordat de vakantie periode los barst...
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ach lili wat naar voor jou en je zoon.
Iets wat heuglijk zou moeten zijn.
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.
Woonde tegenover een café, paar vrienden daar tijdens EK/WK.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.
quote:Setlist:
20:44 : R.T.Z. - Dance Your Ass Off (Return To Zero Mix)
20:49 : Jones-Sider - Future Trance (DJ Marko Remix)
20:54 : Tata Box Inhibitors - Protein
20:58 : Glam - Hell's Party (DJ Ricci Mix)
21:02 : The Hypnotist - House Is Mine
21:06 : Blake Baxter - One More Time (Original Mix - Logic Edit)
21:10 : Problem House Vol 1 - Take Me There
21:13 : E-Dancer - Pump The Move
21:16 : The Blunted Boy Wonder - Metropolis
21:22 : Hardfloor - Lost in the Silverbox
21:26 : Atomic Brain - Atomic Brain (Atom Mix)
21:28 : Technasia - Final Quadrant
21:31 : Mory Kante - Mogo Djolo (Oliver Lieb rmx)
21:37 : Robert Armani - Ambulance (Boriqua Tribez Remix)
21:42 : Dr. Fernando - High Pressure
21:47 : Time Attack - Wait A Minute
21:52 : Lemon Sol - Distant Voices (Part One)
21:57 : Kay D. Smith - Option 1 (A1)
22:02 : Jones and Stephenson - The First Rebirth (Baby Doc and The Dentist Remix)
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste track.
Het is hier boven best warm en ik ga zo even buiten afkoelen...
[..]
Merci en dank voor het luisteren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.
Ja, dat hebben jullie goed gedaan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, ben ik ff blij dat we niet gewacht hebben op dat nieuwbouwproject in de nieuwe wijk die ze hier vlakbij gaan ontwikkelen. Vergelijkbaar huis op vergelijkbaar groot perceel kost daar meer dan ¤200.000 meer dan ons nieuwe huis.
Oh da’s leuk. Veel plezier. Ik ben nog steeds bezig met kasten uitmesten en spullen op vinted zetten. Ben nu bij de parfums van mama Symph aanbelandquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:03 schreef just me het volgende:
Zo maar de trein in. Ik ga mijn broers nieuwe huis bewonderen. Mondkapje zit in de tas
quote:Hossen en hijsen is kennelijk belangrijker dan nadenken of je ongevaccineerd en/of met een (al dan niet gekopieerde of niet betrouwbare) test dat hossen en hijsen misschien nog even niet moet doen.
Wat misschien wel kan, hoeft immers niet.
Zelf vooraf nadenken, niet achteraf wijzen naar een ander als je besmet bent geraakt en vervolgens zelf weer verantwoordelijk bent voor nieuwe besmettingen.
Makkelijker kan ik het niet beschrijven…
NB. Even los van wat de impact van een besmetting is/wordt.
Dat moeten we nog even afwachten, maar de besmette personen bepalen nu even wat er gaat gebeuren…
Ik wilde dat ook doen met de kleren van mijn dochter die hier zijn en ze niet meer draagt. Maar mijn dochter wil uiteindelijk dat ik ze naar de kringloop breng. Ook goed. Hoef ik niet te kloten met pakjes opsturen en zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh da’s leuk. Veel plezier. Ik ben nog steeds bezig met kasten uitmesten en spullen op vinted zetten. Ben nu bij de parfums van mama Symph aanbeland
Ik zette er een miniatuur van een parfum op en die verkocht ik letterlijk binnen een minuut. Helaas mogen gebruikte parfums niet op Vinted, dus die hele berg gaat op Marktplaats, wel jammer, want Fransen zijn er dol opquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook doen met de kleren van mijn dochter die hier zijn en ze niet meer draagt. Maar mijn dochter wil uiteindelijk dat ik ze naar de kringloop breng. Ook goed. Hoef ik niet te kloten met pakjes opsturen en zo.
Nee, wat afgrijselijkquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag heerlijk op het terras aan het strand van Castricum gezeten en bijgepraat met een vriend die een heel triest halfjaar heeft gehad, waarbij alle plannen in duigen vielen door 3 overlijdens van eerst z'n ouders en later een vriend waarmee hij samen op een exotisch eiland in de Caribbean een hotel zou gaan runnen.
Nog voordat ze daar aankwamen per vliegtuig, werd zijn vriend onwel tijdens de tussenstop en is enkele weken daarna, na terugkomst in Nederland, overleden. Het hele plan rond het hotel is daarmee van de baan.
Het kan een script voor een film zijn, bizar…
quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag heerlijk op het terras aan het strand van Castricum gezeten en bijgepraat met een vriend die een heel triest halfjaar heeft gehad, waarbij alle plannen in duigen vielen door 3 overlijdens van eerst z'n ouders en later een vriend waarmee hij samen op een exotisch eiland in de Caribbean een hotel zou gaan runnen.
Nog voordat ze daar aankwamen per vliegtuig, werd zijn vriend onwel tijdens de tussenstop en is enkele weken daarna, na terugkomst in Nederland, overleden. Het hele plan rond het hotel is daarmee van de baan.
Bikkel die zoon van je. Prikpost klein half uurtje. Teststraat net wat meer en huisarts nog wat meer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef livelink het volgende:
Fijn Raf! En dan nu ook echt niet meer miepen hoor.
Mijn zoon heeft vandaag ook zijn eerste vaccin gehad. Wel stoer hoor, hij is in zijn eentje naar Culemborg gefietst (toch wel 45 min. fietsen) en alles gedaan. Hij was echt wel zenuwachtig en begon gisteren nog dat hij toch niet zou gaan, maar uiteindelijk gewoon gegaan. En als mijn dochter geen corona had gekregen, had zij deze week ook haar vaccin gehad, maar ja...
Slechte filmquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ken het niet, maar ziet er goed uit…quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slechte film![]()
![]()
![]()
Ik zat hemelsbreed redelijk bij je in de buurt.
https://gasterijkruisberg.nl/
Ik heb dit verhaal nu 3 keer opnieuw gelezen en ik begrijp nog steeds niet waarom je hierin mee bent gegaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik kom net terug van een lange wandeling. Toen ik zo'n 3 km. van huis was stopte er een auto naast me en daar zat een buitenlandse man in die zei dat hij zich heel alleen voelde en erg veel behoefte had aan een gesprek en of ik even met hem wilde praten. Dus ik zei dat ik best even met hem wilde praten. Was best een prima gesprek, over werk en hoe het was om als buitenlander in Nederland te leven enz.
Maar op een gegeven moment werd het natuurlijk toch raar. Dat hij me wilde verleiden en dat hij zich intellectueel tot me aangetrokken voelde (maar niet fysiek!). Maar dat kon nog veranderen als ik naar de sportschool zou gaan![]()
Dus toen heb ik gezegd dat hier onze wegen scheiden en dat hij weer in zijn auto mocht stappen en dat ik weer verder zou lopen. Dus dat kun je dus meemaken als je gaat wandelen.
Ja, mijn man was ook niet zo blij. Maar op dat moment straalde hij echt uit dat hij oprecht behoefte had aan een gesprek met iemand. En ik zag daar niet zoveel kwaads in. En hij ging ook gewoon weg toen ik zei dat ik er klaar mee was. Probeerde nog halfslachtig mijn gegevens te vragen, die ik natuurlijk niet gegeven heb. Gaf me wel zijn emailadres, maar ik heb hem gezegd dat ik hem niet zou mailen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal nu 3 keer opnieuw gelezen en ik begrijp nog steeds niet waarom je hierin mee bent gegaan.
Misschien ben ik argwanend en minder goed van vertrouwen, maar voor geen goud dat dit gesprek bij mij, als ik in jouw schoenen had gestaan, langer had geduurd dan 'U ook nog een fijne avond'…
Sorry, maar na alle rare voorvallen die je regelmatig hoort (en dan denk ik aan situaties als bijvoorbeeld die van Anne Faber) krijg ik letterlijk de rillingen over mijn rug als ik je verhaal lees en zou ik je bijna willen vragen: Doe dit svp niet nog een keer…quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn man was ook niet zo blij. Maar op dat moment straalde hij echt uit dat hij oprecht behoefte had aan een gesprek met iemand. En ik zag daar niet zoveel kwaads in. En hij ging ook gewoon weg toen ik zei dat ik er klaar mee was. Probeerde nog halfslachtig mijn gegevens te vragen, die ik natuurlijk niet gegeven heb. Gaf me wel zijn emailadres, maar ik heb hem gezegd dat ik hem niet zou mailen.
Ik snap wat je bedoelt. Ik acht de kans dat het nog een keer gebeurt wel als heel klein in. Normaliter krijg ik ook altijd het commentaar dat ik echt uitstraal dat men me met rust moet laten, dus dit heb ik ook nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar na alle rare voorvallen die je regelmatig hoort (en dan denk ik aan situaties als bijvoorbeeld die van Anne Faber) krijg ik letterlijk de rillingen over mijn rug als ik je verhaal lees en zou ik je bijna willen vragen: Doe dit svp niet nog een keer…
Dan is het des te meer bijzonder dat uitgerekend jij aangesproken wordt door een wildvreemde in een auto tijdens een wandeling (ik neem aan niet in de bebouwde kom) met uiteindelijk een verleiding…quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik acht de kans dat het nog een keer gebeurt wel als heel klein in. Normaliter krijg ik ook altijd het commentaar dat ik echt uitstraal dat men me met rust moet laten, dus dit heb ik ook nooit eerder meegemaakt.
Zo'n arrestatieteam in actie is wel indrukwekkend. Heb het ook een keer gezien bij de afrit Vinkeveen. Eerst met bloedspoed ingehaald worden door die personenauto's met blauwe zwaailichten en dan maak je als achtervolgde weinig kans hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens op de A9 bij de afrit Uitgeest/Krommenie een aanhouding van een auto/de inzittende(n) daarvan meegemaakt door arrestatieteams in 2 grijze busjes (met op het moment van aanhouding blauwe knipperlichten) en een personenauto.
Ze sloten met de auto's de staande gehouden auto in en uit de busjes kwamen gemaskerde politie personen die de chauffeur uit zijn auto sleurden…
Het ging allemaal zo snel dat ik daarna even dacht dat ik teveel nieuws en films had gekeken, maar het is echt gebeurd.
Kan er alleen niks over terugvinden…
De 2 identieke busjes waren me wel opgevallen, zo'n 100 meter voor me, maar toen reden ze nog achter elkaar, zonder blauwe knipperlichten aan. Ineens ging 1 van de busjes een auto, die er kennelijk voor reed en die ik nog niet gezien had, inhalen en die ging na de inhaalactie weer naar rechts, voor de uiteindelijk aangehouden auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo'n arrestatieteam in actie is wel indrukwekkend. Heb het ook een keer gezien bij de afrit Vinkeveen. Eerst met bloedspoed ingehaald worden door die personenauto's met blauwe zwaailichten en dan maak je als achtervolgde weinig kans hoor.
Hoe was het om weer met het OV te gaan? Ik vond de eerste keer in de bus eigenlijk ook best spannend.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het spannendste wat mij gisteren is overkomen was de treinreis naar mijn broer. Was leuk om hun nieuwe woning te bewonderen en lekker bij te kletsen met hem en zijn vrouw. Ik zie hem wel regelmatig om te golfen maar dan hebben we vooral het golfen.
Het was heel rustig in de trein en overal stonden raampjes open dus dat ging helemaal goed!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe was het om weer met het OV te gaan? Ik vond de eerste keer in de bus eigenlijk ook best spannend.
Fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad.
Als hospik in dienst heb ik duizenden injecties geplaatst (de befaamde stereo prik en diverse vaccinaties bij soldaten die naar het buitenland uitgezonden weren e.d.) en heel vaak bloed afgenomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet te vaak glucose prikken hoor, je krijgt eelt op je vingertoppen ervan. Ik zou echt een drempel overmoeten om mezelf te prikken (ik deed het wel bij cliënten, ik mocht alleen geen insuline toedienen). Enge schietnaaldjes, brr
Ik had een cliënt met een enorm schommelende bloedglucose,, die werd zo vaak geprikt dat hij echt eelt had zitten. Maar geen idee van de ervaring van de diabeten hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hospik in dienst heb ik duizenden injecties geplaatst (de befaamde stereo prik en diverse vaccinaties bij soldaten die naar het buitenland uitgezonden weren e.d.) en heel vaak bloed afgenomen.
Ik heb 10 vingers en 20 plekken om te prikken (aan de buitenkanten van elke vinger).
Dat eelt krijgen van het prikken zal bij afwisseling van de vingers toch wel meevallen?
Je voelt echt helemaal niets van die prik, het is echt een miniscuul klein, dun naaldje dat nauwelijks je vinger in gaat. Ik kan hem nog afstellen op type huid op de vinger ook…
https://www.merkala.nl/di(...)ter-startpakket.html
Net al is er al iets bekend gemaakt op het nieuws.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:06 schreef just me het volgende:
Vanavond om 19.00 uur persco, ben benieuwd...
dank !quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net al is er al iets bekend gemaakt op het nieuws.
Testen voor toegang stopt voor de (natte) horeca, dus zaken die daaraan moeten voldoen gaan weer grotendeels dicht.
Zie ook:
https://www.nu.nl/coronav(...)cht-voor-horeca.html
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt ergens uit de late 70s of vroege 80s weggelopen, maar het is gewoon heel erg 2021. En het is Topsong bij Radio 2, deze week. Normaal maal ik daar niet om, maar dit is een gedurfde keuze. Het liedje is verre van populair en ook al niet van een bekende artiest. Maar wél erg leuk.Super db - Wait For Me
Zojuist een geweldige mash-up van "Wait For Me" en "Xanadu" op Radio 2.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft wat weg van Xanadu (het begin dan).
Had me er zó op verheugdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wordt niet naar de discotheek dit weekend
Helemaal geen dansen met Janssen meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wordt niet naar de discotheek dit weekend
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen dansen met Janssen meer.
In plaats daarvan gewoon een ouderwetse, dampende vrijpartij thuis en dan door je bed zakken.
Kan je later ook nog lol om hebben onder genot van een borrel…
Leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Zojuist een geweldige mash-up van "Wait For Me" en "Xanadu" op Radio 2.![]()
Later geheid via de site van Radio 2 terug te luisteren, na ongeveer 45 minuten in de uitzending van De VrijZaZo Show.
Ik prik tegenwoordig niet meer. Ik gebruik een scan. Elke 2 weken een nieuwe sensor plaatsen, en dan met de telefoon uitlezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had een cliënt met een enorm schommelende bloedglucose,, die werd zo vaak geprikt dat hij echt eelt had zitten. Maar geen idee van de ervaring van de diabeten hier.
Ik ben nog een newbie, ik vind juist dat prikken interessant.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik prik tegenwoordig niet meer. Ik gebruik een scan. Elke 2 weken een nieuwe sensor plaatsen, en dan met de telefoon uitlezen.
Misschien gaat het overzetten na je 2e vaccinatie vanzelfquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog een newbie, ik vind juist dat prikken interessant.
Maar ik heb wel een apparaat dat via Bluetooth automatisch de gemeten gegevens overzet naar mijn telefoon.
Het begin is er…![]()
En goedemorgen!
Wat ik heb wordt alleen vergoed als je 4 keer per dag moet spuiten. Zo lang dat niet is, zou ik het gein bij prikken houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog een newbie, ik vind juist dat prikken interessant.
Maar ik heb wel een apparaat dat via Bluetooth automatisch de gemeten gegevens overzet naar mijn telefoon.
Het begin is er…![]()
En goedemorgen!
Ja, maar gaat erg traag.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:17 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Hoe is het Melting? Nog steeds verder aan het opknappen?
Dat je weer iets wilt doen is best al wel positief, hoop dat ze je langzaam, heel langzaam laten opbouwen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar gaat erg traag.
Hoef niet meer naar de praktijkondersteuner. Gisteren laatste keer geweest.
Ik ga maandag een gesprek op het werk voeren voor reïntegratie. Wil onderhand wel weer iets doen.
We gaan het na morgen zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien gaat het overzetten na je 2e vaccinatie vanzelf
oh vast eentje die compatible is met alle nieuwe snufjesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan het na morgen zien.
Ik ga zo wel alvast een nieuwe telefoon kopen…
Het zal geen Nokia 3310 worden, nee…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
oh vast eentje die compatible is met alle nieuwe snufjes
Ben benieuwd, mijn 2e prik is morgen, dus na de wijziging.quote:Mensen die volledig zijn ingeënt tegen het coronavirus moeten vanaf zaterdag twee weken wachten tot zij op basis van hun vaccinatie een QR-code aan kunnen maken in de CoronaCheck-app. Zo’n ’groen vinkje’ geeft toegang tot bijvoorbeeld horecagelegenheden en evenementen waar geen 1,5 meter afstand gehouden hoeft te worden.
Je zult vast niet zonder telefoon zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal geen Nokia 3310 worden, nee…
Maar ik hoef ook niet het allernieuwste toestel te hebben.
En misschien wordt het een weekje later.
Is dat zo'n bril met Spotify en speakers in de pootjes?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Je zult vast niet zonder telefoon zitten
Ik ga straks mijn nieuwe bril ophalen
daar laat ik me nog niet over uitquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo'n bril met Spotify en speakers in de pootjes?
Dan was ik nog net op tijd geprikt. Ik kon woensdagavond al een qr-code aanmaken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn 2e prik is morgen, dus na de wijziging.
Heb geen haast met de code trouwens…
Dus jij bent vannacht nog snel naar de discotheek geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was ik nog net op tijd geprikt. Ik kon woensdagavond al een qr-code aanmaken.
Goedemorgen
Nee want ik ben nog niet volledig beschermd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus jij bent vannacht nog snel naar de discotheek geweest
Hallo!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was ik nog net op tijd geprikt. Ik kon woensdagavond al een qr-code aanmaken.
Goedemorgen
Als ze al gekomen zouden zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, daar gaat de (ijdele) hoop dat de vivadames naar fok overstappen https://www.viafora.nl/forum
Precies, wat moet je als brave Viva lezeres hier überhaupt zoeken? Of als nieuwe user in het algemeen?quote:
I know. Maar niet iedereen was daar braaf hoor, in Actueel (nws) was het vaak dweilen met de kraan open, maar daar werden tenminste nog bans uitgedeeldquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, wat moet je als brave Viva lezeres hier überhaupt zoeken? Of als nieuwe user in het algemeen?
Bitchfightsquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
I know. Maar niet iedereen was daar braaf hoor, in Actueel (nws) was het vaak dweilen met de kraan open, maar daar werden tenminste nog bans uitgedeeld
Volslagen idioten, net als hierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bitchfights, op zich best grappig...
Mischien kan (een deel van) Fok! wel opgaan in dat Viaforum?quote:
Geen idee, het is het voormalige ouders.nl, maar daar was ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mischien kan (een deel van) Fok! wel opgaan in dat Viaforum?
Hebben ze er een stabiele serveromgeving?
Leef je uit, ik ben vanavond dansen met Pfizer…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:00 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik neem aan dat Melting vanavond draait? Is er al een pre-Melting-show gepland?
Zo niet, dan wil ik die wel verzorgen.
Jij weet wat je gaat doen vanavond, voor mij is het nog een verrassing, de kinderen komen me om 17.00 uur halen om ???quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik ben vanavond dansen met Pfizer…
Jij gaat natuurlijk dansen met Zeneca.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet wat je gaat doen vanavond, voor mij is het nog een verrassing, de kinderen komen me om 17.00 uur halen om ???
Nope, en op mijn vraag "hoe" ik me moest kleding kreeg ik alleen te horen dat ik geen wandelschoenen nodig hadquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk dansen met Zeneca.
Maar helemaal niets kunnen ontfutselen?
Bij dansen en bowlen heb je geen wandelschoenen nodig…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, en op mijn vraag "hoe" ik me moest kleding kreeg ik alleen te horen dat ik geen wandelschoenen nodig had
Ik zie/merk het allemaal wel, wat het ook is, het is lief bedoeld![]()
Succes met je vaccinatie !
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet wat je gaat doen vanavond, voor mij is het nog een verrassing, de kinderen komen me om 17.00 uur halen om ???
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, en op mijn vraag "hoe" ik me moest kleding kreeg ik alleen te horen dat ik geen wandelschoenen nodig had
Ik zie/merk het allemaal wel, wat het ook is, het is lief bedoeld![]()
Succes met je vaccinatie !
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij dansen en bowlen heb je geen wandelschoenen nodig…
Veel plezier!
Vanavond gaan wij uit eten, morgenochtend ga ik mijn vaccinatie pas halen…
* Zo niet, heb ik een probleem. Vooraf-track rond 18:56quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Satur-ation
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies*
Ik begin zelden met de Pet Shop Boys hoor, maar vanavond dus wel. Omdat dit een fijne openingstrack is.quote:
Nou het gaat eigenlijk prima met mij. Ik werk deze periode 6 dagen in de week, tis leuk werk, maar ook wel veel. Ik voel me wel lekkerquote:
Hier op zich ook wel prima. Toevallig vandaag ook nog wat uurtjes overgewerkt, dus al met al kom ik ook aan bijna 6 dagen deze week. Het is erg druk...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou het gaat eigenlijk prima met mij. Ik werk deze periode 6 dagen in de week, tis leuk werk, maar ook wel veel. Ik voel me wel lekker![]()
En hoe is t met jou, 11?
Wel een beetje leuk werk?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier op zich ook wel prima. Toevallig vandaag ook nog wat uurtjes overgewerkt, dus al met al kom ik ook aan bijna 6 dagen deze week. Het is erg druk...
Kan ook z'n charme hebben, als het maar een beetje afwisseltquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar soms is het even in volle vaart productie draaien.
Geen idee of het als zomernummer bedoeld isquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:22 schreef BasEnAad het volgende:
Fijn zomernummertje. Wel veel tekst hoor
Nee, nooitquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ook GTA Vice City gespeeld trouwens, 11?
In dat spel zaten zoveel mooie 80's nummers, zoals deze. Wel leuk dat zoveel mensen die nummers kennen door dat spelletjequote:
Altijd goed als een nieuwe generatie de muziek uit die tijd leert kennen. Ik heb nog een paar 80s-nummers klaarstaan, verderop in de show.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In dat spel zaten zoveel mooie 80's nummers, zoals deze. Wel leuk dat zoveel mensen die nummers kennen door dat spelletje
Ik vraag het me af, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom,Livelink
Bij - wat ik aanneem - de pre-Melting show van vanavond.
Ik meen dat Melting vorige week zoiets zei als: het draaien is goed bevallen. En dat -ie het nu weer wekelijks ging doen?quote:
Je hebt sowieso geen probleem natuurlijk. Melting zei dat inderdaad, maar of hij zich vandaag goed voelt, weet ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik meen dat Melting vorige week zoiets zei als: het draaien is goed bevallen. En dat -ie het nu weer wekelijks ging doen?
Zo niet... heb ik een probleem en knoop ik er een paar uurtjes bij aan
We gaan het merken....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt sowieos geen probleem natuurlijk. Melting zei dat inderdaad, maar of hij zich vandaag goed voelt, weet ik natuurlijk niet.
Zou kunnen. Bekendste nummer is Kein Zurück.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
Goeie stem, wel een beetje cheap die deuntjes, dat fruity loops zeg maar.
Ik ken deze band geloof ik.
Ik vind het een leuk nummer, maar luister met koptelefoon en er zit zo'n raar geluidje tussen, waardoor ik de hele tijd denk dat mijn telefoon gaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Het moet weer even...
AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Overduidelijk op weg naar een zeer hoge klassering in mijn jaarlijst...
Van wie is dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik loop soms zo achter de feiten aan. Hoorde toevallig vorige week voor het eerst het nummer Lost on you van LP. Ik dacht echt dat ik iets nieuws ontdekt had, maar zie nu dat het al een paar jaar in de top2000 staat.
Het mag ook wel even...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Het moet weer even...
AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Overduidelijk op weg naar een zeer hoge klassering in mijn jaarlijst...
Dat trilgeluidje he?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk nummer, maar luister met koptelefoon en er zit zo'n raar geluidje tussen, waardoor ik de hele tijd denk dat mijn telefoon gaat.
Ik ken LP, maar dat nummer zegt me zo niks. Binnenkort maar eens luisteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik was niet de enige die het niet kende, dus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/LP_(zangeres)
Ik werk normaal 36 uur. En dat ik op zaterdag werk, komt maar weinig voor. Heeft te maken met pieken in het aanbod.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
En wat zijn jullie harde werkers zeg, met die 6 dagen per week. Ik vind 40 uur al heel veel. Soms lijkt het alsof bijna niemand meer fulltime werkt, maar dat klopt dus niet.
4 x 9 ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik werk normaal 36 uur. En dat ik op zaterdag werk, komt maar weinig voor. Heeft te maken met pieken in het aanbod.
Ik 4x 7,5 en 1 x 6.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
4 x 9 ?
Ik werk gewoon ouderwets 5 x 8
Een soort supergroep, dus. En hun debuut-EP staat nu op Spotify. Alleen maar fijne liedjesquote:Featuring members of Miami Horror and Slum Sociable, Telenova was assembled by Death Cab for Cutie' Chris Walla
Nou valt bij mij wel mee. Ik werk gemiddeld maar 32 uur per week ongeveer over het hele jaar denk ik. Er zitten alleen ook maanden tussen dat ik er 50/60 per week werk. Ik vind die afwisseling wel prima.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
En wat zijn jullie harde werkers zeg, met die 6 dagen per week. Ik vind 40 uur al heel veel. Soms lijkt het alsof bijna niemand meer fulltime werkt, maar dat klopt dus niet.
Haha al draai je de hele avond EEN BEPAALD DUOquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Van 2021 gaan we weer naar 1989:Billy Joel - We Didn't Start the Fire
Hierna, zeg ik alvast voor BasEnAad, komt een bepaald duo nogmaals voorbij....
Dat scheef De Telegraaf onlangs. De Pet Shop Boys maakten er in 2016 een fraai liedje over, met ook nog eens een sterke 80s-feel. I'm Not Scared deel 2, vind ik zelf...quote:Het is best zwaar om dictator te zijn. Het lijkt erop dat Kim Jong-un zijn macht deels heeft gedelegeerd.
Valt mee. Ik heb een goede smoes en welgeteld drie liedjes klaargezetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha al draai je de hele avond EEN BEPAALD DUO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyrics
Geldig excuus om 4:51 minuten later te komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moet eigenlijk nu weg naar een feestje, maar ik wacht nog even hehehe
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Sloeg deze tekst ook maar een beetje op Poetin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LyricsAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het is hier vlakbij, dus ik kan nog wel wat langer wachten. Dan maak ik tenminste ook nog een beetje entreequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geldig excuus om 4:51 minuten later te komen.
Gewoon dit nummer op de speakers keihard aanzetten:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is hier vlakbij, dus ik kan nog wel wat langer wachten. Dan maak ik tenminste ook nog een beetje entree
Is het ook niet. Het is gewoon een heel smaakvolle cover van het Pink-nummer. Vleugje Bond op de achtergrond...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Haha nooit geweten dat dit nummer zo oud was hehe dan!
Zeer geslaagd!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is gewoon een heel smaakvolle cover van het Pink-nummer. Vleugje Bond op de achtergrond...
Ik dacht eerst dat je nog een PSB-song draaide.quote:
Dat is wel de planning.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, daar is -ieIk ben ervan uitgegaan dat je straks ook gewoon weer gaat draaien.
Dat zal fijn zijn geweest om je familie weer te kunnen zien. Ondanks de verdrietige aanleiding.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
En goede avond natuurlijk.
Heb vanmiddag een tante begraven (was vorig jaar al gecremeerd), en daarna een gezellig samen zijn gehad met neven/nichten/ooms/tantes.
Gecondoleerd. Hier identiek nieuws afgelopen week, maar de uitvaart was in kleine, besloten kring.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
En goede avond natuurlijk.
Heb vanmiddag een tante begraven (was vorig jaar al gecremeerd), en daarna een gezellig samen zijn gehad met neven/nichten/ooms/tantes.
Zeker.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal fijn zijn geweest om je familie weer te kunnen zien. Ondanks de verdrietige aanleiding.
Niet zo'n gekke gedachte, want het is een Trevor Horn-productie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je nog een PSB-song draaide.
Ja heel herkenbaar. Toch een soort onvoorwaardelijke goede band. Terwijl ik die neven en nichten tegenwoordig echt alleen nog op uitvaarten zie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar dat het weerzien met neven en nichten vaak gezellig is bij een uitvaart. Zelf ook weleens meegemaakt.
Fijn dat het toch een mooie dag is geweest.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Tante woonde boven Amsterdam, maar wilde hier in de buurt begraven worden. Dus vandaar dat ze dan nu geregeld hadden.
Ja, raar fenomeen eigenlijk. Maar ja, ieder heeft zo zijn of haar eigen leven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja heel herkenbaar. Toch een soort onvoorwaardelijke goede band. Terwijl ik die neven en nichten tegenwoordig echt alleen nog op uitvaarten zie.
Wij hebben hier familieweekends en etentje zodat we elkaar normaal gesproken wel eens per jaar zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja heel herkenbaar. Toch een soort onvoorwaardelijke goede band. Terwijl ik die neven en nichten tegenwoordig echt alleen nog op uitvaarten zie.
Dat is een betere reden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben hier familieweekends en etentje zodat we elkaar normaal gesproken wel eens per jaar zien.
Veel beter eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben hier familieweekends en etentje zodat we elkaar normaal gesproken wel eens per jaar zien.
Wij ook, maar nu al twee jaar niet doorgegaan vanwege corona.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest mijn buurvrouw even helpen, dus ik heb het gemist. Wat vond je er van?quote:
Leuk dat je erbij was. Veel plezier op het feestje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moet gaan, bedankt 11!
tot de volgende keer!
Leuke plaat welquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik moest mijn buurvrouw even helpen, dus ik heb het gemist. Wat vond je er van?
Veel plezier BasEnAad. En als het niet leuk is, kom je gewoon weer terug.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
tot de volgende keer!
Fijne avond.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
tot de volgende keer!
Supertramp heeft daar wel een aantal vanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar drie liedjes te gaan. Ze zijn allemaal wat aan de lange kant, vandaarSupertramp - From Now On
Ga je het laat maken vanavond dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
Vanavond, als iedereen naar bed is, nog maar eens luisteren dan.
Ik weet het nog niet. Maar mijn man gaat meestal wel vroeg naar bed.quote:
Fijn voor ze dat het weer kanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.![]()
Ik las net dat Mad En just me vanavond niet aanwezig zullen zijn. Hebben beide een uitje gepland staan. Ook leuk!
I Follow Riversquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
oh ja, dit ken ik wel.
I will follow - Triggerfinger
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
oh ja, dit ken ik wel.
I will follow - Triggerfinger
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
Met hulp van mijn man: "Hoe heet die Belgische band ook alweer die I will follow zingt?" Hij wist de naam dus wel.
Dan moet je lokroep zijn werk weer doen. @Rataplan bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.![]()
Ik las net dat Mad En just me vanavond niet aanwezig zullen zijn. Hebben beide een uitje gepland staan. Ook leuk!
Is dat net met 1 t?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je lokroep zijn werk weer doen. @:rattaplan bijvoorbeeld?
Ik zou het echt niet weten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik was gisteren bij m'n ouders en daar stond Muziekfeest op het Plein aan. Dit is volgens mij van die ene zanger, dat jonge gastje dat helemaal onder de tattoos zit.
Ja, dat had ik eerst gedaan, maar toen kwam ik niet echt op iets uit.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik was gisteren bij m'n ouders en daar stond Muziekfeest op het Plein aan. Dit is volgens mij van die ene zanger, dat jonge gastje dat helemaal onder de tattoos zit.
Volgens mij heeft "onze" Rataplan er nog cijfers achter, of zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst gedaan, maar toen kwam ik niet echt op iets uit.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "onze" Rataplan er nog cijfers achter, of zo.
Dit is trouwens "Grease Is The Word"
Je hebt gelijk @Rataplan79 is het. Luister je gezellig mee, Rataplan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "onze" Rataplan er nog cijfers achter, of zo.
Dit is trouwens "Grease Is The Word"
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk @:Rataplan79 is het. Luister je gezellig mee, Rataplan?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
En met een beetje geluk luisteren Rataplan en Rattaplan straks ook mee
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga even wat eten pakken, dan ben ik weer terug.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga even wat eten pakken, dan ben ik weer terug.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete versie is die van Blaas Of Glory, die het heeft gecombineerd met Venus.
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Arne Jansen, Metallica en Kool & The Gang achter elkaar.
Melting is terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |