SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik was even wat aan het eten, maar luisterde wel.
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.
Hopelijk heeft het gesmaakt, zonder lange tanden...
Mits met vers gesneden uienringen kan ik een hamburger niet afslaan...quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.
Zeker mooi!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Eergisteren was ik even op de plek waar op 28 augustus het Wooferland Festival zal plaatsvinden.
Wegens andere afspraken kan ik er niet bij zijn, maar ook zonder festival is het een prachtige plek...
[ afbeelding ]
Ja, hè?quote:
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij met je zoon wel eens in het Nationaal Militair Museum geweest, livelink?
Boeit zoiets hem überhaupt?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.
Moet je doen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Denk dat ik er komende week weer even langs ga, voordat de vakantie periode los barst...
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ach lili wat naar voor jou en je zoon.
Iets wat heuglijk zou moeten zijn.
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.
Woonde tegenover een café, paar vrienden daar tijdens EK/WK.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.
quote:Setlist:
20:44 : R.T.Z. - Dance Your Ass Off (Return To Zero Mix)
20:49 : Jones-Sider - Future Trance (DJ Marko Remix)
20:54 : Tata Box Inhibitors - Protein
20:58 : Glam - Hell's Party (DJ Ricci Mix)
21:02 : The Hypnotist - House Is Mine
21:06 : Blake Baxter - One More Time (Original Mix - Logic Edit)
21:10 : Problem House Vol 1 - Take Me There
21:13 : E-Dancer - Pump The Move
21:16 : The Blunted Boy Wonder - Metropolis
21:22 : Hardfloor - Lost in the Silverbox
21:26 : Atomic Brain - Atomic Brain (Atom Mix)
21:28 : Technasia - Final Quadrant
21:31 : Mory Kante - Mogo Djolo (Oliver Lieb rmx)
21:37 : Robert Armani - Ambulance (Boriqua Tribez Remix)
21:42 : Dr. Fernando - High Pressure
21:47 : Time Attack - Wait A Minute
21:52 : Lemon Sol - Distant Voices (Part One)
21:57 : Kay D. Smith - Option 1 (A1)
22:02 : Jones and Stephenson - The First Rebirth (Baby Doc and The Dentist Remix)
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste track.
Het is hier boven best warm en ik ga zo even buiten afkoelen...
[..]
Merci en dank voor het luisteren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.
Ja, dat hebben jullie goed gedaan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, ben ik ff blij dat we niet gewacht hebben op dat nieuwbouwproject in de nieuwe wijk die ze hier vlakbij gaan ontwikkelen. Vergelijkbaar huis op vergelijkbaar groot perceel kost daar meer dan ¤200.000 meer dan ons nieuwe huis.
Oh da’s leuk. Veel plezier. Ik ben nog steeds bezig met kasten uitmesten en spullen op vinted zetten. Ben nu bij de parfums van mama Symph aanbelandquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:03 schreef just me het volgende:
Zo maar de trein in. Ik ga mijn broers nieuwe huis bewonderen. Mondkapje zit in de tas
quote:Hossen en hijsen is kennelijk belangrijker dan nadenken of je ongevaccineerd en/of met een (al dan niet gekopieerde of niet betrouwbare) test dat hossen en hijsen misschien nog even niet moet doen.
Wat misschien wel kan, hoeft immers niet.
Zelf vooraf nadenken, niet achteraf wijzen naar een ander als je besmet bent geraakt en vervolgens zelf weer verantwoordelijk bent voor nieuwe besmettingen.
Makkelijker kan ik het niet beschrijven…
NB. Even los van wat de impact van een besmetting is/wordt.
Dat moeten we nog even afwachten, maar de besmette personen bepalen nu even wat er gaat gebeuren…
Ik wilde dat ook doen met de kleren van mijn dochter die hier zijn en ze niet meer draagt. Maar mijn dochter wil uiteindelijk dat ik ze naar de kringloop breng. Ook goed. Hoef ik niet te kloten met pakjes opsturen en zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh da’s leuk. Veel plezier. Ik ben nog steeds bezig met kasten uitmesten en spullen op vinted zetten. Ben nu bij de parfums van mama Symph aanbeland
Ik zette er een miniatuur van een parfum op en die verkocht ik letterlijk binnen een minuut. Helaas mogen gebruikte parfums niet op Vinted, dus die hele berg gaat op Marktplaats, wel jammer, want Fransen zijn er dol opquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook doen met de kleren van mijn dochter die hier zijn en ze niet meer draagt. Maar mijn dochter wil uiteindelijk dat ik ze naar de kringloop breng. Ook goed. Hoef ik niet te kloten met pakjes opsturen en zo.
Nee, wat afgrijselijkquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag heerlijk op het terras aan het strand van Castricum gezeten en bijgepraat met een vriend die een heel triest halfjaar heeft gehad, waarbij alle plannen in duigen vielen door 3 overlijdens van eerst z'n ouders en later een vriend waarmee hij samen op een exotisch eiland in de Caribbean een hotel zou gaan runnen.
Nog voordat ze daar aankwamen per vliegtuig, werd zijn vriend onwel tijdens de tussenstop en is enkele weken daarna, na terugkomst in Nederland, overleden. Het hele plan rond het hotel is daarmee van de baan.
Het kan een script voor een film zijn, bizar…
quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag heerlijk op het terras aan het strand van Castricum gezeten en bijgepraat met een vriend die een heel triest halfjaar heeft gehad, waarbij alle plannen in duigen vielen door 3 overlijdens van eerst z'n ouders en later een vriend waarmee hij samen op een exotisch eiland in de Caribbean een hotel zou gaan runnen.
Nog voordat ze daar aankwamen per vliegtuig, werd zijn vriend onwel tijdens de tussenstop en is enkele weken daarna, na terugkomst in Nederland, overleden. Het hele plan rond het hotel is daarmee van de baan.
Bikkel die zoon van je. Prikpost klein half uurtje. Teststraat net wat meer en huisarts nog wat meer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef livelink het volgende:
Fijn Raf! En dan nu ook echt niet meer miepen hoor.
Mijn zoon heeft vandaag ook zijn eerste vaccin gehad. Wel stoer hoor, hij is in zijn eentje naar Culemborg gefietst (toch wel 45 min. fietsen) en alles gedaan. Hij was echt wel zenuwachtig en begon gisteren nog dat hij toch niet zou gaan, maar uiteindelijk gewoon gegaan. En als mijn dochter geen corona had gekregen, had zij deze week ook haar vaccin gehad, maar ja...
Slechte filmquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ken het niet, maar ziet er goed uit…quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slechte film![]()
![]()
![]()
Ik zat hemelsbreed redelijk bij je in de buurt.
https://gasterijkruisberg.nl/
Ik heb dit verhaal nu 3 keer opnieuw gelezen en ik begrijp nog steeds niet waarom je hierin mee bent gegaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik kom net terug van een lange wandeling. Toen ik zo'n 3 km. van huis was stopte er een auto naast me en daar zat een buitenlandse man in die zei dat hij zich heel alleen voelde en erg veel behoefte had aan een gesprek en of ik even met hem wilde praten. Dus ik zei dat ik best even met hem wilde praten. Was best een prima gesprek, over werk en hoe het was om als buitenlander in Nederland te leven enz.
Maar op een gegeven moment werd het natuurlijk toch raar. Dat hij me wilde verleiden en dat hij zich intellectueel tot me aangetrokken voelde (maar niet fysiek!). Maar dat kon nog veranderen als ik naar de sportschool zou gaan![]()
Dus toen heb ik gezegd dat hier onze wegen scheiden en dat hij weer in zijn auto mocht stappen en dat ik weer verder zou lopen. Dus dat kun je dus meemaken als je gaat wandelen.
Ja, mijn man was ook niet zo blij. Maar op dat moment straalde hij echt uit dat hij oprecht behoefte had aan een gesprek met iemand. En ik zag daar niet zoveel kwaads in. En hij ging ook gewoon weg toen ik zei dat ik er klaar mee was. Probeerde nog halfslachtig mijn gegevens te vragen, die ik natuurlijk niet gegeven heb. Gaf me wel zijn emailadres, maar ik heb hem gezegd dat ik hem niet zou mailen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal nu 3 keer opnieuw gelezen en ik begrijp nog steeds niet waarom je hierin mee bent gegaan.
Misschien ben ik argwanend en minder goed van vertrouwen, maar voor geen goud dat dit gesprek bij mij, als ik in jouw schoenen had gestaan, langer had geduurd dan 'U ook nog een fijne avond'…
Sorry, maar na alle rare voorvallen die je regelmatig hoort (en dan denk ik aan situaties als bijvoorbeeld die van Anne Faber) krijg ik letterlijk de rillingen over mijn rug als ik je verhaal lees en zou ik je bijna willen vragen: Doe dit svp niet nog een keer…quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn man was ook niet zo blij. Maar op dat moment straalde hij echt uit dat hij oprecht behoefte had aan een gesprek met iemand. En ik zag daar niet zoveel kwaads in. En hij ging ook gewoon weg toen ik zei dat ik er klaar mee was. Probeerde nog halfslachtig mijn gegevens te vragen, die ik natuurlijk niet gegeven heb. Gaf me wel zijn emailadres, maar ik heb hem gezegd dat ik hem niet zou mailen.
Ik snap wat je bedoelt. Ik acht de kans dat het nog een keer gebeurt wel als heel klein in. Normaliter krijg ik ook altijd het commentaar dat ik echt uitstraal dat men me met rust moet laten, dus dit heb ik ook nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar na alle rare voorvallen die je regelmatig hoort (en dan denk ik aan situaties als bijvoorbeeld die van Anne Faber) krijg ik letterlijk de rillingen over mijn rug als ik je verhaal lees en zou ik je bijna willen vragen: Doe dit svp niet nog een keer…
Dan is het des te meer bijzonder dat uitgerekend jij aangesproken wordt door een wildvreemde in een auto tijdens een wandeling (ik neem aan niet in de bebouwde kom) met uiteindelijk een verleiding…quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik acht de kans dat het nog een keer gebeurt wel als heel klein in. Normaliter krijg ik ook altijd het commentaar dat ik echt uitstraal dat men me met rust moet laten, dus dit heb ik ook nooit eerder meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |