abonnement Unibet Coolblue
pi_200285238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durf wel te zeggen dat ie het oprecht niet door heeft gehad. Als er iets gebeurd met je trailer heb je dat als chauffeur echt niet door en voel je dat niet eens.

Dat t geen talent op de weg is en hij zijn rijbewijs mag inleveren is wel duidelijk. Drie incidenten in pak hem beet 6 jaar is wel veel.
Incidenten?
pi_200285275
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:47 schreef Ramptourist het volgende:

[..]

Incidenten?
Ja.

Of wil je het terrorisme noemen dan?
pi_200285303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ja.

Of wil je het terrorisme noemen dan?
Nee maar van incidenten heb ik toch een ander beeld.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:02:47 #54
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_200285550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ja.

Of wil je het terrorisme noemen dan?
Het heeft er toch alle schijn van dat het aanslagen zijn. Onderzoek moet het uitsluiten maar de politie zegt niet voor niets dat ze aanwijzingen hebben dat hij het met opzet deed.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:17:37 #55
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200285785
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:34 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon al 3 keer heel erg pech en 2 keer toevallig een motoragent.
Ja precies en nog mensen die hem willen beboeten hierom en zijn werk afpakken. Misgunners
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200285851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 17:17 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ja precies en nog mensen die hem willen beboeten hierom en zijn werk afpakken. Misgunners
Nuja.

Dat is nu wel terecht. Die man kan beter vrachtwagens gaan wassen.
pi_200286059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durf wel te zeggen dat ie het oprecht niet door heeft gehad. Als er iets gebeurd met je trailer heb je dat als chauffeur echt niet door en voel je dat niet eens.

Dat t geen talent op de weg is en hij zijn rijbewijs mag inleveren is wel duidelijk. Drie incidenten in pak hem beet 6 jaar is wel veel.
Je voelt gewoon alles hoor zelfs met een drieassige volle trailer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:38:38 #58
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200286119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durf wel te zeggen dat ie het oprecht niet door heeft gehad. Als er iets gebeurd met je trailer heb je dat als chauffeur echt niet door en voel je dat niet eens.
U spreekt uit ervaring?
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:41:22 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200286154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:52 schreef ZarB het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn 9 van de 10 keer incapabele asociale lui :r
Op 1 of andere manier rijden alleen de vrachtwagens van Jumbo of Bolletje ofzo fatsoenlijk. De rest is allemaal tuig.
Gelukkig proberen we dat in Nederland af te vangen met allerlei theorie bullshit zoals met alles in onze samenleving... De cabines hangen scheef van de papieren maar de praktijk is niet interessant.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 17:44:44 #60
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200286191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 17:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gelukkig proberen we dat in Nederland af te vangen met allerlei theorie bullshit zoals met alles in onze samenleving... De cabines hangen scheef van de papieren maar de praktijk is niet interessant.
Op dat laatste stukje na is het toch niet helemaal mijn ervaring. Zonder pardon staan ze aan je deur om je alles afhandig te maken wat je lief is juist omdat die praktijk inderdaad schijnbaar niet interessant is.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200286711
Wat is dit voor vent joh?
quote:
Dat M. zes jaar geleden op de A15 met zijn vrachtwagen óók al een motoragent aanreed die daarbij een arm verloor en vorig jaar in Hellevoetsluis een 79-jarige fietsster schepte die de klap niet overleefde, maakt het verhaal nog saillanter.
’Oprotten!’

Op de oprit van het bedrijf waar rode vrachtwagens met de familienaam in gele letters geparkeerd zijn, is de ontvangst alles behalve hartelijk. Een man komt filmend de straat op. Als we hem groeten is de respons klip en klaar: „Oprotten. Oprotten!”

Bekijk ook:
Motoragent dood na aanrijding met vrachtwagen in Rotterdam, bestuurder doorgereden

Het familiebedrijf is ooit van vader overgegaan op een van de twee zonen. Willem M. zou in dienst zijn bij zijn broer en nog inwonen bij zijn ouders, zo stellen Melissantenaren die M. omschrijven als ’anders dan anders’.
Eigenaardigheden

Van de vijf kerken in het 2175 zielen tellende dorp, zijn er vier in gebruik. M. blijkt ook tijdens kerkbezoek zo zijn eigenaardigheden te hebben. „Als de kerk om 11.00 uur niet uit was, ging hij er zelf uit”, zegt een dorpsbewoner, die ’vanzelfsprekend’ niet met zijn naam in de krant hoeft. „Hij reed mij een paar jaar geleden ook een keer bijna aan, toen heb ik wel kwaad mijn hand opgestoken, maar er verder niet aan gedacht. Die herinnering kwam nu wel weer boven, ja.”

"Hij reed mij een paar jaar geleden ook een keer bijna aan"

Volgens buurtbewoners is de politie woensdag tot half twee ’s nachts bezig geweest in de woning van de familie M. „Telefoons, computers, ze hebben alles weggehaald”, weet een man, die in zijn voortuin staat. Het bedrijf waar hij werkt doet ook zaken met het transportbedrijf van de familie M. „Die mensen rijden heel normaal, het zijn geen asocialen.”

Wegpiraat

Een nieuwe bewoner van het dorp bevestigt dat de arrestatie van de kennelijk hardleerse wegpiraat het gesprek van de dag is. „Ik durf dat te zeggen, want ik ben een overkanter”, lacht hij, doelend op het feit dat hij niet op het eiland geboren en getogen is.

"Er heerst hier een bepaalde anarchie wat betreft het weggedrag"

„Er heerst hier een bepaalde anarchie wat betreft het weggedrag”, omschrijft de nieuwkomer. „In het hele dorp mag je 30 kilometer per uur, maar iedereen racet er doorheen. En van handhaven hebben ze hier nog nooit gehoord. En dat met al die volle kerken; heel bijzonder.”
Strafverhogend

Een oude man is net klaar met het weggooien van oud-papier. Natuurlijk kent hij Willem, klinkt het met een zwaar accent. „Het is een heel aparte man. Dat blijkt uit wat hij gedaan heeft. Het bedrijf is klein, maar die vader heeft het niet aan beide zoons overgedaan. Niet aan Willem, want dat zat vroeger al niet goed.”

Naar aanleiding van het ongeluk pleit de Vereniging Verkeersslachtoffers ervoor om ’doorrijden na aanrijding’ strafverhogend te maken en de bewijslast om te draaien (de doorrijder moet maar aantonen dat hij níét onder invloed was). „Het in hulpbehoevende toestand achterlaten van een slachtoffer is een volstrekt onaanvaardbare, om niet te zeggen onmenselijke, handelwijze en dient de veroorzaker zwaar te worden aangerekend.”
  maandag 12 juli 2021 @ 20:05:45 #62
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200334241
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Moderator maandag 12 juli 2021 @ 20:27:09 #63
184769 crew  Deisyy
pi_200334580
quote:
Ik had het artikel gisteren inderdaad gelezen en ik snap wel dat er verbazing is over het uitblijven van meer verontwaardiging over deze aanval op de rechtsstaat, want dat is het toch wel als zo'n psychopaat het al eerere malen gemunt heeft op politieagenten en onschuldige burgers.

Deze man ging 's ochtends aan het werk om anderen te helpen en te dienen, maar komt nooit meer thuis omdat hij op beestachtige wijze afgeslacht is, want dat is wel wat is gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 13-07-2021 16:47:28 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200338115
Tjah als je zulke mafkezen van die fopstraffen blijft geven dan ben je niet verontwaardigd dat ie nog een vent van kant rijdt he.. lijkt me logisch.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 16:40:55 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200346770
Hier een artikel, geschreven na het de eerste keer dat die vent een motoragent aanreed. Over hoe zielig het voor het genoemde familiebedrijf was dat mensen ze ermee lastig vielen.

https://www.ad.nl/rotterd(...)ent-op-a15~a2ff0222/
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200348658
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hier een artikel, geschreven na het de eerste keer dat die vent een motoragent aanreed. Over hoe zielig het voor het genoemde familiebedrijf was dat mensen ze ermee lastig vielen.

https://www.ad.nl/rotterd(...)ent-op-a15~a2ff0222/
ja zie het maar te bewijzen idd... nu weer...

voor zulke gevallen is het miss beter om een "2x iemand zwaar verwonden=omgekeerde bewijslast"-regel in te voeren.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:12:10 #68
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200437026
quote:
"bij de politie is bekend dat de chauffeur over wie het gaat gewoon levensgevaarlijk was", aldus de Rotterdamse motoragent Mike Damen. "Daarom wisten we dat we er met de motor niet voor moesten gaan. 'Als je hem dan toch moet controleren, doe het dan met de auto', werd ook door de leiding gezegd."
bron: https://nos.nl/artikel/23(...)ng-verbood-ingrijpen

Begrijp ik daar nou uit dat als je gewoon een compleet gevaar op de weg bent met je vrachtwagen dat je dan niet meer zo maar wordt aangehouden? Laten we dit soort volk dan gewoon los met een vrachtwagen van 40 ton?

Ik lees hier een tip voor iedereen die vaak wordt aangehouden. Grotere auto kopen en vooral heel gevaarlijk gaan rijiden.
Tot nooit .......
pi_200437502
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:12 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

bron: https://nos.nl/artikel/23(...)ng-verbood-ingrijpen

Begrijp ik daar nou uit dat als je gewoon een compleet gevaar op de weg bent met je vrachtwagen dat je dan niet meer zo maar wordt aangehouden? Laten we dit soort volk dan gewoon los met een vrachtwagen van 40 ton?

Ik lees hier een tip voor iedereen die vaak wordt aangehouden. Grotere auto kopen en vooral heel gevaarlijk gaan rijiden.
quote:
Zelf heeft Damen de opgepakte chauffeur twee of drie keer gecontroleerd. "En elke keer waren er foute toestanden aan de hand. Hij zei die keren al dat hij een pesthekel had aan de politie, omdat hij zelf vond dat hij niets verkeerd deed. Hij heeft me daarna ook in privétijd lastiggevallen."

De politieleiding moest uiteindelijk een 'stopgesprek' voeren met de chauffeur, vertelt Damen, om aan dat laatste een einde te maken. "Ik ben 1,91 meter lang en fors gebouwd, maar ik was bang van die man. Omdat je ziet dat je te maken hebt met iemand die niet gezond is, die tot alles in staat is en toch blijft rondrijden."
Wat is dit nou voor mafkees joh :{ Deze man hoort niet alleen niet thuis in het verkeer, maar eigenlijk ook niet in de samenleving in bredere zin.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:56:33 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200437568
quote:
Woensdag 7-7-2021 werd een motoragent aangereden door een vrachtwagen en kwam daarbij om het leven.

Om duidelijkheid te scheppen, gezien de vele boze emails en telefoontjes die we inmiddels hebben ontvangen het volgende:

Ondanks dat Melissant een relatief klein dorp is, heeft het 3 Mijnders transport bedrijven.

Doordat wij de grootste van de 3 zijn en bij google als eerste naar boven komen, worden wij automatisch verantwoordelijk gehouden voor dit en eerdere aanrijdingen.

Ons bedrijf en onze chauffeurs waren niet betrokken bij de genoemde ongevallen.

Ons medeleven gaat uit naar de nabestaanden van het slachtoffer.

Directie J.L. Mijnders Transport.
http://www.mijnders-trans(...)eval-met-motoragent/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 19 juli 2021 @ 13:31:22 #71
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_200439817
Lopen we hier nou weer tegen de beperkingen van een democratische rechtsstaat aan?

Bij de politie staat ie geregistreerd als iemand die je alleen op een bepaalde manier mag benaderen omdat ie levensgevaarlijk is. Maar zijn rijbewijs invorderen is vanwege bepaalde regels niet gelukt?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_200439912
Het spijt mij maar de politie, de wetgever de rechtbanken hebben bloed aan hun handen. Deze ongein gebeurt aan de lopende band, maar krijgt geen grote aandacht omdat het geen politieagenten zijn.

Hopelijk leidt dit veranderingen en is deze agent niet helemaal voor niets gestorven.
  maandag 19 juli 2021 @ 14:34:49 #73
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200440634
Het was natuurlijk ook handig als de gewone burger deze informatie had.
Hij heeft al een keer een vrouw dood gereden op de fiets.

Die wist niet dat je bij deze man uit de buurt moet blijven.
Grote tekst op de vrachtauto: "Ik ben een gevaarlijke gek. Ik heb er al 2 doodgereden en 1 invalide. Blijf uit mijn buurt."
Tot nooit .......
  maandag 19 juli 2021 @ 14:40:45 #74
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200440756
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar zijn rijbewijs invorderen is vanwege bepaalde regels niet gelukt?
Beetje kip en ei verhaal he.
Je kan zijn rijbewijs wel invorderen maar wie houdt hem dan staande als hij toch in de auto zit.
Als je in staat bent iemand dood te rijden ben je ook in staat om zonder rijbewijs in de auto te stappen.
Tot nooit .......
pi_200440819
Het is niet alleen het idiote rijgedrag an sich dat niet echt aangepakt lijkt te zijn, kennelijk kun je agenten ook gewoon tot in hun priveleven lastigvallen en als consequentie komt er dan een gesprekje en wordt er extra behoedzaam met je omgegaan?
pi_200440872
He kijk nou, een artikeltje uit 2018 over z'n eerdere aanrijden van een agent: https://www.ad.nl/rotterd(...)motoragent~aa06a013/

En het dodelijk ongeluk in 2019: https://www.ad.nl/voorne-(...)tvoorneweg~aff8a067/
pi_200441226
Een stopgesprek omdat je een agent in privetijd lastig valt wtf! Ik vind het ook idd dat politie en OM hier bloed aan hun handen hebben. Wat zijn dit voor agenten?!??!

Je krijgt als normale burger een boete als je 1km te hard rijdt, maar deze vent die structureel alle regels aan zijn laars lapt, een dode op zijn geweten heeft en iemand zijn arm amputeert laten ze vooral met rust :')
pi_200442730
Toen de agent voor de vrachtwagen zat heeft de chauffeur hem gewoon overgereden. Helemaal kapot.

Agent op de radio.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100004955_2bb606fa

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2021 16:48:26 ]
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 16:56:49 #79
184769 crew  Deisyy
pi_200442830
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:14 schreef SOG het volgende:
Een stopgesprek omdat je een agent in privetijd lastig valt wtf! Ik vind het ook idd dat politie en OM hier bloed aan hun handen hebben. Wat zijn dit voor agenten?!??!

Je krijgt als normale burger een boete als je 1km te hard rijdt, maar deze vent die structureel alle regels aan zijn laars lapt, een dode op zijn geweten heeft en iemand zijn arm amputeert laten ze vooral met rust :')
Dat zijn de instructies van hun leidinggevenden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200446187
Dus eigk gaan de Nederlandse agenten niet voor elkaar door het vuur... Dat is eigk iets van wat je in films ziet, of wat er in USA gebeurd.
pi_200446265
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat zijn de instructies van hun leidinggevenden.
zie radio interview. Ook collega's van de agent verzochten hem de man met rust te laten
pi_200447158
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 14:40 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Beetje kip en ei verhaal he.
Je kan zijn rijbewijs wel invorderen maar wie houdt hem dan staande als hij toch in de auto zit.
Als je in staat bent iemand dood te rijden ben je ook in staat om zonder rijbewijs in de auto te stappen.
Ik kan me niet voorstellen dat er veel nodig is om deze chauffeur zich te laten verzetten bij aanhouding. Vervolgens is het heel tragisch voor alle betrokkenen dat 'ie tijdens de aanhouding uit zijn cabine viel en met zijn hoofd een doodsmak op het asfalt maakte, waardoor 'ie nooit meer een vrachtwagen als moordwapen kan inzetten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200449022
Als hij een agent de vernieling heeft ingereden en een bejaarde fietser morsdood, dan begrijp ik dat je als korpsleiding zegt jongens op de motor gaan jullie onder geen beding voor die wagen rijden. Maar je stuurt iedere dag het grootste voertuig dat je hebt, het waterkanon of zo, de weg op om hem aan de kant te zetten. Als hij die van de weg wil rijden, dan rijdt hij zichzelf helemaal de vernieling in, succes.

En je keert hem binnenste buiten. Dag na dag. Na 30 of misschien 60 dagen ligt er z'n dossier dat geen rechter en geen CBR kunnen volhouden dat zo'n pipo zijn rijbewijs mag behouden.
pi_200449169
Bizar dit.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200460131
Vandaag op TT:
quote:

Relaas vriend motoragent bevestigd


Rotterdamse agenten kregen in 2019
het advies om de vrachtwagenchauffeur
die onlangs een agent doodreed,niet per
motor te controleren maar met een auto.
Dat bevestigt hoofdcommissaris Fred
Westerbeke van het Rotterdamse korps.

Een collega van de doodgereden agent
zei eerder dat de truckchauffeur bij de
politietop als levensgevaarlijk bekend
was.De man reed al eerder een agent
aan,mogelijk expres.

Daarom mochten motoragenten hem niet
controleren.Ook moesten ze over de zaak
zwijgen.Westerbeke benadrukt dat het
onderzoek naar de vrachtwagenchauffeur
ongestoord moet kunnen verlopen.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_200463940
3 bedrijven in dat dorp met dezelfde naam, maar alle drie geen verbinding met elkaar of deze idioot? Bijzonder
.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:15:05 #87
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200464116
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:53 schreef maan_man het volgende:
Als hij een agent de vernieling heeft ingereden en een bejaarde fietser morsdood, dan begrijp ik dat je als korpsleiding zegt jongens op de motor gaan jullie onder geen beding voor die wagen rijden. Maar je stuurt iedere dag het grootste voertuig dat je hebt, het waterkanon of zo, de weg op om hem aan de kant te zetten. Als hij die van de weg wil rijden, dan rijdt hij zichzelf helemaal de vernieling in, succes.

En je keert hem binnenste buiten. Dag na dag. Na 30 of misschien 60 dagen ligt er z'n dossier dat geen rechter en geen CBR kunnen volhouden dat zo'n pipo zijn rijbewijs mag behouden.
Dit ja. Als iemand als zodanig bekend staat mag je als politie absoluut niet toestaan dat die ongestoord mag blijven rondrijden. Zoals al eerder benoemd, de politie mag dit wel wel weten maar de burger die je dient te beschermen weet het niet.

Willens en wetens een levensgevaarlijke gek rond laten rijden in een vrachtwagen omdat hem aanhouden te risicovol is :N En er wordt pas herrie over gemaakt nu een agent dood is.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200464482
quote:
15s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Toen de agent voor de vrachtwagen zat heeft de chauffeur hem gewoon overgereden. Helemaal kapot.

Agent op de radio.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100004955_2bb606fa
Vandaag ook bij Humberto.
pi_200625425
Nabestaande van de doodgereden vrouw willen ook dat het onderzoek bij dat ongeval heropend wordt: https://nos.nl/l/2391558
pi_200627799
En schijnbaar hing het al veel langer in de lucht, ook geprobeerd inspecteurs van ILT aan te rijden, maar het cbr vond het allemaal wel mee vallen: https://www.ad.nl/binnenl(...)agent-arno~a78cdbd9/
pi_200628433
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaren motor gereden, en het kan zo gebeuren dat je een keer dood bent. Auto’s zien je niet, kijken dwars door je heen ofzo. Onbewust dus.
Reed weleens op een binnenweg. Staat iemand die de weg opwil voor haaientanden. En als je er vlak bij bent trekken ze ineens op.
Agenten en ervaren rijders rijden vaak wel wat meer anticiperend en minder risiconemend dan jongere motorrijders die de weg als verlengde van het circuit zien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 06:43:03 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200628573
Bizar hoe dit soort moordlustige idioten geen strobreed in de weg wordt gelegd, wat een fopland op gebied van justitie hebben we toch ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200628903
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 06:43 schreef Perrin het volgende:
Bizar hoe dit soort moordlustige idioten geen strobreed in de weg wordt gelegd, wat een fopland op gebied van justitie hebben we toch ook.
Ik snap ook niet dat deze man de hand boven het hoofd is gehouden. Nu je de voorgeschiedenis kent, is duidelijk dat alle aanrijdingen met opzet waren.
Wat ik ook niet begrijp is dat de verkeerspolitie was gewaarschuwd maar dat Arno dat kennelijk niet wist.
pi_200629440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 05:38 schreef tripel7 het volgende:
En schijnbaar hing het al veel langer in de lucht, ook geprobeerd inspecteurs van ILT aan te rijden, maar het cbr vond het allemaal wel mee vallen: https://www.ad.nl/binnenl(...)agent-arno~a78cdbd9/
Tot twee keer toe psychisch gekeurd moeten worden om vast te stellen of het überhaupt verantwoord is om je aan het verkeer deel te laten nemen... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 11:27:03 #95
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200632155
Staat in NRC van gisteren ook een artikel over 2 pagina's
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_200632337
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dan ben je inderdaad wel incapabel op de weg.
Ja en hoe is de rechter niet tot deze conclusie kunnen komen vraag ik me af.
pi_200632466
Ja is heel sneu. Je neemt echter wel een risico om motor te rijden.
pi_200632478
Bewust door rood scheuren en 2 fietsers doodrijden levert ook maar 6 maanden cel op en 2 jaar rijontzegging. :')

https://www.bd.nl/tilburg(...)ht-stoppen~a91482cd/
pi_200633459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:44 schreef Makrelis het volgende:
Ja is heel sneu. Je neemt echter wel een risico om motor te rijden.
^p^
pi_200633761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:44 schreef Makrelis het volgende:
Ja is heel sneu. Je neemt echter wel een risico om motor te rijden.
Je neemt ook een risico op de fiets.
Je neemt ook een risico als je loopt.

Eigenlijk moeten we allemaal in een vrachtwagen rijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')