Het kut-excuus van elke bus- en vrachtwagenchauffeur.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durf wel te zeggen dat ie het oprecht niet door heeft gehad.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durf wel te zeggen dat ie het oprecht niet door heeft gehad. Als er iets gebeurd met je trailer heb je dat als chauffeur echt niet door en voel je dat niet eens.
Dat t geen talent op de weg is en hij zijn rijbewijs mag inleveren is wel duidelijk. Drie incidenten in pak hem beet 6 jaar is wel veel.
De kut-opmerking van elke autobestuurder met nul ervaring op een bus/vrachtwagen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het kut-excuus van elke bus- en vrachtwagenchauffeur.
Jij hebt toch zogenaamd zo'n goede opleiding? Jij wil toch zo graag beroepschaufferr zijn? Dan moet je ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen. Als je iemand doodrijdt en je hebt het niet eens door, dan is er is iets heel erg mis met je.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De kut-opmerking van elke autobestuurder met nul ervaring op een bus/vrachtwagen.
Dat deze man ongeschikt is, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt toch zogenaamd zo'n goede opleiding? Jij wil toch zo graag beroepschaufferr zijn? Dan moet je ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen. Als je iemand doodrijdt en je hebt het niet eens door, dan is er is iets heel erg mis met je.
Dat zal best, maar het blijft een kut-smoes. Het is jouw verantwoordelijkheid om het te weten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het enige wat ik zeg is dat als er wat bij je trailer gebeurd, je dat niet voelt.
Ik denk dat jij toch wat meer naar mensen met ervaring op een oplegger combinatie moet luisteren of anders eens een proefles in een vrachtwagen moet nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het blijft een kut-smoes. Het is jouw verantwoordelijkheid om het te weten.
Ik geloof trouwens niet, dat als jij over een motorfiets met berijder rijdt, dat je dat niet voelt.
We hebben het hier over 2 verschillende motorrijders met een fors aanvullend pakket aan rijgeschiktheidseisen. Laten we nou niet doen alsof die de motor er zo op 5 cm voorschuiven en dan in de ankers gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch wat meer naar mensen met ervaring op een oplegger combinatie moet luisteren of anders eens een proefles in een vrachtwagen moet nemen.
Sowieso zou men dat verplicht moeten maken bij elk rijbewijs een keer een uurtje met instructeur in een vrachtwagen met oplegger rijden. Met de ijdele hoop van mij dat automobilisten hierdoor toch gaan inzien dat vrachtwagens echt niet zoveel in spiegels kunnen zien als je er te dicht achterop rijdt en ze een langere remweg hebben en dus deze automobilisten niet zomaar hun auto ervoor moeten gooien op een snelweg.
Precies. Dan ben je dus gebleken ongeschikt voor dat vak.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt toch zogenaamd zo'n goede opleiding? Jij wil toch zo graag beroepschaufferr zijn? Dan moet je ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen. Als je iemand doodrijdt en je hebt het niet eens door, dan is er is iets heel erg mis met je.
Nee maar we weten niet eens wat er precies gebeurd is als de motorrijder een tijd in de dode hoek gehangen heeft en deze chauffeur niet goed oplet en van strook verwisselt als de motorrijder ter hoogte van de achterassen van de oplegger zit dan is dit ongeluk snel gebeurt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We hebben het hier over 2 verschillende motorrijders met een fors aanvullend pakket aan rijgeschiktheidseisen. Laten we nou niet doen alsof die de motor er zo op 5 cm voorschuiven en dan in de ankers gaan.
Een motorrijder die zijn rijbewijs net een week heeft weet al dat het een doodzonde is om in de blinde hoek van een vrachtwagen te hangen. Voor een politiemotor geldt dat inzicht gewoon x3 hoorquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee maar we weten niet eens wat er precies gebeurd is als de motorrijder een tijd in de dode hoek gehangen heeft en deze chauffeur niet goed oplet en van strook verwisselt als de motorrijder ter hoogte van de achterassen van de oplegger zit dan is dit ongeluk snel gebeurt.
Ook die smoes wordt er altijd bij gesleept. Het is geen fucking quantummechanica.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat jij toch wat meer naar mensen met ervaring op een oplegger combinatie moet luisteren of anders eens een proefles in een vrachtwagen moet nemen.
Zodra het voor iedereen verplicht is om eerst een jaar motor te rijden voordat je uberhaupt een ander rijbewijs mag halen. Dan pas weet je echt wat er op de weg om je heen gebeurt.quote:Sowieso zou men dat verplicht moeten maken bij elk rijbewijs een keer een uurtje met instructeur in een vrachtwagen met oplegger rijden.
De chauffeur was aan het keren, dus stond ws stil, op een onhandige plekquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het blijft een kut-smoes. Het is jouw verantwoordelijkheid om het te weten.
Ik geloof trouwens niet, dat als jij over een motorfiets met berijder rijdt, dat je dat niet voelt.
quote:OM heeft sterke aanwijzingen dat vrachtwagenchauffeur motoragent opzettelijk heeft aangereden, verdachte langer vast
OTTERDAM - De 45-jarige vrachtwagenchauffeur uit Melissant die afgelopen woensdag is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij het ongeval op de Waalhavenweg in Rotterdam waarbij een agent om het leven kwam, blijft 14 dagen langer vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank Rotterdam vandaag beslist. De officier van justitie verdenkt de man van doodslag en het verlaten van de plaats van het ongeval.
De exacte toedracht van het incident is nog niet duidelijk. Er is een groot opsporingsteam op het onderzoek gezet. Een politieteam uit Zeeland-West-Brabant leidt dit onderzoek. Het onderzoek is nog in volle gang. Uit het onderzoek tot nu toe komen sterke aanwijzingen naar voren dat de verdachte met opzet de motoragent heeft aangereden en vervolgens is doorgereden.
Het onderzoeksteam komt graag in contact met mensen die iets hebben gezien van het ongeval en nog niet met de politie hebben gesproken. De politie ontvangt ook graag camerabeelden, van bedrijven uit de omgeving of van mensen met een dashcam.
Hoezo gaat de politie gewoon zelf niet langs bij die bedrijven? Dat je dashcam beelden vraagt oké maar je weet toch welke bedrijven er zitten in de buurt van het ongelukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:43 schreef Frutsel het volgende:
De politie ontvangt ook graag camerabeelden, van bedrijven uit de omgeving of van mensen met een dashcam.
Hij heeft gewoon al 3 keer heel erg pech en 2 keer toevallig een motoragent.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:54 schreef airconditioning het volgende:
Hij doet het toch niet bewust dus wat is het probleem, hij heeft gewoon ongeluk
Misschien wordt hij er wel dmv achtervolgingswaanzin en onredelijke hinderlagen ingeluisd... het maakt toch niet uit? Het is toch altijd zijn verantwoordelijkheid? Meten met 2 maten zeg, sjonge.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:54 schreef airconditioning het volgende:
Hij doet het toch niet bewust dus wat is het probleem, hij heeft gewoon ongeluk
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:54 schreef airconditioning het volgende:
Hij doet het toch niet bewust dus wat is het probleem, hij heeft gewoon ongeluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |