misschien wilt family dat nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Er was een tijd dat hij antwoord gaf door het knipperen met een oog. Leuk en aardig, stap vooruit voor hem maar dit is al jaren terug. Mag toch hopen dat daar nu wat meer vooruitgang in zit. Zo niet, dat is dan fucked voor hem natuurlijk.
Waarom brengen ze zo weinig naar buiten...?
ja ik vind het ook allemaal erg vaagquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Er was een tijd dat hij antwoord gaf door het knipperen met een oog. Leuk en aardig, stap vooruit voor hem maar dit is al jaren terug. Mag toch hopen dat daar nu wat meer vooruitgang in zit. Zo niet, dat is dan fucked voor hem natuurlijk.
Waarom brengen ze zo weinig naar buiten...?
Vriend aloa.quote:
Ja ik weet niet precies hoe dat zit. Als hij - wat ik mij niet voor kan stellen - het niet vast heeft laten leggen dan ligt dat wat lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik vind het ook allemaal erg vaag
en mocht het slechter gaan
waarom kies je ervoor om iemand zo te laten leven
Dat is idd wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien wilt family dat niet
Zolang er geen info is blijft het speculeren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
Jah de kans is idd aanwezig dat hij al overleden is en men vanwege lopende onderzoeken dat nog stil houdt, maar dat is natuurlijk alleen maar giswerk, hoewel het absoluut niet vergezocht is.
Sowieso, met alles. Ook datr de Mocro maffia er achter zou kunnen zitten of whatever, maar het is gelukkig niet illegaal om over dingen na te denken en je ideeën met anderen te delen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang er geen info is blijft het speculeren.
lijkt me vreselijk als je iemand koste wat kost in leven wilt houdenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe dat zit. Als hij - wat ik mij niet voor kan stellen - het niet vast heeft laten leggen dan ligt dat wat lastig natuurlijk.
Mij ook, maar je zal maar net dat ene medische wonder in je bed hebben liggen en daar vol in geloven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me vreselijk als je iemand koste wat kost in leven wilt houden
Dit zal sowieso in overleg met de familie moeten gaanquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
Jah de kans is idd aanwezig dat hij al overleden is en men vanwege lopende onderzoeken dat nog stil houdt, maar dat is natuurlijk alleen maar giswerk, hoewel het absoluut niet vergezocht is.
linkje aubquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, met alles. Ook datr de Mocro maffia er achter zou kunnen zitten of whatever, maar het is gelukkig niet illegaal om over dingen na te denken en je ideeën met anderen te delen.
Sterker nog; in [NWS] is er een goedlopende reeks over.
Dat moet ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
absoluutquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mij ook, maar je zal maar net dat ene medische wonder in je bed hebben liggen en daar vol in geloven.
Extreem lastige keuze.
Zeker met hersenschade als de persoon in kwestie eigenlijk al "weg" is en het lichaam met kunstmatige beademing in leven gehouden moet worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit zal sowieso in overleg met de familie moeten gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met hersenschade als de persoon in kwestie eigenlijk al "weg" is en het lichaam met kunstmatige beademing in leven gehouden moet worden.
Doet me altijd denken aan een chinees stel dat al 20 jaar lang met een handmatig blaasbalgje lucht in de longen van hun verongelukte enig kind zit te blazen.
20 jaar lang slaapgebrek voor die 2, volkomen vergroeide handen van het pompen, maar ze krijgen nu een elektrisch pompje voor 's nachts. Alleen 's nachts, want zonder inkomen kunnen ze de elektriciteitsrekening amper betalen.
Heftigquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met hersenschade als de persoon in kwestie eigenlijk al "weg" is en het lichaam met kunstmatige beademing in leven gehouden moet worden.
Doet me altijd denken aan een chinees stel dat al 20 jaar lang met een handmatig blaasbalgje lucht in de longen van hun verongelukte enig kind zit te blazen.
20 jaar lang slaapgebrek voor die 2, volkomen vergroeide handen van het pompen, maar ze krijgen nu een elektrisch pompje voor 's nachts. Alleen 's nachts, want zonder inkomen kunnen ze de elektriciteitsrekening amper betalen.
Ik heb voor het eerst sinds tijden eens naar Boulevard gekeken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
Ligt er ook helemaal aan waar de schade in de hersenen is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
ik heb het afgezetquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds tijden eens naar Boulevard gekeken.
Ik vond het een in memoriam aflevering, was net alsof hij al overleden is.
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er ook helemaal aan waar de schade in de hersenen is.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.
Er zijn voorbeelden van mensen die een volledige hersenhelft kwijt zijn en nog steeds leven. Wel emotieloos als zombies, maar toch.
ja mij!quote:
Zolang er hersenactiviteit is wordt men niet zo maar opgegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.
Er zijn voorbeelden van mensen die een volledige hersenhelft kwijt zijn en nog steeds leven. Wel emotieloos als zombies, maar toch.
vandaag nog gefietst?quote:
Zondequote:
moet je ook niet de hele nacht aan het krikken zijn in DTSquote:
Minder kerel.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
posts krikken
niet zulke vieze dingen denken hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |