praat nu veel onzin dus. alsof hij een kenner is.. zegt bijvb ja kogel in zijn hoofd dus dood anders vanavond dood en wordt bekend bij shownieuws gemaakt vanavond en morgen de serie joran vd sloot specialquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit.
Las toevallig dat hij flink wat views had.
Absoluut ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
het feit dat hij nog leeft is een wonder
Het kan ook zijn dat hij al overleden is. Kunnen diverse redenen voor zijn om dat nog even stil te houden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
het feit dat hij nog leeft is een wonder
nou dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij al overleden is. Kunnen diverse redenen voor zijn om dat nog even stil te houden.
Maar het is gissen. Ik hoop dat hij nog leeft, maar niet dat hij er als kasplantje uit komt...
dat wil hij zelf ook niet heeft hij vaak hardop gezegtquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij al overleden is. Kunnen diverse redenen voor zijn om dat nog even stil te houden.
Maar het is gissen. Ik hoop dat hij nog leeft, maar niet dat hij er als kasplantje uit komt...
Medische techniek is ook best wel ver met het in stand houden van leven. De vraag is of je dat in alle gevallen moet gaan doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat wil hij zelf ook niet heeft hij vaak hardop gezegt
Eendquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medische techniek is ook best wel ver met het in stand houden van leven. De vraag is of je dat in alle gevallen moet gaan doen.
ik zou daar absoluut niet voor kiezen en hoop dat mijn naasten ook die keus voor mij kunnen maken mocht het aan de orde zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medische techniek is ook best wel ver met het in stand houden van leven. De vraag is of je dat in alle gevallen moet gaan doen.
Vast laten leggen..quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou daar absoluut niet voor kiezen en hoop dat mijn naasten ook die keus voor mij kunnen maken mocht het aan de orde zijn
dat zien we aan M. Schumacher ja. Vraag me nog steeds af hoe het nu met hem gaat. Ik vermoed niet best maar ze brengen verdomd weinig naar buiten. Ergens wel jammer want ik ben toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoor je weinig over idd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
dat zien we aan M. Schumacher ja. Vraag me nog steeds af hoe het nu met hem gaat. Ik vermoed niet best maar ze brengen verdomd weinig naar buiten. Ergens wel jammer want ik ben toch wel nieuwsgierig.
Aagjequote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
dat zien we aan M. Schumacher ja. Vraag me nog steeds af hoe het nu met hem gaat. Ik vermoed niet best maar ze brengen verdomd weinig naar buiten. Ergens wel jammer want ik ben toch wel nieuwsgierig.
ik denk dat heel veel mensen dat willen wetenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Er was een tijd dat hij antwoord gaf door het knipperen met een oog. Leuk en aardig, stap vooruit voor hem maar dit is al jaren terug. Mag toch hopen dat daar nu wat meer vooruitgang in zit. Zo niet, dat is dan fucked voor hem natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat heel veel mensen dat willen weten
zou hij naar zijn zoon kijken
krijgt hij dingen echt mee etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |