Ligt er ook helemaal aan waar de schade in de hersenen is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met hersenschade als de persoon in kwestie eigenlijk al "weg" is en het lichaam met kunstmatige beademing in leven gehouden moet worden.
Doet me altijd denken aan een chinees stel dat al 20 jaar lang met een handmatig blaasbalgje lucht in de longen van hun verongelukte enig kind zit te blazen.
20 jaar lang slaapgebrek voor die 2, volkomen vergroeide handen van het pompen, maar ze krijgen nu een elektrisch pompje voor 's nachts. Alleen 's nachts, want zonder inkomen kunnen ze de elektriciteitsrekening amper betalen.
ik heb het afgezetquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds tijden eens naar Boulevard gekeken.
Ik vond het een in memoriam aflevering, was net alsof hij al overleden is.
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er ook helemaal aan waar de schade in de hersenen is.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.
Er zijn voorbeelden van mensen die een volledige hersenhelft kwijt zijn en nog steeds leven. Wel emotieloos als zombies, maar toch.
ja mij!quote:
Zolang er hersenactiviteit is wordt men niet zo maar opgegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso een flink verschil al of het in de linker of rechter hersenhelft is.
Er zijn voorbeelden van mensen die een volledige hersenhelft kwijt zijn en nog steeds leven. Wel emotieloos als zombies, maar toch.
vandaag nog gefietst?quote:
Zondequote:
moet je ook niet de hele nacht aan het krikken zijn in DTSquote:
Minder kerel.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
posts krikken
niet zulke vieze dingen denken hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |