Ja dat was gisteren al te verwachten natuurlijk. Foto is slechts heel Nederland rondgegaan ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[NOS.nl] Alex (24) werd door 'grap' gelinkt aan de schietpartij op Peter R. de Vries
Wow
Ik begrijp die mensen ook niet, maar het verbaasd me gezien de huidige tijdgeest ook weer totaal niet. Kijk wat voor foto's/filmpjes de gemiddelde wannabe influencer online gooit voor dat kleine beetje aandacht en dan snap ik ook wel waarom er ook hier foto's/filmpjes van gemaakt worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die filmende mensen begrijp ik sowieso niet, het zal wel een roeping zijn maar verbieden is ook onnodig, nu is het onsmakelijk maar er zijn natuurlijk genoeg situaties waar amateurbeelden heel bruikbaar kunnen zijn voor opsporing bijvoorbeeld
Natuurlijk wel maar ook zijn aanhang bestaat uit domme tokkies.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die Orban heeft het jij-bakken wel tot een kunst verheven zeg. Snapt hij nou echt niet dat het twee totaal verschillende zaken zijn?
ja precies... die mensen met die mobieltjes/debieltjes zijn vaak het probleem, die staat te dringen om hun FB te plaatstenquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:41 schreef opreis het volgende:
[..]
En de journalisten die oorlogslachtoffers filmen dan?
Als 'ie bloedend op straat ligt in oorlogsgebied in Afghanistan misschien wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Mag een journalist uit Afghanistan dan foto's van onze Peter die bloedend op straat ligt maken om het in de Afghaanse kranten te plaatsen?
Kan zo zijn, maar ik vind aan de andere kant wel dat hij een punt heeft. 2 jaar geleden met Dirk van Wiersum riep Grapperhuis "Dit nooit weer!"quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laag.
Onder de gordel.
Kutland.
Next.
Fijne vrienden, men ziet alles als een grote grap, wat betreft is social media echt de kanker van het internet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[NOS.nl] Alex (24) werd door 'grap' gelinkt aan de schietpartij op Peter R. de Vries
Wow
Mijn godquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Je vergelijking klopt niet helemaal. Want dan mogen "onze" Nederlandse journalisten ook niet meer in Afghanistan beelden maken van de slachtoffers daar?quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie bloedend op straat ligt in oorlogsgebied in Afghanistan misschien wel.
Die foto ging inderdaad rond net als een screenshot over OVLG bericht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Pff partij kansloos welquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Kan gebeuren. Jammer dat de politie zo dom is om meteen te happenquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Waarvoor staat OVLG?quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Die foto ging inderdaad rond net als een screenshot over OVLG bericht.
Niet alles is waar.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Jammer dat de politie zo dom is om meteen te happen
Snap de grap opzich wel, je staat op een pleintje te blowen, hoort een signalement en je maat heeft op dat moment exact dezelfde kleding aan. Dat de foto vervolgens weer massaal wordt doorgestuurd is ook wel een gevalletje pech.quote:
yesquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarvoor staat OVLG?Onze Vrouwe Lieve Gasthuis?
Tja de grens tussen objectief en eigenrichting is flinterdun en die eenmaal betreden flexibel wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Ik wil ook zeker niet ter discussie stellen dat hij dit mag beslissen.
Maar ik vind het zwak en ook eigenlijk wel hypocriet. Met een provocerende ‘Zwarte Piet is hier welkom’, beelden van een bloedende Pim of een mes waar Theo nog aanhing heb je toch een bepaalde richting ingezet.
Ik zou het begrijpen als je een spoiler tag vereist, maar dit Roomser dan de Paus gedrag is tenenkrommend. En net als @:Danny hier de regels mag bepalen, mag ik dat vinden.
Ja dat eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de grap opzich wel, je staat op een pleintje te blowen, hoort een signalement en je maat heeft op dat moment exact dezelfde kleding aan. Dat de foto vervolgens weer massaal wordt doorgestuurd is ook wel een gevalletje pech.
Op zo’n moment denken dat je ‘een grap’ kunt uithalenquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Dat is iedereen volgende week al vergeten johquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op zo’n moment denken dat je ‘een grap’ kunt uithalenwaarschijnlijk flikken ze dit nooit meer en heeft het bezoek voldoende indruk gemaakt.
Vroeg me al af hoe die foto gisteren op Twitter zo snel rond kon gaan. Dit krijg je er nooit er af
Tokkies gonna tok.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
Wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |