quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheut Pepsi erin. @KingRoland
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2021 16:37:09 ]
Ćevapčići, een verse salade en broodjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
babi kecap, rijst, gebakken uitjes, zoetzure komkommerquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toscaans rundvlees, groenten en zilvervliesrijst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
quote:
Graag filmen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef Oriente het volgende:
Godver ik moet m'n prik halen via station Breda maar heel het station wordt ontruimd of zo
Dacht dat je afspraak had bij een schuur in Abcoudequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef Oriente het volgende:
Godver ik moet m'n prik halen via station Breda maar heel het station wordt ontruimd of zo
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht dat je afspraak had bij een schuur in Abcoude
Niet iedereen wil daar aan zijn trekken komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht dat je afspraak had bij een schuur in Abcoude
Wist niet dat je daar op doelde neequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet je niet dat Promes daar z'n feestje had
Zijn een hoop pizza'squote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
272k, hoeveel geld is dat? @:zipportal @:elan
quote:Kabinet vraagt spoedadvies OMT vanwege oplopend aantal coronabesmettingen
Waarom steeds deze onzin? Ze doen net alsof 1 prik = volledig gevaccineerd. Is er hier al duiding op geweest in COR? @Zipportalquote:Volgens de minister van Volksgezondheid komen de twee doelen van het kabinet, het beschermen van de zorg en het beschermen van kwetsbare mensen, nog niet in gevaar, omdat een groot deel van volwassenen inmiddels gevaccineerd is.
Braddie loopt binnen !!quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
CORREDquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Waarom steeds deze onzin? Ze doen net alsof 1 prik = volledig gevaccineerd. Is er hier al duiding op geweest in COR? @:Zipportal
Een groot deel heeft dus al 2 prikken gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Waarom steeds deze onzin? Ze doen net alsof 1 prik = volledig gevaccineerd. Is er hier al duiding op geweest in COR? @:Zipportal
Dit lijkt me een wanhoopspoging om nog wat geld binnen te harken. @Thebradge @Braddiequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Fran Sol gaat bij degradant Eibar voetballen in de Segunda.quote:
Erg jammer. Hij moet toch wel een betere club kunnen krijgen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fran Sol gaat bij degradant Eibar voetballen in de Segunda.
Dan moet je ouder dan 50 zijn? Nou ja, met de vergrijzing kan het alsnog een redelijk deel van de volwassenen zijn. Maar ik krijg bij 'groot deel' meer een gevoel van meer dan driekwart van de volwassenen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Een groot deel heeft dus al 2 prikken gehad.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fran Sol gaat bij degradant Eibar voetballen in de Segunda.
Heeft het goed gedaan bij Tenerife, dat 14e eindigde. Maar vooral de vraag hoe goed het nieuwe Eibar is. Het elftal wat het jarenlang volhield op het hoogste niveau had een vrij unieke manier van spelen, en een heel andere selectie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Hij moet toch wel een betere club kunnen krijgen.
Alleen geen erkende doelpuntenmachines die de druk van grote wedstrijden aankunnen.quote:
Heb je al langs een 5G-mast gelopen?quote:
Nee zit nog in die 15 minquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al langs een 5G-mast gelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |