Waar moet ik onderuit komen dan? Jouw afkeuring of zo?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laten we die post er eens bij pakken.
Zeg Geenstijl:
[..]
Het is maar wat je wartaal noemt. En zo'n uitleg zou ik ook doen als ik er onderuit zou willen komen.
Exact, een journalistiek medium moet de mogelijkheid hebben om dit te publiceren, iets met vrijheid en zo. Als je het niet wil zien dan kijk je niet.quote:
Ah. Ik ga er even van uit. De juiste basis voor flinke uitspraken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er even vanuit dat dit in opdracht is geweest en dat die 35-jarige Pool en die inwoners van Rotterdam zelf geen direct conflict hadden met Peter R.
Ogrish, Uncover Reality, noem maar op. Ook nu zijn er nog zulke websites. De beelden waren er altijd wel, maar niet zo openbaar als nu.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die was ik straal vergeten, en ook rond de Bataclan aanslagen kwam er genoeg ellende naar de socials.
De oudere garde internetters zullen ook wel weten wat ik bedoel met Rotten dot com.
Nu.nlquote:Log in en lees meer reacties
Lees nog meer reacties, stel vragen aan de redactie, geef respect en praat mee over het belangrijkste nieuws.
Gratis account aanmaken
Heb je al een account?Inloggen
Ik wist niet eens dat GeenStijl nog bestond.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in maanden dat ik mensen over Geenstijl lees praten. Ik snap wel dat die dit zover uitmelken als mogelijk door alles te plaatsen wat ze kunnen.
Gelukkig was het een weinig realistische droom.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:48 schreef Micson het volgende:
Ik droomde vannacht dat ze me kwamen afmaken omdat ik ook een voorvechter van het vrije woord ben. Was daarna nogal angstig dus ik ben in het holst van de nacht nog even gaan checken of de deur van mijn appartement wel goed op slot zat.
Gaat toch niet in de kouwe kleren zitten zo'n voorval...
Zelfs de "fffFFlop" was duidelijk te horen van de stuiterende lichamen... Bizar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komop, je zag mensen naar beneden springen op live tv.
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zienquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
Mooie tijd ja. Toen kon alles nog. Nu zijn we allemaal snowflakes geworden.
Dat weten we ook niet, maar is in feite niet zo heel relevant als het een in opdracht uitgevoerde liquidatie is. Het gaat dan om de opdrachtgever.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Ik ga er even van uit. De juiste basis voor flinke uitspraken.
Die Pool en Rotterdammer zijn verdachte; dus we weten niet of ze überhaupt iets te maken hebben met de zaak en ik, maar wellicht jij wel, heb geen idee met hoeveel (en welke) mensen Peter een conflict heeft / had.
En dat is andersom niet zo. Want ik heb niet zoveel geklaag gehoord toen er een dood kind op een strand lag. Dat kreeg volgens mij zelfs een journalistieke prijs.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef Viv het volgende:
GeenStijl is in ieder geval wel consequent. In 2009 lieten ze ondanks vergelijkbare kritiek een video online staan van een stervende jonge vrouw, die in Iran was neergeschoten tijdens protesten:
https://www.geenstijl.nl/1718491/haar_naam_was_neda/
Dit ja, met Eriksen ook ; waarom blijft NOS dit uitzenden!!!! En dan wel blijven kijken, tja daardoor wordt het dus uitgezonden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zien
Maar als je niet kijkt weet je niet of je moet vinden dat anderen het niet mogen zienquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zien
Dat laatste is een understatement…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet, maar is in feite niet zo heel relevant als het een in opdracht uitgevoerde liquidatie is. Het gaat dan om de opdrachtgever.
Wie dat is? Geen idee. Denk dat Peter met wel meer mensen een conflict had.
Het was toen meer IRC en ICQ, dat klopt.quote:
Gelukkig wel, maar ik verzeker je ze dat je ze kan vinden. Terwijl de brandweer naast het WTC staat hoor en zie je echt afschuwelijke dingen. Werd gewoon allemaal live de wereld ingeslingerd.quote:De beelden van de mensen die te pletter vielen op de stoep zijn iets lastiger te vinden.
Legendarische afleveringen waren dat. Het enige tv programma waarvoor ik thuis bleef.quote:
Je post is gewoon dubbel interpreteerbaar tijger als je het zo zegt. Dat is wat ik zeg. Meer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar moet ik onderuit komen dan? Jouw afkeuring of zo?![]()
Doe toch normaal, als ik vind dat GS afgebrand moet worden dan zeg ik dat gewoon, maar ondanks dat ik het een clubje engnekken vindt ben ik daar helemaal niet voor. Ze doen maar.
Het punt was dat een verzoek, in tegenstelling tot een journalist in het hoofd schieten wat met de De Vries is gebeurt, geen aanslag op de persvrijheid is. Maar blijkbaar moet ik dat voor sommigen tot in detail uitspellen.
Ik zou het niet eens kunnen, accu is meteen leeg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind de filmpjes die rondgaan ook niet zo'n probleem eigenlijk. Vind het alleen onbegrijpelijk dat blijkbaar één van je eerste reflexen als je iemand 'dood' op straat ziet liggen je telefoon pakken en filmen is.
Dan is er toch ergens een afslagje gemist in je opvoeding.
Everyone wants their 7 seconds of fame.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind de filmpjes die rondgaan ook niet zo'n probleem eigenlijk. Vind het alleen onbegrijpelijk dat blijkbaar één van je eerste reflexen als je iemand 'dood' op straat ziet liggen je telefoon pakken en filmen is.
Natuurlijk bleef jij daar voor thuis. Op zondag was er ook niks anders te doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Legendarische afleveringen waren dat. Het enige tv programma waarvoor ik thuis bleef.
Die muziek in het begin alleen al.
Aannames en speculaties. Wellicht was de persoon iets anders aan het filmen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
Of je het er mee eens bent kan je natuurlijk een discussie over voeren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef Viv het volgende:
GeenStijl is in ieder geval wel consequent. In 2009 lieten ze ondanks vergelijkbare kritiek een video online staan van een stervende jonge vrouw, die in Iran was neergeschoten tijdens protesten:
https://www.geenstijl.nl/1718491/haar_naam_was_neda/
Sinds de 1ste lichten ze alleen 10 reacties uit en de rest moet je een accountje voor aanmaken zodat ze je kunnen stuk spammen met vanalles.quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Aannames en speculaties. Wellicht was de persoon iets anders aan het filmen.
Het gaat natuurlijk niet om zwakke maagjes, maar om enig respect voor het slachtoffer en zijn naasten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
Mooie tijd ja. Toen kon alles nog. Nu zijn we allemaal snowflakes geworden.
Aanname en/of speculatie…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wellicht was de persoon iets anders aan het filmen.
In Zuid en Midden Amerika rammen ze dat vol op de homepage.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De president van Haïti is ook doodgeschoten afgelopen nacht.
Zijn daar beelden van?
quote:AMSTERDAM - De moeder van Natalee Holloway, Beth, is geschokt nadat ook in de Verenigde Staten het nieuws over de moordaanslag op Peter R. de Vries is doorgedrongen. „Ik ben er kapot van, het komt hard aan”, zegt Beth Holloway tegen Hart van Nederland.
Holloway zegt enorm mee te leven met de familie van De Vries. „Ik probeer ze zo snel mogelijk te bereiken om mijn medeleven en steun te betuigen. Ik ben geschokt.”
De Vries ontving in 2008 een Emmy Award voor de door ruim 7 miljoen mensen bekeken reportage over Joran van der Sloot en zijn vermeende betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway. Beth Holloway en De Vries stonden in nauw contact met elkaar over de verdwijning van Natalee.
A rare Peter R de Vries appears.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Fame? Alsof iemand weet wie het gefilmd heeft. Lijkt me niet dat het daarmee te maken heeft. Gewoon niet goed in je kop.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Everyone wants their 7 seconds of fame.
Je moest iets meer moeite doen maar sommige beelden van Rotten en Ogrish ben ik toch niet vergetenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ogrish, Uncover Reality, noem maar op. Ook nu zijn er nog zulke websites. De beelden waren er altijd wel, maar niet zo openbaar als nu.
Weer zo'n buitenstaander die ineens weer ten tonele gehaald wordt…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Beth Holloway reageert geschokt na aanslag op Peter R. de Vries.
[..]
Ik weet ze te vindenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het was toen meer IRC en MSN, dat klopt.
[..]
Gelukkig wel, maar ik verzeker je ze dat je ze kan vinden. Terwijl de brandweer naast het WTC staat hoor en zie je echt afschuwelijke dingen. Werd gewoon allemaal live de wereld ingeslingerd.
Familie K. en R. uit Oss schrijven we met potlood op als mogelijke opdrachtgever.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Legendarische afleveringen waren dat. Het enige tv programma waarvoor ik thuis bleef.
Die muziek in het begin alleen al.
Oh, Twitter heeft hem weereens gebanned. Tering wat zijn die lui triggerhappy.quote:
Loop je als influencer door de stad te vertellen over je nieuwste aankopen en naar welk hippe tentje je gaat en dan wordt er even verderop gewoon een BN'er neergeschoten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Twitter kan nog veel van FOK! leren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, Twitter heeft hem weereens gebanned. Tering wat zijn die lui triggerhappy.
Die opmerking slaat nergens op....quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer zo'n buitenstaander die ineens weer ten tonele gehaald wordt…
Hij heeft gelijk.quote:
Marry mequote:
Helemaal eens, dat zou achter een linkje moeten zitten.quote:Maar ja, ik vind dat toch iets minder gruwelijk dan het internet volgooien met beelden van een neergeknalde herkenbare man die op dit moment wel of niet voor z'n leven vecht.
Je hoeft het van mij ook niet te verbieden, maar het mag wel een tandje minder. Ik opende gister Twitter en hop, daar was de foto en daar waren de filmpjes.
Nu trekt GS wel een bepaald soort publiek dat hiermee om kan gaan, maar ik zou het persoonlijk wel kunnen waarderen als ze het nog achter een linkje met een waarschuwing zouden zetten.
Mijn DM staat open voor een luisterend oor als je er nog moeite mee hebt. Dan kunnen we ook gelijk de staat van de FOK servers bespreken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest iets meer moeite doen maar sommige beelden van Rotten en Ogrish ben ik toch niet vergeten
Een hele hoop heisa, feit is dat we 13 jaar later nog net zo weinig weten als toen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Beth Holloway reageert geschokt na aanslag op Peter R. de Vries.
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zal ik bij Twitter gaan werken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twitter kan nog veel van FOK! leren.
Het probleem van Bart is dat hij een stukje empathie mist. Wanneer je de wereld vooral rationeel benadert krijg je klote sites als GeenStijlquote:
FOK!Flutuencer jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat open voor een luisterend oor als je er nog moeite mee hebt. Dan kunnen we ook gelijk de staat van de FOK servers bespreken.
Tot dan,
De FOK Influencer.
Ik ben sommige (naakt)foto’s op FOK! ook nooit vergetenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest iets meer moeite doen maar sommige beelden van Rotten en Ogrish ben ik toch niet vergeten
Als het Bart niet zint begint ie toch gewoon zijn eigen twitter?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, Twitter heeft hem weereens gebanned. Tering wat zijn die lui triggerhappy.
@calandquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben sommige (naakt)foto’s op FOK! ook nooit vergeten
Sommige tech-bedrijven hebben iets meer verantwoordelijkheid. Google bijvoorbeeld ook. Google zou natuurlijk ook een mening kunnen spammen onder het mom van "Als het je niet bevalt, begin je je eigen zoekmachine maar", maar de praktijk is iets ingewikkelder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het Bart niet zint begint ie toch gewoon zijn eigen twitter?
Dit ja, als je een beetje fatsoen hebt als website deel je het dan niet verder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
Helderrood, zuurstofrijkquote:
Die rar was goed gevuldquote:
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ja, als je een beetje fatsoen hebt als website deel je het dan niet verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje fatsoen.
[ Bericht 8% gewijzigd door yvonne op 07-07-2021 13:08:16 ]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
wilde net zoiets postenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Je gunt ze dat? Dat gaat wel wat ver, vind je niet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridgetquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Kom, het is gewoon onderdeel van het selectieve nihilisme van GeenStijl.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridget
Marieke daarentegen
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef yvonne het volgende:
Maar is er in de tussentijd nog nieuws naar buiten gebracht?
Operatie?
Leg uit!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Persoonlijk zou ik hem toch nog het liefste onder een spoiler zien, en ja ik weet dat de foto wereldberoemd is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Was dat voor hun vorige vergrijp?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachten komen vrijdag al voor de rechter.
Handig, hoef je buitenspel niet uit te leggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef NoXia het volgende:
[..]
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.
Dit soort levens verscheurende ellende is inderdaad precies wat iemand verdient wanneer hij/zij zoiets doet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |