Hij heeft gelijk.quote:
Marry mequote:
Helemaal eens, dat zou achter een linkje moeten zitten.quote:Maar ja, ik vind dat toch iets minder gruwelijk dan het internet volgooien met beelden van een neergeknalde herkenbare man die op dit moment wel of niet voor z'n leven vecht.
Je hoeft het van mij ook niet te verbieden, maar het mag wel een tandje minder. Ik opende gister Twitter en hop, daar was de foto en daar waren de filmpjes.
Nu trekt GS wel een bepaald soort publiek dat hiermee om kan gaan, maar ik zou het persoonlijk wel kunnen waarderen als ze het nog achter een linkje met een waarschuwing zouden zetten.
Mijn DM staat open voor een luisterend oor als je er nog moeite mee hebt. Dan kunnen we ook gelijk de staat van de FOK servers bespreken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest iets meer moeite doen maar sommige beelden van Rotten en Ogrish ben ik toch niet vergeten
Een hele hoop heisa, feit is dat we 13 jaar later nog net zo weinig weten als toen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Beth Holloway reageert geschokt na aanslag op Peter R. de Vries.
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Aannames en speculaties. Wellicht was de persoon iets anders aan het filmen.
Zal ik bij Twitter gaan werken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twitter kan nog veel van FOK! leren.
Het probleem van Bart is dat hij een stukje empathie mist. Wanneer je de wereld vooral rationeel benadert krijg je klote sites als GeenStijlquote:
FOK!Flutuencer jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat open voor een luisterend oor als je er nog moeite mee hebt. Dan kunnen we ook gelijk de staat van de FOK servers bespreken.
Tot dan,
De FOK Influencer.
Ik ben sommige (naakt)foto’s op FOK! ook nooit vergetenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moest iets meer moeite doen maar sommige beelden van Rotten en Ogrish ben ik toch niet vergeten
Als het Bart niet zint begint ie toch gewoon zijn eigen twitter?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, Twitter heeft hem weereens gebanned. Tering wat zijn die lui triggerhappy.
@calandquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben sommige (naakt)foto’s op FOK! ook nooit vergeten
Sommige tech-bedrijven hebben iets meer verantwoordelijkheid. Google bijvoorbeeld ook. Google zou natuurlijk ook een mening kunnen spammen onder het mom van "Als het je niet bevalt, begin je je eigen zoekmachine maar", maar de praktijk is iets ingewikkelder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het Bart niet zint begint ie toch gewoon zijn eigen twitter?
Dit ja, als je een beetje fatsoen hebt als website deel je het dan niet verder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
Helderrood, zuurstofrijkquote:
Die rar was goed gevuldquote:
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ja, als je een beetje fatsoen hebt als website deel je het dan niet verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje fatsoen.
[ Bericht 8% gewijzigd door yvonne op 07-07-2021 13:08:16 ]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
wilde net zoiets postenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Je gunt ze dat? Dat gaat wel wat ver, vind je niet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridgetquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Kom, het is gewoon onderdeel van het selectieve nihilisme van GeenStijl.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridget
Marieke daarentegen
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef yvonne het volgende:
Maar is er in de tussentijd nog nieuws naar buiten gebracht?
Operatie?
Leg uit!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Persoonlijk zou ik hem toch nog het liefste onder een spoiler zien, en ja ik weet dat de foto wereldberoemd is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Was dat voor hun vorige vergrijp?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachten komen vrijdag al voor de rechter.
Handig, hoef je buitenspel niet uit te leggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef NoXia het volgende:
[..]
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.
Dit soort levens verscheurende ellende is inderdaad precies wat iemand verdient wanneer hij/zij zoiets doet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |