quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ja, als je een beetje fatsoen hebt als website deel je het dan niet verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje fatsoen.
[ Bericht 8% gewijzigd door yvonne op 07-07-2021 13:08:16 ]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
wilde net zoiets postenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Je gunt ze dat? Dat gaat wel wat ver, vind je niet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gun het de mensen van GeenStijl enorm dat ze zelf eens te maken krijgen met een situatie waarin ze niet willen dat beelden worden gedeeld - en het dan toch gebeurt.
Sjongejonge, ze krijgen gewoon een verzoek om de beelden niet te publiceren uit respect voor Peter R. de Vries en z'n familie. Ze maken van zo'n verzoek alleen al iets schandaligs.
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridgetquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Peter wilde niet meer bij Luuk Ikink en Bridget Maasland aan tafel bij RTL Boulevard en heeft zijn dood in scene gezet.
Kom, het is gewoon onderdeel van het selectieve nihilisme van GeenStijl.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fatsoen dit, fatsoen dat, het is gewoon journalistiek, werd deze aanslag daar al niet een aanval op genoemd?
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Betweter Luuk en kleutern##ker Bridget
Marieke daarentegen
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef yvonne het volgende:
Maar is er in de tussentijd nog nieuws naar buiten gebracht?
Operatie?
Leg uit!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Persoonlijk zou ik hem toch nog het liefste onder een spoiler zien, en ja ik weet dat de foto wereldberoemd is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat jij het punt niet begrijpt is niet zo vreemd.
Was dat voor hun vorige vergrijp?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachten komen vrijdag al voor de rechter.
Handig, hoef je buitenspel niet uit te leggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:03 schreef NoXia het volgende:
[..]
Heeft wel heel veel mannelijke trekjes.
Dit soort levens verscheurende ellende is inderdaad precies wat iemand verdient wanneer hij/zij zoiets doet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |