Waar moet ik onderuit komen dan? Jouw afkeuring of zo?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laten we die post er eens bij pakken.
Zeg Geenstijl:
[..]
Het is maar wat je wartaal noemt. En zo'n uitleg zou ik ook doen als ik er onderuit zou willen komen.
Exact, een journalistiek medium moet de mogelijkheid hebben om dit te publiceren, iets met vrijheid en zo. Als je het niet wil zien dan kijk je niet.quote:
Ah. Ik ga er even van uit. De juiste basis voor flinke uitspraken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er even vanuit dat dit in opdracht is geweest en dat die 35-jarige Pool en die inwoners van Rotterdam zelf geen direct conflict hadden met Peter R.
Ogrish, Uncover Reality, noem maar op. Ook nu zijn er nog zulke websites. De beelden waren er altijd wel, maar niet zo openbaar als nu.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die was ik straal vergeten, en ook rond de Bataclan aanslagen kwam er genoeg ellende naar de socials.
De oudere garde internetters zullen ook wel weten wat ik bedoel met Rotten dot com.
Nu.nlquote:Log in en lees meer reacties
Lees nog meer reacties, stel vragen aan de redactie, geef respect en praat mee over het belangrijkste nieuws.
Gratis account aanmaken
Heb je al een account?Inloggen
Ik wist niet eens dat GeenStijl nog bestond.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in maanden dat ik mensen over Geenstijl lees praten. Ik snap wel dat die dit zover uitmelken als mogelijk door alles te plaatsen wat ze kunnen.
Gelukkig was het een weinig realistische droom.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:48 schreef Micson het volgende:
Ik droomde vannacht dat ze me kwamen afmaken omdat ik ook een voorvechter van het vrije woord ben. Was daarna nogal angstig dus ik ben in het holst van de nacht nog even gaan checken of de deur van mijn appartement wel goed op slot zat.
Gaat toch niet in de kouwe kleren zitten zo'n voorval...
Zelfs de "fffFFlop" was duidelijk te horen van de stuiterende lichamen... Bizar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komop, je zag mensen naar beneden springen op live tv.
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zienquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
Mooie tijd ja. Toen kon alles nog. Nu zijn we allemaal snowflakes geworden.
Dat weten we ook niet, maar is in feite niet zo heel relevant als het een in opdracht uitgevoerde liquidatie is. Het gaat dan om de opdrachtgever.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Ik ga er even van uit. De juiste basis voor flinke uitspraken.
Die Pool en Rotterdammer zijn verdachte; dus we weten niet of ze überhaupt iets te maken hebben met de zaak en ik, maar wellicht jij wel, heb geen idee met hoeveel (en welke) mensen Peter een conflict heeft / had.
En dat is andersom niet zo. Want ik heb niet zoveel geklaag gehoord toen er een dood kind op een strand lag. Dat kreeg volgens mij zelfs een journalistieke prijs.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef Viv het volgende:
GeenStijl is in ieder geval wel consequent. In 2009 lieten ze ondanks vergelijkbare kritiek een video online staan van een stervende jonge vrouw, die in Iran was neergeschoten tijdens protesten:
https://www.geenstijl.nl/1718491/haar_naam_was_neda/
Dit ja, met Eriksen ook ; waarom blijft NOS dit uitzenden!!!! En dan wel blijven kijken, tja daardoor wordt het dus uitgezonden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zien
Maar als je niet kijkt weet je niet of je moet vinden dat anderen het niet mogen zienquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mooiste vind ik nog dat mensen eerst kijken en dan vinden dat anderen het niet mogen zien
Dat laatste is een understatement…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet, maar is in feite niet zo heel relevant als het een in opdracht uitgevoerde liquidatie is. Het gaat dan om de opdrachtgever.
Wie dat is? Geen idee. Denk dat Peter met wel meer mensen een conflict had.
Het was toen meer IRC en ICQ, dat klopt.quote:
Gelukkig wel, maar ik verzeker je ze dat je ze kan vinden. Terwijl de brandweer naast het WTC staat hoor en zie je echt afschuwelijke dingen. Werd gewoon allemaal live de wereld ingeslingerd.quote:De beelden van de mensen die te pletter vielen op de stoep zijn iets lastiger te vinden.
Legendarische afleveringen waren dat. Het enige tv programma waarvoor ik thuis bleef.quote:
Je post is gewoon dubbel interpreteerbaar tijger als je het zo zegt. Dat is wat ik zeg. Meer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar moet ik onderuit komen dan? Jouw afkeuring of zo?![]()
Doe toch normaal, als ik vind dat GS afgebrand moet worden dan zeg ik dat gewoon, maar ondanks dat ik het een clubje engnekken vindt ben ik daar helemaal niet voor. Ze doen maar.
Het punt was dat een verzoek, in tegenstelling tot een journalist in het hoofd schieten wat met de De Vries is gebeurt, geen aanslag op de persvrijheid is. Maar blijkbaar moet ik dat voor sommigen tot in detail uitspellen.
Ik zou het niet eens kunnen, accu is meteen leeg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind de filmpjes die rondgaan ook niet zo'n probleem eigenlijk. Vind het alleen onbegrijpelijk dat blijkbaar één van je eerste reflexen als je iemand 'dood' op straat ziet liggen je telefoon pakken en filmen is.
Dan is er toch ergens een afslagje gemist in je opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |