Opvallend jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Handleiding het volgende:
Oh Humberto is maar een in memoriam gestart...
Holleeder bedreigt zelfs zijn zus, die is alle grenzen voorbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Holleeder is een viezerik maar die heeft ergens nog wel grenzen. Met Taghi heeft hij gewoon de verkeerde mensen gekieteld. Die knallen ook gewoon een advocaatje af dus waarom zou je dat dan bij journalisten niet doen?
Absoluut,ik vind ze in dit soort zaken toch beter hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het dan ook maar doen... Plus op alle relevante plekken aanwezig zijn: Leidsestraat, bij het ziekenhuis, bij de politie, op de redactie, Fonsie voor politieke reacties n in de studio bij Humberto met relevante gasten. Dat hebben ze wel echt netjes gedaan.
Eerst was er dat interview met Ruud de Wild, en vlak daarna kwam Filemon als student met microfoon nog langs.quote:
Gezien hun racistische userbase een zegen voor het internet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef _The_General_ het volgende:
Geenstijl mist wel een belangrijke avond met hun downtime nu
Nou en?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef _The_General_ het volgende:
Geenstijl mist wel een belangrijke avond met hun downtime nu
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Holleeder bedreigt zelfs zijn zus, die is alle grenzen voorbij.
Hoor altijd van mensen die met vuurwapens werken of hebben gewerkt dat het geluid in films meestal helemaal niet klopt. Dus veel mensen herkennen het volgens mij niet eens idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'welke malloot steekt er nu weer vuurwerk af om 4:30 snachts'
Dacht ik toen er iemand ook 5x in zijn flikker werd geschoten 250meter verder op.
Die heeft er nog erg last van gehad. Arme Marieke Elsinga.quote:
Die hebben ze vanavond al vaker laten zien toch?quote:
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
Hoe klinkt het dan precies?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoor altijd van mensen die met vuurwapens werken of hebben gewerkt dat het geluid in films meestal helemaal niet klopt. Dus veel mensen herkennen het volgens mij niet eens idd.
Ja, die zussen zijn zelf ook geen lieverdjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filemon heeft hem nog even genterviewd op het parkeerterrein.
Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filemon heeft hem nog even genterviewd op het parkeerterrein.
Of gewoon een jong kereltje die een paar K krijgt voor 5 kogelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet dat, zijn speech net over wat er bij zijn vader op zijn grafsteen stond en wat zijn eigen motto was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hebben ze vanavond al vaker laten zien toch?
Wat ie allemaal gedaan heeft, waar ie mee bezigwas, interviews in de Leidse staart enzo.
Ja die liep erachter tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heeft er nog erg last van gehad. Arme Marieke Elsinga.
Ik weet het niet. Maar mijn buurman heeft een jaar geleden zichzelf doodgeschoten en ook niks gehoord terwijl het best gehorig is. .... was toen wel rond oud en nieuw dus misschien heb ik het wel gehoord maar dacht ik onbewust dat het wss wel vuurwerk was.quote:
Dan heb je het nu waarschijnlijk rustiger dan voor de aanslag, want de kans dat ze jou nog pakken om hem te straffen is gelijk vrijwel verdwenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die al jaren leven met angst en tegelijk erin hebben berust dat het bij hem hoort dat hij zich mengt in gevaarlijke zaken. Het is ook goed dat er mensen als Peter R. de Vries zijn, maar je zult maar z'n kind zijn..
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bij RTL praat men toch wel echt met termen als ' groot verlies' dus?...
Oh ja, die zag ik net ook voor het eerst.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee niet dat, zijn speech net over wat er bij zijn vader op zijn grafsteen stond en wat zijn eigen motto was.
Ik was toen net een week met vakantie dus heb er niks van meegekregen, op een volle voorpagina van The Sun na, dus ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk over bij te lezen daarna.quote:
Denk het. Maar het klonk zo zeker dat ik vermoed dat ze al wat meer weten daar. Klonk niet alsof er nog enige twijfel was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?
Lachend er vandoor gegaan misschien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Ole het volgende:
50 meter van mijn huis John van den Heuvel zwaar beveil8gd altijd. Peter wandelde rustig door de straat..
Helaas. Praat het helemaal niet goed! maar de kans was aanwezig..
j a met kogels in je hoofd dan is de kans dat je het red niet grootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bij RTL praat men toch wel echt met termen als ' groot verlies' dus?...
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Ole het volgende:
50 meter van mijn huis John van den Heuvel zwaar beveil8gd altijd. Peter wandelde rustig door de straat..
Helaas. Praat het helemaal niet goed! maar de kans was aanwezig..
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijkquote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)adscentrum-amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand rtl-link voor mensen zonder tv? of mag ik dat niet vragen
Dat is al een tijdje bekend ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef tim020hoorn het volgende:
Steekpartij in amstelveen staat los van de schietpartij met peter r de vries aldua de politie.
Is dat gerucht ook weer de wereld uit.
Jij klinkt zooooooo bekendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.
En wat vond je er professioneel gezien van?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.
Dat zullen ze echt niet eerder tegen de pers zeggen. Dan weet je wel zeker dat het op straat ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik denk dat ze bij Humberto al weten dat ie overleden is. Ze mogen het alleen nog niet zeggen omdat familie van Peter R officieel moeten inlichten.
Ze verspreken zich me iets te vaak als het gaat om "Peter was" vs "Peter is"
Ik was toen ook wel op een leeftijd dat nieuws wat minder belangrijk was/leek te zijn, maar kan me nog wel goed heugen 'waar ik was op het moment dat'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen net een week met vakantie dus heb er niks van meegekregen, op een volle voorpagina van The Sun na, dus ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk over bij te lezen daarna.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het. Maar het klonk zo zeker dat ik vermoed dat ze al wat meer weten daar. Klonk niet alsof er nog enige twijfel was.
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarvoor had je de generatie van Zwarte Joop. Dan kreeg iemand een flink pak rammel in plaats van een paar juist geplaatste kogels.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijk
Het praat de daden van types als Mieremet, Van Hout, Klepper, Holleeder etc totaal niet goed hoor maar dat waren toch echt andere tijden. Toen had je nog een soort van erecode.
Goudeerlijke jongen natuurlijk. Zou nooit liegen.quote:
Onverstandig. Wat denk jij er van? Zou jij beveiliging hebben genomen als je Peter R. de Vries was?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
En wat vond je er professioneel gezien van?
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijk
Het praat de daden van types als Mieremet, Van Hout, Klepper, Holleeder etc totaal niet goed hoor maar dat waren toch echt andere tijden. Toen had je nog een soort van erecode.
Smakeloze opmerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Uiteindelijk is het zijn eigen schuld: hij heeft altijd koppig beveiliging geweigerd terwijl hem van alle kanten is verteld dat het nodig was.........
Met dat hele MH17 heb ik dan weer niks, ja tuurlijk intens tragisch voor alle betrokkenen, maar het heeft mij verder nooit echt heel erg geraakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was toen ook wel op een leeftijd dat nieuws wat minder belangrijk was/leek te zijn, maar kan me nog wel goed heugen 'waar ik was op het moment dat'.
Net als 9/11, net als MH17, en dit is ook wel zo'n dingetje denk ik. Gek genoeg kan ik me van Theo van Gogh dan weer niets herinneren, net als Bataclan of de rest van de grote aanslagen van de afgelopen 25 jaar.
Als je gereanimeerd wordt op straat nadat je vijf keer geraakt bent, waaronder in je hoofd, is de kans dat je het overleeft helaas niet erg groot lijkt mij...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?
Na MH17 ben ik zo'n beetje gestopt met het bekijken van gore. Grens was bereikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met dat hele MH17 heb ik dan weer niks, ja tuurlijk intens tragisch voor alle betrokkenen, maar het heeft mij verder nooit echt heel erg geraakt.
Ik zou nooit in die situatie zijn gekomen omdat ik simpelweg de ballen mis die hij wel heeft. (Of had)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Onverstandig. Wat denk jij er van? Zou jij beveiliging hebben genomen als je Peter R. de Vries was?
Ik zat te luisteren. Dat was erg indrukwekkend vond ik. Heftig. Theo Van Gogh niet lang daarna ook.quote:
Die daders waren vaak ook wat professionelere. Profs die vanuit de balkan even ingevlogen werden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
Ken jij Peter R de Vries?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef vencodark het volgende:
Peter kennende zou hij trots zijn dat hij inderdaad zonder beveiliging liep en niet bang was.
Dat hij rechtop liep en niet gebukt ging onder bedreiging.
Terecht. Smerige insinuaties.quote:
Meer een "pok" dan een "pang" om het zo te zeggen. Minder scherp, wat doffer. Mensen denken vaak dat het rotjes waren, omdat ze vuurwapens spectaculairder inschatten.quote:
Ja hij heeft meerdere interviews gegeven waarin hij trots beveiliging weigert, de mensen om hem heen waren tocch slimmer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef vencodark het volgende:
Peter kennende zou hij trots zijn dat hij inderdaad zonder beveiliging liep en niet bang was.
Dat hij rechtop liep en niet gebukt ging onder bedreiging.
'ligt voor de hand ja maar die man had zoveel vijanden denk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?
Broer vermoord, advocaat vermoord, dan is de vertrouwenspersoon al snel de volgende, en in dit geval helemaal.
Het is niet voor niets dat ze ook per direct de straat van de huidige advocaat van Nabil B afgezet hebben.
Mh, gevoelloos dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Uiteindelijk is het zijn eigen schuld: hij heeft altijd koppig beveiliging geweigerd terwijl hem van alle kanten is verteld dat het nodig was.........
Hij haalde nog net niet de trekker zelf over eh?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Waarover konkelen die guurrechtse lui?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef superniger het volgende:
FITTIE tussen Theo Hiddema en Danny Ghosen bij Humberto.
Ja en zo’n Taghi geeft een ventje van 16 uit oud west 5000 euro om iemand dood te schietenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.
daar heb je weinig aan als je vanuit het niets wordt neergeknald.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Rambolin het volgende:
Had Peter R. de Vries dan geen wapen, aangezien hij niet beveiligd werd?
Geen fittie joh, Theo gaat gewoon een hl lang verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef superniger het volgende:
FITTIE tussen Theo Hiddema en Danny Ghosen bij Humberto.
Argument van het niveautje "had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Bruinsma, Van Hout, Broers, Holleeder, die Eef Hoos die bommen maakte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.
Yep. Erg rommelig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die daders waren vaak ook wat professionelere. Profs die vanuit de balkan even ingevlogen werden.
Nu zijn het regelmatig gewoon Amsterdamse tieners die iemand omleggen zodat ze in dure merkkleding kunnen rondlopen voor het geld dat ze er mee pakken.
kom jij op de begrafenis van een longkankerpatint aankakken met een grafrede over de gevaren van roken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Danny zei dat sommige partijen de pers demoniseren/fake news noemen en nu houdt Hiddema een monoloog.quote:
Sorry maar hij is letterlijk ten onder gegaan aan zijn eigen koppigheid.quote:
Vraagje? Nabil B. is niet toevallig die leuke Politie Nabil?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?
Broer vermoord, advocaat vermoord, dan is de vertrouwenspersoon al snel de volgende, en in dit geval helemaal.
Het is niet voor niets dat ze ook per direct de straat van de huidige advocaat van Nabil B afgezet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |