https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stem D'66 of Groen Links. Alle drugs vrijgeven en probleem opgelost
vreselijk toch (Deventer moordzaak...)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zult hier maar mee in verband gebracht worden terwijl je niks gedaan hebt..
Dat grap je nu wel maar Mexico kennende is daar intussen alweer een politicus neergeschotenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In welk land heeft wel de laatste afrekening plaatsgevonden?
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.quote:
Oeh ben benieuwd naar de persoonlijke anekdote?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…
En nee, mijn vriend was het niet na een akkefietje met hem.
Maar dit gun ik 'm uiteraard nou ook weer niet…
wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…
Na elke aanslag zie je dat de uren na de aanslag er vrijwel geen echte informatie meer beschikbaar komt. Alle echte info is nog van net na de aanslag eigenlijk. Morgenochtend misschien.quote:
Gewoon niet meer inzetten op drugsvangsten, moet je zien hoe snel de prijs keldert.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.
Veel meer inzetten op ontmoediging lijkt me beter.
Ik heb alleen RTL op staan.quote:
hier gaan we vooral lekker los op de huidskleur en hoe kapot NL is, want ze je wel van Gogh en Fortuijn!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.
Ik ben nieuwsgierig, wat voor akkefietje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, maar het is er hier de laatste jaren niet echt beter op geworden, of wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.
Wereldwijd vrijgeven zou een hele hoop criminaliteit schelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.
Veel meer inzetten op ontmoediging lijkt me beter.
Ehh nee, in eerste instantie zoek je naar iedereen die verdacht is. Een dader zal worden bepaald door de rechtbank.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
ik vind het zo dom overkomen als je zegt dat je op zoek bent naar verdachten.
Je bent op zoek naar de daders, daarvoor heb je verdachten.
en hoeveel headshots?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
5 schoten voor je flikker geeft je over algemeen redelijk lage kans.
Blijkbaar toch een veilig land dat dit zo lang is goed gegaanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heftig.
Maar ben ik de enige die verbaasd is dat Peter R de Vries zonder beveiliging door Amsterdam loopt?
Ik kan me voorstellen dat er vanuit verschillende criminele groepen dreiging naar hem uit gaat.
Dat werd in Humberto toegelicht: hij wilde leven in vrijheid en niet in angst. Kun je het hem kwalijk nemen? Alsof Wilders zo'n fijn leven heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heftig.
Maar ben ik de enige die verbaasd is dat Peter R de Vries zonder beveiliging door Amsterdam loopt?
Ik kan me voorstellen dat er vanuit verschillende criminele groepen dreiging naar hem uit gaat.
Nee, idioot. Je bent pas een dader tot ie veroordeeld bent. Daarvoor ben je verdachte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
ik vind het zo dom overkomen als je zegt dat je op zoek bent naar verdachten.
Je bent op zoek naar de daders, daarvoor heb je verdachten.
Het gaat een beetje in golven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is er hier de laatste jaren niet echt beter op geworden, of wel?
Niet schelden hè.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Nee, idioot. Je bent pas een dader tot ie veroordeeld bent. Daarvoor ben je verdachte.
Op klaarlichte dag in het stadscentrum 5 keer voor je kanus geknald worden....het is maar wat je veilig vindt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een veilig land dat dit zo lang is goed gegaan
Tja, als Peter dat niet wilde?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heftig.
hahahaha wat een kneusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Nee, idioot. Je bent pas een dader tot ie veroordeeld bent. Daarvoor ben je verdachte.
Ik vind RTL sowieso vaak beter in dit soort live uitzendingenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
RTL loopt behoorlijk voor op de NOS. Zaken die bij RTL langskomen, zijn pas een half uur later in het liveblog van NOS te vinden
Nou nou nou,je hoeft niet te scheldenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen. Het is ook niet zo dat ie er iets van gemerkt heeft waarschijnlijk (als ie idd er niet meer is). Wel vreselijk voor de nabestaanden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat werd in Humberto toegelicht: hij wilde leven in vrijheid en niet in angst. Kun je het hem kwalijk nemen? Alsof Wilders zo'n fijn leven heeft.
fijn dat het een wedstrijd is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
RTL loopt behoorlijk voor op de NOS. Zaken die bij RTL langskomen, zijn pas een half uur later in het liveblog van NOS te vinden
RTL moet juist nu SHINEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
Ja maar ga je jezelf geen zonnegod voelen als je maar niet wordt omgelegdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat werd in Humberto toegelicht: hij wilde leven in vrijheid en niet in angst. Kun je het hem kwalijk nemen? Alsof Wilders zo'n fijn leven heeft.
Een discussie bij Ajax waar 'meneer Skybox' behoorlijk denigrerend deed richting wat mensen die niet op kosten van een ander een wedstrijd bijwonen, maar gewoon betalen voor hun vertier…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig, wat voor akkefietje?
Ik neem hem niks kwalijk maar onverstandig en naïef vind ik het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het wisselt, die politiewoordvoerder was eerst bij de NOS.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
Publieke omroep moet wat voorzichtiger zijn met de feiten dan een commerciële omroep.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
Eens. Ze waren er ook behoorlijk snel bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind RTL sowieso vaak beter in dit soort live uitzendingen
Complimenten voor RTL.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
Deze laatste zin gaan we op een tegeltje zetten timtimquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou,je hoeft niet te schelden
Je bent op zoek naar de dader, dat de rechter die aanwijst en niet de politie lijkt me evident.
Je kan wel een verdachte vinden, die het niet blijkt te zijn maar dan had je niet naar die persoon op zoek moeten zijn.
Ik vermoed dat die al jaren leven met angst en tegelijk erin hebben berust dat het bij hem hoort dat hij zich mengt in gevaarlijke zaken. Het is ook goed dat er mensen als Peter R. de Vries zijn, maar je zult maar z'n kind zijn..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen. Het is ook niet zo dat ie er iets van gemerkt heeft waarschijnlijk (als ie idd er niet meer is). Wel vreselijk voor de nabestaanden natuurlijk.
Je ziet niks verderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geen beelden toch, lees de op downie
Ze gaan dat niet direct aan het nieuws melden. Dat mag niet eens volgens mij. Eerst moet iedereen ingelicht worden in de familie en dergelijke.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef opreis het volgende:
Wel een taaie, had verwacht dat ie inmiddels wel zou zijn overleden
Fok is meestal een uurtje down na groot nieuws (of een goal) tegenwoordig.quote:
Normale gang van zaken daar natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Collide het volgende:
[..]
Bizar hoe weinig mensen reageren op die schoten
Niet meerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Fok is meestal een uurtje down na groot nieuws (of een goal) tegenwoordig.
Als Ajax rood krijgt of een penalty tegen krijgt ook alquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het lag niet aan mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon RTL4 of NPO2 aanzettenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Flow3r het volgende:
is er ergens een livestream voor de persco ?
In Amsterdam horen ze die wel vaker de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Collide het volgende:
[..]
Bizar hoe weinig mensen reageren op die schoten
Doneer elke maand je Wajong als je wilt dat dit verbetert.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maxim Hartman vertelde eens een anekdote waarbij Peter R. de Vries bij een jeugdwedstrijdje was en boos en irritant deed tegenover een scheidsrechter die in zijn ogen een verkeerde beslissing nam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een discussie bij Ajax waar 'meneer Skybox' behoorlijk denigrerend deed richting wat mensen die niet op kosten van een ander een wedstrijd bijwonen, maar gewoon betalen voor hun vertier…
Lijkt me logisch, hij loopt net de studio uit én het is zijn werkgever.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens. Ze waren er ook behoorlijk snel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |