https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stem D'66 of Groen Links. Alle drugs vrijgeven en probleem opgelost
vreselijk toch (Deventer moordzaak...)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zult hier maar mee in verband gebracht worden terwijl je niks gedaan hebt..
Dat grap je nu wel maar Mexico kennende is daar intussen alweer een politicus neergeschotenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In welk land heeft wel de laatste afrekening plaatsgevonden?
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.quote:
Oeh ben benieuwd naar de persoonlijke anekdote?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…
En nee, mijn vriend was het niet na een akkefietje met hem.
Maar dit gun ik 'm uiteraard nou ook weer niet…
wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee aan hoeveel zaken Peter R. direct of indirect gekoppeld kan worden? Meneer zat altijd vooraan als er weer iets speelde. Hoge bomen vangen veel wind en de ingehuurde pauper dader zal waarschijnlijk de opdrachtgever van deze moordaanslag niet eens kennen…
Na elke aanslag zie je dat de uren na de aanslag er vrijwel geen echte informatie meer beschikbaar komt. Alle echte info is nog van net na de aanslag eigenlijk. Morgenochtend misschien.quote:
Gewoon niet meer inzetten op drugsvangsten, moet je zien hoe snel de prijs keldert.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.
Veel meer inzetten op ontmoediging lijkt me beter.
Ik heb alleen RTL op staan.quote:
hier gaan we vooral lekker los op de huidskleur en hoe kapot NL is, want ze je wel van Gogh en Fortuijn!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.
Ik ben nieuwsgierig, wat voor akkefietje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, maar het is er hier de laatste jaren niet echt beter op geworden, of wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In elk land komen liquidaties, afrekeningen of anderszins zeer ernstige criminaliteit voor.
Wereldwijd vrijgeven zou een hele hoop criminaliteit schelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Naar Portugees voorbeeld? Ik weet het niet.
Veel meer inzetten op ontmoediging lijkt me beter.
Ehh nee, in eerste instantie zoek je naar iedereen die verdacht is. Een dader zal worden bepaald door de rechtbank.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
ik vind het zo dom overkomen als je zegt dat je op zoek bent naar verdachten.
Je bent op zoek naar de daders, daarvoor heb je verdachten.
en hoeveel headshots?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
5 schoten voor je flikker geeft je over algemeen redelijk lage kans.
Blijkbaar toch een veilig land dat dit zo lang is goed gegaanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heftig.
Maar ben ik de enige die verbaasd is dat Peter R de Vries zonder beveiliging door Amsterdam loopt?
Ik kan me voorstellen dat er vanuit verschillende criminele groepen dreiging naar hem uit gaat.
Dat werd in Humberto toegelicht: hij wilde leven in vrijheid en niet in angst. Kun je het hem kwalijk nemen? Alsof Wilders zo'n fijn leven heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heftig.
Maar ben ik de enige die verbaasd is dat Peter R de Vries zonder beveiliging door Amsterdam loopt?
Ik kan me voorstellen dat er vanuit verschillende criminele groepen dreiging naar hem uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |