Nee dat was wel een verrassing.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.
Die advocaat zal ook weinig meer slapen ben ik bangquote:
Taghi zit al vast johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder triest. Ik hoop dat hij het weet te overleven.
Ik hoop dat de misdadigers die achter deze aanslag zitten zo snel als mogelijk worden gepakt en zwaar gestraft worden.
Zeg Derk Wiersum je iets?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht domme vraag: maar waarom zou die advocaat bedreigd worden?
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Verschrikkelijk. Mocht hem niet maar dit pfffff
True.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.
Echt erg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks gaan ze Pim Fortuyn, Theo van Gogh, een advocaat ook nog wat aandoen... oh wacht.
Het is in ieder geval (nog) niet bevestigd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heftig, maar het is niet waar begrijp ik?
Onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen betrouwbare bron gevonden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heftig, maar het is niet waar begrijp ik?
Ja niet normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Het charisma spat toch van die Wopke af hè? Reageer je als eerste overheidsvertegenwoordiger op, doe je dat als een of andere zoutzak...
Kroongetuige. Dat vindt Taghi een verrader.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
DSI boys, niet echt lui waar je op een avondje uit ruzie mee wilt hebben.quote:
Dezelfde reden dat de vorige is omgelegd vermoed ikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is geen DSI maar een Bewakingseenheid. Wil je ook geen ruzie mee hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
DSI boys, niet echt lui waar je op een avondje uit ruzie mee wilt hebben.
Omdat niet zo lang geleden Taghi al een advocaat heeft laten liquiderenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check. Tyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kroongetuige. Dat vindt Taghi een verrader.
Opvolger van Derk Wiersum.
Vóór zijn arrestatie, of vanuit de EBI?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht hij zelf, even bijdehand te gaan doen tegen Tagi? Deze man krijgt bijna op zeker levenslang, de man heeft waarschijnlijk 3 Miljard op de bank en kan met 1 knipje een half miljoen op iemand zijn hoofd zetten, beetje naieef allemaal.
Als ze nu aandacht willen moeten ze zeggen dat het ze niet boeit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
de BN-ers willen toch nog even de shine meepakken door te zeggen hoe erg het is,
Ironisch wel, aangezien het Peter R de vries is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
de BN-ers willen toch nog even de shine meepakken door te zeggen hoe erg het is,
Nabestaanden informerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Purfectur het volgende:
[..]
Waarom zou je dan toch 23.00 wachten?
Een beetje crimineel regelt dat voor zijn arrestatie of ander wel via zijn advocaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vóór zijn arrestatie, of vanuit de EBI?
Nee nauwelijks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
Moet eerlijk bekennen, was geen fan van de beste man maar dit gun je niemand
Weet iemand of die veel vijanden had ?
Dat is geen DSIquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
DSI boys, niet echt lui waar je op een avondje uit ruzie mee wilt hebben.
Knielen voor de drugsmaffia.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat zouden die advocaten moeten doen om nog vrij te kunnen leven?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-politie-zoekt-dader geen zus van Holleeder dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zijn Twitter speculaties naar aanleiding van een bericht over een neergestoken vrouw in Amstelveen eerder deze avond.
Emigreren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat zouden die advocaten moeten doen om nog vrij te kunnen leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |