Weg met die RLT meuk onzin tussendoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die man ligt in het ziekenhuis dood te gaan, maar gelukkig weet iedereen hier te melden dat er een lekker wijf op RTL4 is.
De kans lijkt me nog groter dat hij per ongeluk doodgeschoten is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Gewoon iemand die een aversie tegen hem had - dat zou ook nog kunnen, aldus NRC-misdaadverslaggever Jan Meeus in Nieuwsuur. Iemand die dat gelooft?
Als dat het criteria is had je het topic na de OP kunnen sluitenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die man ligt in het ziekenhuis dood te gaan, maar gelukkig weet iedereen hier te melden dat er een lekker wijf op RTL4 is.
En Usa? Ivm Holloway?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Duitse, Belgische en Franse media over Peter R De vries.
Op de Belg is het ook BREAKING
Dan heb je het nieuws de laatste 20 jaar niet echt gevolgdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit zien aankomen. Ik bedoel....ik weet dat hij een nogal uitgesproken mening had en snel ruzie maakte op tv. Maar toch. Waarom zou iemand hem dood willen hebben.
Je weet wat zijn beroep was toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit zien aankomen. Ik bedoel....ik weet dat hij een nogal uitgesproken mening had en snel ruzie maakte op tv. Maar toch. Waarom zou iemand hem dood willen hebben.
Ik heb hem nooit echt gemogen maar jeetje zeg. Dit gun ik heb absoluut niet.
Misschien wist hij iets over iemand wat niet uit mocht lekken ofzo.
Ja dus. Tjonge.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In het hoofd is hij geschoten dus
80% ja
20% nee
Dan zou Dinand Woesthoff al lang niet meer geleefd hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Gewoon iemand die een aversie tegen hem had - dat zou ook nog kunnen, aldus NRC-misdaadverslaggever Jan Meeus in Nieuwsuur. Iemand die dat gelooft?
Nou, inderdaad. Als de wereld vergaat en een Fok'er iemand met tieten ziet, dan kun je ervan uitgaan dat er hier verslag van wordt gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in theorie natuurlijk mogelijk, maar dan probeer je wel heel hard met een andere take te komen dan de rest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hij zal sowieso niet stabiel genoeg zijn geweest voor luchtvervoer en het VU is niet zo ver weg.. daarnaast zal het MMT in dit geval met de auto uitrukken en niet met de heli.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bij reanimatie stijgen die vaak wel op. Kan niet bevestigen of hij met de heli is meegegaan maar in dat geval lis hij naar de VU gebracht.
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws de laatste 20 jaar niet echt gevolgd
waarom Dinandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan zou Dinand Woesthoff al lang niet meer geleefd hebben
En dat is nog maar de vraag natuurlijk. Hoeveel meuk is daar niet over voorbij gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.
Zeg maar gerust een hunebed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben.
Wellicht domme vraag: maar waarom zou die advocaat bedreigd worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |