Ah op die fiets. Jammer dat je het hebt moeten zienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand me een artikel zou laten lezen maar het was een fotoMisverstand dus
Volgens mij wil het hele land dat ding. Maar ja duurt lang in Den Haag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iswelzo.
Toch doen we geen Lelylijn hoor. Dat kost veel te duur qua financieel geld.
Assensio.quote:
Ik wacht in (hoog)spanning af..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. (Ik ga kijken of er geschoven kan worden)
Als hij hem er nou zelf in had gemikt was het leuk geweest, want dan konden we voor hem juichen.quote:
Ook geschikt voor ijsberen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Wijst er even op zeer bereikbaar in Leiden te wonen.
Dat is toch bij die rare versmalling in de A4. Noem dat maar zeer bereikbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Wijst er even op zeer bereikbaar in Leiden te wonen.
Zeer geschiktquote:
Olifantjesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even iets leuks tussendoor.
[ twitter ]
Geld besteden aan het noorden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iswelzo.
Toch doen we geen Lelylijn hoor. Dat kost veel te duur qua financieel geld.
Liefquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even iets leuks tussendoor.
[ twitter ]
Nee niet alweer, deze gif zouin de eerste plek nooit hebben moeten bestaanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geld besteden aan het noorden?
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Em31 de langere versie.
Tukker dat je er bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |