Waaruit haal jij nu de drogreden vandaan dat ik een gesloten economie wil hebben. Met de beperkte grondoppervlakte in NL is het nogal vreemd om toch met de landbouw export nummer 2 van de wereld te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:14 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Verklap eens waarom jij een gesloten economie wil. En dat voor een land wat lid is van de EU, in eerste instantie een vrijhandelszone.
Klopt, ik gun ieder mens wel de luxe van een vrijstaande woning, want dan is ieder mens zelfredzaam. Weet namelijk uit ervaring dat het leven veel te zwaar is zonder die luxe. Maar dat maakt mij nog geen communist.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee hoor. Een communistisch staat zou wel wat voor jou zijn. Dan is de staat eigenaar van alle grond en bepaald wat er mee gaat gebeuren.
O wacht, jij was degene die vond dat elke Nederlander vrijstaand hoorde te wonen en dat jijzelf nogal tekort kwam.
Wel gelezen hoor. Lijkt mij dat we af moeten voor de halve wereld vlees te produceren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dan heb je het rapport waarna verwezen wordt in de openingspost niet gelezen.
Die boeren hebben ook vrijheid van meningsuiting. Bovendien gaat het om hun land, hun beroep, hun levenswijze, hun eigendommen.
'ja maar dat is zo belangrijk voor de economie!!'quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel gelezen hoor. Lijkt mij dat we af moeten voor de halve wereld vlees te produceren.
En akkerbouw enzovoort. Steeds meer mensen op de wereld, 8% lijdt honger, VN waarschuwt voor toekomstige hongersnoden en wij gaan met onze vruchtbare grond, efficiënte landbouw en kundige boeren afbouwen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel gelezen hoor. Lijkt mij dat we af moeten voor de halve wereld vlees te produceren.
Wat een hersenkronkels. Als je vrijstaand woont ben je zelfredzaam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, ik gun ieder mens wel de luxe van een vrijstaande woning, want dan is ieder mens zelfredzaam. Weet namelijk uit ervaring dat het leven veel te zwaar is zonder die luxe. Maar dat maakt mij nog geen communist.
Je bent tegen export van producten. Nederland ligt in een rivieren delta en heeft daarom super vruchtbare grond. Maar mag dat niet gebruiken van jou voor export van voedsel van een groeiende wereldbevolking. We mogen van jou zelfs niet exporteren naar onze buurlanden. Dat kan je gewoon doortrekken naar andere landen. Iedereen voor zichzelf op zijn eigen eiland.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waaruit haal jij nu de drogreden vandaan dat ik een gesloten economie wil hebben. Met de beperkte grondoppervlakte in NL is het nogal vreemd om toch met de landbouw export nummer 2 van de wereld te zijn.
met subsidie , het is tijd om de landbouw subsidie definitief te stoppen, een kroeg krijgt ook geen subsidiiequote:Op woensdag 7 juli 2021 17:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je bent tegen export van producten. Nederland ligt in een rivieren delta en heeft daarom super vruchtbare grond. Maar mag dat niet gebruiken van jou voor export van voedsel van een groeiende wereldbevolking. We mogen van jou zelfs niet exporteren naar onze buurlanden. Dat kan je gewoon doortrekken naar andere landen. Iedereen voor zichzelf op zijn eigen eiland.
Er heeft in dit topic geen mens over een complot gesproken totdat jij er over begon...quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een distributiecentrum dat tienduizenden vierkante kilometers groot is. Interessant doel van dat complot.
Dat is dan een dubbelslag aamgezien ik hier geleerd heb dat overbevolking het grootste probleem isquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:40 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
En akkerbouw enzovoort. Steeds meer mensen op de wereld, 8% lijdt honger, VN waarschuwt voor toekomstige hongersnoden en wij gaan met onze vruchtbare grond, efficiënte landbouw en kundige boeren afbouwen.
Dat ben ik met je eens meer akkerbouw en tuinbouw en minder stront producerende megastallen en minder mestfraudequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Als de grond zo vruchtbaar is ga dan echt landbouwen IPV op industriële wijze dieren ophokken en het land alleen gebruiken om je mest op uit te rijden.
en geen wooncontainers en recreatie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens meer akkerbouw en tuinbouw en minder stront producerende megastallen en minder mestfraude
https://www.nvwa.nl/nieuw(...)zoek-naar-mestfraude
Mooie handrijking. Minder veeteelt en gronden die vrijkomen gebruiken voor meer bos en meer akkerbouw.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en geen wooncontainers en recreatie.
Wat een rare provocaties weer. Dat beweert niemand. Maar jij gooit het in de groep om een bepaald dubieus punt te maken. Vervelende maniertjes..quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar gaan ze 100% van de landbouwgrond in Geldrop mee volbouwen?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef fathank het volgende:
En een Ieniemienie beetje gebruiken om huizen te bouwen waar mensen kunnen wonen. Mooi man.
Nouja het dubieuze punt is dat mensen hetgeen er in de plaats komt van boerenbedrijven maar gaan invullen en afschieten voor er uberhaupt enig plan ligt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat een rare provocaties weer. Dat beweert niemand. Maar jij gooit het in de groep om een bepaald dubieus punt te maken. Vervelende maniertjes..
zuchtquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja het dubieuze punt is dat mensen hetgeen er in de plaats komt van boerenbedrijven maar gaan invullen en afschieten voor er uberhaupt enig plan ligt.
Een redenatie van "Ja de varkensfabrieken mogen niet weg, want ik verzin ter plekke dat ze daar een distributiecentrum bouwen en dat wil ik niet. Dus leve de varkensboeren."
Dat beweerde iemand eerder in het topic wel degelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat een rare provocaties weer. Dat beweert niemand. Maar jij gooit het in de groep om een bepaald dubieus punt te maken. Vervelende maniertjes..
Ohja bij jou is het enkel 100% boerenbedrijven of 100% huizen. Een verdeling over de behoefte schijnt niet te bestaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht
https://www.ad.nl/wonen/w(...)taboesfeer~ad9c81fd/
Die 'behoeftes' kennen we onderhand wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja bij jou is het enkel 100% boerenbedrijven of 100% huizen. Een verdeling over de behoefte schijnt niet te bestaan.
liever stront dan economiequote:Op woensdag 7 juli 2021 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een redenatie van "Ja de varkensfabrieken mogen niet weg, want ik verzin ter plekke dat ze daar een distributiecentrum bouwen en dat wil ik niet. Dus leve de varkensboeren."
recreatie en tijdelijke woningenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die 'behoeftes' kennen we onderhand wel.
Recreatie en natuur gaat niet samen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
liever stront dan economie
[..]
recreatie en tijdelijke woningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |