abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200233961
quote:
Planbureau: Bij strenge stikstofregels moeten veel boeren weg uit Brabant, Gelderland en Overijssel
Het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) zegt dat een groot deel van de landbouw in Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel moet verdwijnen als Nederland wil voldoen aan aangescherpte stikstofregels. Dat zou een ‘ongekende transformatie van het landelijke gebied in Nederland’ zijn.

In het nieuwe PBL-rapport ‘Naar een uitweg uit de stikstofcrisis’ schrijven onderzoekers dat de politiek tijdens de formatie ‘bepalende keuzes’ zal moeten maken over de toekomst van duizenden boerengezinnen in Nederland. Volgens het PBL - de belangrijkste adviseur van het kabinet als het gaat om klimaat- en milieubeleid - kan een nieuw kabinet het beste per regio plannen maken om de natuurkwaliteit te verbeteren.

Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel worden genoemd als ‘stikstofgevoelige provincies’. In die regio’s zijn verschillende natuurgebieden - zoals de Veluwe - waar veel stikstof neerkomt afkomstig van met name koeien-, kippen- en varkensmest uit de omgeving.

In de huidige stikstofwet van het kabinet is het doel opgenomen om in 2035 de stikstofuitstoot te halveren. Er is geld uitgetrokken om natuur te herstellen en boeren uit te kopen. Op dit moment liggen er adviezen om doelen voor 2040 en 2050 aan te scherpen, om zo te voldoen aan Europese natuur- en klimaatregels. Het gaat om adviezen van topambtenaren, de commissie-Remkes en het Wereld Natuur Fonds.

https://www.ad.nl/binnenl(...)te-voldoen~af2317fc/
Hier verder. Ik stel mijn mening iets bij n.a.v. reacties in eerder topics. Als we landbouwgrond inruilen voor betonnen dozen raken we van de regen in de drup.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 19:38:30 #2
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200234138
quote:
Uit de stemming bij de Stentor blijkt ook dat veruit de meeste mensen voor hun regio en voor hun boeren zijn.
pi_200234150
quote:
Die 5% zullen wel die bakfietsers zijn die het plebs uit Amsterdam weg willen hebben. :)
pi_200234227
quote:
Is ook wel een vals dilemma.

Afscheid nemen? Nee, natuurlijk niet. Drastisch reduceren van de veestapel, ja.

Landbouw-grond heeft ook niet alleen economische waarde voor boeren. Het heeft ook recreatieve waarde.
Ik fiets bijvoorbeeld graag. Bij gebrek aan bos/natuur fiets dan regelmatig in de polder. Dat is een stuk ontspannender dan in de bebouwde kom.

Als ik straks langs distributiecentra moet gaan fietsen, gaat die lol er wel aardig af.
pi_200234286
Bij Venlo ook een mooi stukje randstedelijke vergroening

Kan dat fabeltje van de zonnepanelen ook mooi de prullenbak in. 2 daken volledig, eentje voor de helft en de rest niks
  dinsdag 6 juli 2021 @ 19:56:32 #7
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200234367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:48 schreef Hamzoef het volgende:
Bij gebrek aan bos/natuur fiets dan regelmatig in de polder.
Bos en natuur zijn dan ook helemaal niet bedoeld om in te fietsen. Recreatie en natuur gaan per definitie niet samen.
pi_200234401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:52 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]

Kan dat fabeltje van de zonnepanelen ook mooi de prullenbak in. 2 daken volledig, eentje voor de helft en de rest niks
Er valt nog zoveel te winnen met zonnepanelen op daken. Nee, liever offeren ze in Den Haag vruchtbare landbouwgrond op voor zonneparken.
pi_200234591
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bos en natuur zijn dan ook helemaal niet bedoeld om in te fietsen. Recreatie en natuur gaan per definitie niet samen.
Kan ik inkomen, en dan is het platteland dus een mooi alternatief.
pi_200234798
quote:
[ afbeelding ]

Al die Venlose distributiecentra resulteren op de A61 ook in een enorme hoeveelheid vrachtverkeer. Als de wind een beetje ongunstig staat hoor ik de vrachtwagens op de Autobahn hier in Kreis Viersen echt dag en nacht.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 20:33:50 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200234976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Natuurverwoesting? Zie boven.

Gezondheidsproblemen? Ik zie gaarne een bron verschijnen.
Tot uw dienst
http://www.louisbolk.org/downloads/2688.pdf

https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=24285

https://www.rivm.nl/stikstof
  dinsdag 6 juli 2021 @ 20:52:47 #12
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200235138
quote:
Ik ken ze hoor, maar je moet wel even onderscheid maken tussen de verschillende soorten stikstof:

quote:
Stikstofoxiden (NOx) komen vooral in de lucht terecht door uitlaatgassen van het verkeer en de uitstoot van industrie.

Concentratie – wanneer schadelijk?

Teveel stikstofoxiden in de lucht, of: een hoge stikstofoxidenconcentratie, is schadelijk voor de gezondheid. Vooral mensen met longklachten en astma hebben er last van. Teveel ammoniak in de lucht is ook schadelijk voor de mens. Maar in de buitenlucht is de ammoniakconcentratie bijna nooit zo hoog.

Stikstofoxiden komen vooral vrij bij verbranding van fossiele brandstoffen. De belangrijkste bronnen van stikstofoxiden zijn het verkeer, energiecentrales en de industrie.
Kortom, de stikstof die verantwoordelijk is voor gezondheidsproblemen komt van het verkeer en industrie en niet van de boeren.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:09:00 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200235384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ken ze hoor, maar je moet wel even onderscheid maken tussen de verschillende soorten stikstof:
[..]

Kortom, de stikstof die verantwoordelijk is voor gezondheidsproblemen komt van het verkeer en industrie en niet van de boeren.
Bijna nooit is dus niet nooit

Overigens worden ook mensen gewoon ziek van de stank
https://www.volkskrant.nl(...)chappen-verscheuren/
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:21:11 #14
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200235656
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Hexagon het volgende:
Vwb de gezondheid lijken me de boosdoeners wel duidelijk of niet dan? Ergo, dat zijn niet de boeren.

quote:
_O-

Laat me raden, allemaal import welke gaat klagen over de "stank"... :')
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:35:36 #15
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_200236141
quote:
Ik heb één keer een te hoge concentratie ammoniak in de buitenlucht meegemaakt, maar toen was er ook een 500 L tank van een koelinstallatie lek. Als je dan benedenwinds staat dan heb je zoiets van: pffff snel weg hier. Dat is het dan ook :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_200236318
quote:

[..]

Klagen over stank? Dat kunnen nooit inwoners die in die regio geboren zijn.
Als stank al een probleem is moet je de hele DSM(Sabic) saneren. Dat is nog wel een ander niveau.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:42:41 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200236401
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Cherni het volgende:

[..]

Als stank al een probleem is moet je de hele DSM(Sabic) saneren. Dat is nog wel een ander niveau.
Zo'n varkensfabriek produceert wel wat meer stank dan zo'n ouderwetse boerderij. Dus ja ook voor mensen die daar vandaan komen wordt het er niet beter op.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 21:52:53 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200236773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n varkensfabriek produceert wel wat meer stank dan zo'n ouderwetse boerderij. Dus ja ook voor mensen die daar vandaan komen wordt het er niet beter op.
Ik ken ze hoor (heb jaren in de Peel gezeten), het is iig een stuk beter dan de door onze groene vrienden bejubelde biovergisters... :') Maar dan is het niet erg...

Rij hier maar eens langs: biovergister Mill / Volkel.

:')

[ Bericht 11% gewijzigd door AchJa op 06-07-2021 22:02:48 ]
pi_200237559
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Cherni het volgende:

Ik denk dat je dit onderschat. En dan heb ik het niet over de gemiddelde boerderij, maar wel over de excessen.
Ik heb zelf een tijdje op boerderij gewoond/gewerkt. Regelmatig koeienstal uitgemest.

Maar de stank die van zo'n mega-varkensfabriek afkomt is echt wel van een andere orde.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:34:23 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200238480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit onderschat. En dan heb ik het niet over de gemiddelde boerderij, maar wel over de excessen.
Ik heb zelf een tijdje op boerderij gewoond/gewerkt. Regelmatig koeienstal uitgemest.

Maar de stank die van zo'n mega-varkensfabriek afkomt is echt wel van een andere orde.
Inderdaad, velen zitten helemaal vast in een soort idyllisch Ivon Jaspers-beeld van boerderijen.

Die varkensbaronnen zijn niks van dat. Vaak wonen die gewoon in een villa die ergens anders staat.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:40:48 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200238788
Hmm lekker kiloknallers

Niks zo lekker als een mals stukje dierenleed :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:41:15 #22
24533 ACT-F
pi_200238814
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad, velen zitten helemaal vast in een soort idyllisch Ivon Jaspers-beeld van boerderijen.

Die varkensbaronnen zijn niks van dat. Vaak wonen die gewoon in een villa die ergens anders staat.
Maar die idyllische boerderijen maken plaats voor megadozen zoals met plaatjes duidelijk gemaakt is in het vorige topic. De megastallen blijven staan, want lekker compact. Gaat er dan echt geen belletje rinkelen dat dit beleid 0,0 te maken heeft met milieu? En dat het decimeren van boeren het probleem van grotere boerenbedrijven juist in de hand werkt. Ondertussen zit je te raaskallen over stikstof. En als dat weerlegd wordt dan stap je over naar stank. En als dat weerlegd wordt dan... Probeer eens wat minder in koor van het kabinet te zingen en meer je eigen geluid te laten horen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:44:35 #23
24533 ACT-F
pi_200238965
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef fathank het volgende:
Hmm lekker kiloknallers

Niks zo lekker als een mals stukje dierenleed :9
Vreemde smaak heb jij. Doe mij maar vlees dat goed behandeld is. Dat smaakt toch een stuk beter :9 :Y) ):O
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:44 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200239174
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Maar die idyllische boerderijen maken plaats voor megadozen zoals met plaatjes duidelijk gemaakt is in het vorige topic. De megastallen blijven staan, want lekker compact. Gaat er dan echt geen belletje rinkelen dat dit beleid 0,0 te maken heeft met milieu? En dat het decimeren van boeren het probleem van grotere boerenbedrijven juist in de hand werkt. Ondertussen zit je te raaskallen over stikstof. En als dat weerlegd wordt dan stap je over naar stank. En als dat weerlegd wordt dan... Probeer eens wat minder in koor van het kabinet te zingen en meer je eigen geluid te laten horen.
Er is niets weerlegd. Bovendien is er nog geen uitwerking, maar schijn die die al wel te weten.

En verder komen jullie enkel met allerlei complotten waar het kabinet, alle partijen links van de PVV, de provincies, de EU, het RIVM, de raad van state, bouwbedrijven, honderden ambtenaren, diverse milieuorganisaties, diverse onderzoeksinstituten en wetenschappers allemaal in het geniep samen spannen om kennelijk op 100% van de plaatsen gebouwen neer te zetten waar voor 98% niemand behoefte aan heeft.

Dan volg ik liever de feiten.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 22:54:54 #25
24533 ACT-F
pi_200239373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er is niets weerlegd. Bovendien is er nog geen uitwerking, maar schijn die die al wel te weten.

En verder komen jullie enkel met allerlei complotten waar het kabinet, alle partijen links van de PVV, de provincies, de EU, het RIVM, de raad van state, bouwbedrijven, honderden ambtenaren, diverse milieuorganisaties, diverse onderzoeksinstituten en wetenschappers allemaal in het geniep samen spannen om kennelijk op 100% van de plaatsen gebouwen neer te zetten waar voor 98% niemand behoefte aan heeft.

Dan volg ik liever de feiten.
https://www.tristatecity.nl/
  dinsdag 6 juli 2021 @ 23:02:19 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200239709
quote:
Wel knap dat die het kabinet, alle partijen links van de PVV, de provincies, de EU, het RIVM, de raad van state, bouwbedrijven, honderden ambtenaren, diverse milieuorganisaties, diverse onderzoeksinstituten en wetenschappers weten te controleren.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 23:08:29 #27
24533 ACT-F
pi_200240004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel knap dat die het kabinet, alle partijen links van de PVV, de provincies, de EU, het RIVM, de raad van state, bouwbedrijven, honderden ambtenaren, diverse milieuorganisaties, diverse onderzoeksinstituten en wetenschappers weten te controleren.
Mensen geloven graag in dogma's. We hebben meer jonge inwoners nodig want vergrijzing! De jonge mensen die we importeren zijn niet bepaald zorgmedewerkers, integendeel, ze hebben zelf zorg nodig, een agent als ze uit de bocht vliegen, een docent om de taal te leren en een huis à ¤1500 huur per maand waar ze wijselijk niet alleen wonen. O ja, ze willen net als iedereen werken, reizen, recreëren met de daarbij behorende emissies. Wat was ons doel ook alweer?
pi_200240834
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het interesseert me geen biet wie er verantwoordelijk voor is dat de omgeving, waarin ik opgegroeid ben, in een hoog tempo volgebouwd wordt met kolossale blokkendozen, het gebeurt nl. hoe dan ook en het verandert een plattelandsgebied zonder megastallen in een afzichtelijke hel van beton en gekleurde sandwichpanelen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:33:13 #29
157922 fathank
pi_200243629
Ah de stikstofproblematiek is een complot om de homeopatische verdunning vorm te geven.

Misschien moeten de plattelandiërs wat minder pakketjes bestellen op AliExpress en Netflix kijken dan hebben we ook niet zoveel blokkendozen nodig.
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:35:03 #30
157922 fathank
pi_200243639
Zijn er cijfers bekend van boerderijen die het veld geruimd hebben voor blokkendozen? En hoeveel vergunningen er voor de komende jaren zijn afgegeven? En hoeveel wijzigingen van bestemmingsplannen er in de pijplijn zitten ?
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:50:21 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200243709
https://www.telegraaf.nl/(...)eid-en-bestaansrecht

Er zijn met 50% van de ruimte echt veel te veel vervuilende subsidie koeien in Nederland

quote:
Wij nemen als beroepsgroep verreweg de meeste ruimte in beslag in een relatief heel klein land waar de beperkte ruimte ook verdeeld moet worden onder landschap, natuur, schoon drinkwater, energie en woningbouw.

Wat ik verwacht is dat de boer dadelijk een deel van de inkomsten niet meer uit voedselproductie haalt, maar bijvoorbeeld uit landschaps-, natuur- en waterbeheer.”

BEKIJK OOK:

Boeren in de rats: mogelijk mes in melkvee na uitspraak rechter
„Ik weet ook niet of de veestapel al direct moet inkrimpen.
Mijn opvatting is dat we stikstof als eerste moeten aanpakken bij de bron.

Dat is niet de afvoer van stikstof, maar beperken van de aanvoer. Dat betekent minder voer vanuit landen als Brazilië, maar ruwvoer voor de dieren vanuit de regio betrekken. Ook zullen we veel minder kunstmest moeten gaan gebruiken.”
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:50:44 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200243714
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 06:35 schreef fathank het volgende:
Zijn er cijfers bekend van boerderijen die het veld geruimd hebben voor blokkendozen? En hoeveel vergunningen er voor de komende jaren zijn afgegeven? En hoeveel wijzigingen van bestemmingsplannen er in de pijplijn zitten ?
Sowieso, wie heeft er precies noodzaak aan duizende vierkante kilometers distributiecentrum? Wie gaat al die spullen daarin precies kopen waar nu kennelijk een enorme schaarste aan is?

Het is weer een bizar bedenksel van de complotbrigade
  woensdag 7 juli 2021 @ 06:52:58 #33
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200243736
Minder landbouw in Nederland, oplossing voor het huizentekort, minder grond vervuild door stikstof, goed plan. ^O^

Het is natuurlijk sowieso van de zotte dat 2 promille van de Nederlandse bevolking, puur ten behoeve van persoonlijk financieel gewin, de beschikking heeft over 65% van het Nederlands grondoppervlak.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:00:20 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200243781
quote:
[ afbeelding ]

Dat is nou toevallig Greenport Venlo

In die dozen distribueren ze vooral landbouwproducten :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 07:30:54 #35
Why is all the rum gone?
pi_200243977
quote:
100% ingevuld door boeren, 5% was dronken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_200244302
Haha eerste trekkers staan er al, en ja die staan op het Malieveld, wat niet mocht :D

Live beelden nu.
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/222543319829163
pi_200244711
het is te hopen voor Peter R dat hij niet vandaag dood gaat, anders gaan die boeren vast even verhaal halen bij z'n familie en kist waarom hij vandaag hun spotlight moest stelen.
pi_200244807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 06:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Minder landbouw in Nederland, oplossing voor het huizentekort, minder grond vervuild door stikstof, goed plan. ^O^

Het is natuurlijk sowieso van de zotte dat 2 promille van de Nederlandse bevolking, puur ten behoeve van persoonlijk financieel gewin, de beschikking heeft over 65% van het Nederlands grondoppervlak.
Precies dit.

Nederlandse bevolking is ook echt soms te dom om te poepen. De boeren blijven maar lekker graaien. Wat hebben ze het toch zo moeilijk die arme boeren, bijna alle boeren zijn miljonair. En ze hebben ook nog eens tijd om elke dag te demonstreren.
pi_200244846
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Precies dit.

Nederlandse bevolking is ook echt soms te dom om te poepen. De boeren blijven maar lekker graaien. Wat hebben ze het toch zo moeilijk die arme boeren, bijna alle boeren zijn miljonair. En ze hebben ook nog eens tijd om elke dag te demonstreren.
De intelligentie druipt nou ook niet bepaald van jouw bedrage af hoor
pi_200244912
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]

De intelligentie druipt nou ook niet bepaald van jouw bedrage af hoor
Klopt, als ik intelligent was geweest dan was ik een boer geworden. Lekker als boer kakken op de domme Nederlandse bevolking.
pi_200245204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 06:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sowieso, wie heeft er precies noodzaak aan duizende vierkante kilometers distributiecentrum? Wie gaat al die spullen daarin precies kopen waar nu kennelijk een enorme schaarste aan is?

Het is weer een bizar bedenksel van de complotbrigade
Uit Brabant

https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR646000/1

Maar iedereen die denkt dat vrijgekomen landbouwgrond voor woningbouw gebruikt zal gaan worden en het woningtekort zal zijn opgelost zou zich nog wel kunnen vergissen. En ook niets van natuur.

Distributie, zonneparken, windmolens.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:05:11 #42
Why is all the rum gone?
pi_200245472
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:42 schreef Cherni het volgende:

Uit Brabant

Maar iedereen die denkt dat vrijgekomen landbouwgrond voor woningbouw gebruikt zal gaan worden en het woningtekort zal zijn opgelost zou zich nog wel kunnen vergissen.
Dat komt omdat de lokale, louche (=Brabantse) bestuurder alleen maar zijn zakken wil vullen. Voor dat soort zaken moet er landelijk regelgeving zijn.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:10:50 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200245547
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Uit Brabant

Maar iedereen die denkt dat vrijgekomen landbouwgrond voor woningbouw gebruikt zal gaan worden en het woningtekort zal zijn opgelost zou zich nog wel kunnen vergissen. En ook niets van natuur.

Distributie, zonneparken, windmolens.
Op volstrekt suggestieve bedenksels valt natuurlijk niet te reageren.

Kennelijk hebben jullie een glazen bol die zegt wat ze gaan doen en is dat 100% een ding. Dus moet het maar varkensboeren blijven.
pi_200245563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op volstrekt suggestieve bedenksels valt natuurlijk niet te reageren.

Kennelijk hebben jullie een glazen bol die zegt wat ze gaan doen en is dat 100% een ding. Dus moet het maar varkensboeren blijven.
Oke die link is een complot? Het is een beleidsplan. Bovendien vind nieuwbouw in de regel plaats daar waar zich al woningbouw zal bevinden zoals bijvoorbeeld Vleuten dat grenst aan Utrecht.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:13:42 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200245577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:12 schreef Cherni het volgende:

[..]

Oke die link is een complot? Het is een beleidsplan.
Daar gaan ze 100% van de landbouwgrond in Geldrop mee volbouwen?
pi_200245607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Daar gaan ze 100% van de landbouwgrond in Geldrop mee volbouwen?
Het zijn in iedergeval behoorlijke oppervlaktes. Ik zeg ook niet 100%.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:21:40 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200245698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het zijn in iedergeval behoorlijke oppervlaktes. Ik zeg ook niet 100%.
Het is dan ook geen alles of niets verhaal zoals sommigen stellen.

Hoe dan ook bestaat er geen complot van het kabinet, alle partijen links van de PVV, de provincies, de EU, het RIVM, de raad van state, bouwbedrijven, honderden ambtenaren, diverse milieuorganisaties, diverse onderzoeksinstituten en wetenschappers die stiekem rapporten uit hun duim zuigen om stiekem iets anders te gaan doen.
pi_200246157
Chaos *O*
https://www.facebook.com/880204149005771/videos/539108053806014

Trekkers worden tegengehouden om naar Malieveld te gaan :D
pi_200246359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:54 schreef StephanL het volgende:
Chaos *O*
https://www.facebook.com/880204149005771/videos/539108053806014

Trekkers worden tegengehouden om naar Malieveld te gaan :D
Ze zijn er inmiddels achter dat tegenhouden niet meer gaat dus hebben ze de poort maar open gedaan.

Ook honderden trekkers op weg naar het provinciehuis in Zwolle. Het PBL-rapport heeft de mensen schijnbaar erg gemotiveerd.
pi_200246378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Ze zijn er inmiddels achter dat tegenhouden niet meer gaat dus hebben ze de poort maar open gedaan.

Ook honderden trekkers op weg naar het provinciehuis in Zwolle. Het PBL-rapport heeft de mensen schijnbaar erg gemotiveerd.
Ja boze boeren wil je niet

Rip grasveld Malieveld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')