In Ferrari rood lijkt het me wel wat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we in februari en mischien dat er dan ook wat minder oogaids liveries zijn
De liveries gaan een stuk beter worden. Dat is bijna wel een zekerheid met deze kinderstickersquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we in februari en mischien dat er dan ook wat minder oogaids liveries zijn
Wel weer zwaarder toch of heb ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, alle dimensies zijn marginaal kleiner.
Fanboi!quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In Ferrari rood lijkt het me wel wat.
Ja, kilotje of 20 geloof ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wel weer zwaarder toch of heb ik dat verkeerd?
Ja, 752 nu, 790 volgend jaar. Vooral door veiligheidsmaatregelen naar aanleiding van de Hubert crash in Spa.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, kilotje of 20 geloof ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind dat elke mockup of prototype vanuit de FIA in Ferrari rood moet worden gepresenteerd, uit respect voor de inzet van het merk voor de F1 en de racesport in zijn algemeenheid.quote:
Dat is echt wel veel...quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 752 nu, 790 volgend jaar. Vooral door veiligheidsmaatregelen naar aanleiding van de Hubert crash in Spa.
De hele voorkant van de auto en specifiek ook nog de zijkant van de cockpit is behoorlijk versterkt en dat levert kilo's op, dat is het verschil met de 20 kg die BehoorlijkKritisch aangaf, geloof ik.quote:
As for the over-wheel winglets, their job is to help control the wake coming off the front tyres and direct it away from the rear wing. That’s been a role traditionally performed by vortices from the front wing – but in a way that makes them hugely sensitive when running in following car conditions. The winglets will achieve the same thing, but in a way that is more aerodynamically resilient in close racing.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:28 schreef beantherio het volgende:
De achtervleugel ziet er meer uit als het product van een vormgever dan van een aerodynamicus. En de voorvleugel is ook wel lomp groot. Van die dingetjes boven de voorbanden snap ik het nut niet zo.
In principe is het allemaal ontworpen om dirty air achter de auto tegen te gaan of het iig zo te richten dat een volgende auto er zo min mogelijk last van heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:28 schreef beantherio het volgende:
De achtervleugel ziet er meer uit als het product van een vormgever dan van een aerodynamicus. En de voorvleugel is ook wel lomp groot. Van die dingetjes boven de voorbanden snap ik het nut niet zo.
En de nieuwe banden met 18" velgen die zwaarder zijn. Dat scheelt ook wel wat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De hele voorkant van de auto en specifiek ook nog de zijkant van de cockpit is behoorlijk versterkt en dat levert kilo's op, dat is het verschil met de 20 kg die BehoorlijkKritisch aangaf, geloof ik.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Na een geslaagd EK hebben we @:r-woud93 gevraagd om te blijven, en hij heeft ja gezegd
Hij gaat samen met @:nattekat en @:zoem het F1-forum modden
Heel veel succes en plezier!
Nu moet ik me gaan gedragenquote:
Deed je dat niet al?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu moet ik me gaan gedragen
[Sarcasme mode]
Zal wel gewoon weggelaten zijn net als al het andere onder de motorkap.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Geen DRS meer? Zie geen kantel punt.
Goed punt, DRS blijft echter wel dus er zal wel iets ontbreken aan het modelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Geen DRS meer? Zie geen kantel punt.
Ik had dat met de halo, ik vond het hele idee niets en toen ze ermee begonnen vond ik het ook echt foeilelijk. Maar er zijn nu al een aantal coureurs die hun leven aan de halo te danken hebben en na een seizoen was ik er optisch al aan gewend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik moet eraan wennen. Maar uiteindelijk went alles, de competitie bepaalt alles. Ik ben gewend aan de hogere cockpitranden in 1996, aan smallere auto's en de gegroefde banden vanaf 1998, aan de nieuwe auto's in 2009 en de terugkeer naar bredere auto's in 2017 en dit zal uiteindelijk ook wel wennen. Het blijft Formule 1.
Welkom Paulquote:
Maak er een aanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef Paul het volgende:
Ik zoek eigenlijk het welkomstopic voor Rwoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |