Omdat Verstappen al een paar keer gecrasht is, gunnen we dat een andere coureur ook?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton mag met al die mazzel best eens in een muur (of grindbak, 2007 genot) eindigen. Verstappen heeft er al twee mogen koppen.
Ocon ja?quote:Op maandag 26 juli 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Norris, Ocon, Gasly, Alonso en Räikkönen. Dat zijn de koningen van F1.
(ter info dit)
Ja. Niet zo'n verwend rijkeluiskind. Gewoon een sympathieke gast met talent. Heeft zijn stoel verdiend met talent. Niet met rijke ouders, ouders met netwerk, of omdat ie op een andere manier werd voorgetrokken.quote:
Ik veroordeel 'm nergens op, maar ik vind 'm ook geen buitengewoon talent. Tot nu toe laat-ie weinig mooie dingen zien imho.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet zo'n verwend rijkeluiskind. Gewoon een sympathieke gast met talent. Heeft zijn stoel verdiend met talent. Niet met rijke ouders, ouders met netwerk, of omdat ie op een andere manier werd voorgetrokken.
En als je hem veroordeelt op dat incident met Verstappen dan neem ik dat niet serieus.
Laat dat sympathiek er maar af. Was hij in de F3 en bij Force India ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet zo'n verwend rijkeluiskind. Gewoon een sympathieke gast met talent. Heeft zijn stoel verdiend met talent. Niet met rijke ouders, ouders met netwerk, of omdat ie op een andere manier werd voorgetrokken.
En als je hem veroordeelt op dat incident met Verstappen dan neem ik dat niet serieus.
Bij een lullige spin is de kans te groot dat hij met een rode vlag of een SC weer bij komt en dan alsnog 2e wordt. HAM moet ook gewoon een 0-score hebben.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of een lullige spin omdat hij probeert te weelbangen maar mist.
Hamilton heeft echt viesveel geluk gehad dit hele seizoen al, dat mag best een keer gecompenseerd worden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat Verstappen al een paar keer gecrasht is, gunnen we dat een andere coureur ook?
echt wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton heeft echt viesveel geluk gehad dit hele seizoen al, dat mag best een keer gecompenseerd worden.
Dat heb je met die hypocriete woke-figuren. Mensenrechten mogen wel geschonden wordenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:02 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.autosport.com(...)ith-drivers/6637116/
Lewis was te druk met feestvieren?
Jij moet het theater inquote:Op maandag 26 juli 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat Verstappen al een paar keer gecrasht is, gunnen we dat een andere coureur ook?
Ik heb die wrok niet zo. Maar ik heb dan ook niks met Verstappen.
Norris, Ocon, Gasly, Alonso en Räikkönen. Dat zijn de koningen van F1.
(ter info dit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |