helemaal met je eensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
sowieso hebben ze rare woorden daar. zoals friet
Goesting hebben,quote:
dat zeggen die Duitsers ook. Nou ja pipi machen danquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zeggen die Duitsers ook. Nou ja pipi machen dan
ja maar je kopt een huis niet je koopt een huis.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
en huis doe je toch kopen
duits is kopen = einkaufen
Muilen is tongzoenen.quote:
ow met wiequote:
je zegt toch nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
en huis doe je toch kopen
duits is kopen = einkaufen
Een tas koffie dan maar?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow met wie![]()
ben ik blij dat ik vanmorgen weer in slaap viel
* dud0r noteert om naar Soul te sturen straksquote:
Graagquote:
Hele tas vol.quote:
Schakel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo greysie![]()
![]()
![]()
@:dud0r ik ga zo havermoutje eten
gadverdamme, je bent toch geen paardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo greysie![]()
![]()
![]()
@:dud0r ik ga zo havermoutje eten
Volkoren boterhammen met pesto kipfilet en kaasquote:
ga dan ook geen havermout eten gekkiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat klopt wel. ik ben schakeltopia
klinkt goed en gezond vriendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren boterhammen met pesto kipfilet en kaas
Heb ik liever Brintaquote:
wat eten niet geplette paarden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Paarden eten haver.geen havermout.Wel geplet trouwens.
Nu ben je viesdik?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik zou sporten was ik 1 bonk spier
Wortels.quote:
ik heb nog een halve bos wortels over.quote:
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort van
maar de bmi is nog groen, dus happen maarrr
zal verkorte versie geven drank en posten gaat niet samenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga is even onderzoeken waarom ik nu eigenlijk hier zit en niet in dts
minder heet wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.
dikzakquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maand
Sssst, ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maand
dikzakquote:
Broodje kipfilet eet jij toch vaak?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
@:dud0r
Mijn lunch staat stipt om 12.05 klaar.
Dat mag je gerust zeggen.quote:
ik ga straks eens op de menukaart kijken wat ik wil hebben.quote:
heb je goed geregeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
@:dud0r
Mijn lunch staat stipt om 12.05 klaar.
Als ik zelf lunch meeneem wel ja. Maar nu heb ik dat niet bij me.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodje kipfilet eet jij toch vaak?
Daarom doe ik het ookquote:
Zo hey, als je maar niet moe wordtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga straks eens op de menukaart kijken wat ik wil hebben.
denk dat het een croissant wordt met gepocheerd ei, ham, spek en hollandaise saus
[..]
heb je goed geregeld.
ik ben volgende week gewoon 2 dagen een paar uurtjes in den haag
het is ook dikke wampe enquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt toch niet
Ich kaufe ein Haus ein?
maar
Ich kaufe ein Haus
Dat is niet de bedoeling nee. Dan kan ik beter thuis blijven en vanuit bed werken. Dan kan ik af en toe nog een beetje slapenquote:
Vanuit bed werken doen er meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling nee. Dan kan ik beter thuis blijven en vanuit bed werken. Dan kan ik af en toe nog een beetje slapen
Wat heb je besteldquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik zelf lunch meeneem wel ja. Maar nu heb ik dat niet bij me.
dat mag weer sinds een maand ofzo hequote:
Heb je al terug gelezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo'n hele sjieke functie op m'n laptop. als ik er niet achter zit, gaat ie slapen. dmv een sensor. maar soms is dat echt helemaal ruk jonge. ik denk dat ik het maar uit ga zetten.
Nou die websites waar dat aangeboden werd gingen gewoon door hoorquote:
Haags z'n moeder wilde toch inkomsten hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou die websites waar dat aangeboden werd gingen gewoon door hoor
heel de school wordt opgehevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar nu worden we allemaal weer gestraft hele klas moet na blijven
Mario deed het goed.Hulde daarvoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
beste post die ik tot dusver ben tegengekomen
[..]
Gewoon patat heet vlees bij snackbar De Vrijheid bestellenquote:
ha valt in niet na 24 uur dicht hebben we super koploperquote:
Weer eens een ander die het rijmpje van Bolke en Bolke krijgtquote:
eens zou leuk zijn nieuwe winnaar een keer in dtsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weer eens een ander die het rijmpje van Bolke en Bolke krijgt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef Paul het volgende:
We zitten sinds gisteravond tegen de 60 topicreports aan dus het gaat even niet goed in DTS.
De mods gaan vandaag eerst al deze TR's behandelen en DTS mag even tot rust komen.
Blijkbaar niet Jochem.quote:
Ik vraag me af of er niet eerder een belletje is gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit 3 topics te lezen. voor dit
[..]
precies datquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er niet eerder een belletje is gaan rinkelen.
het is gewoon te makkleijk. als wij de hele nacht dom tegen elkaar gaan doen. elkaar gaan rapporteren. gaat dts dichtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
denk dat mods en fa lagen te slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.quote:
tis natuurlijk niet alleen vannachtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is gewoon te makkleijk. als wij de hele nacht dom tegen elkaar gaan doen. elkaar gaan rapporteren. gaat dts dichtwat voor signaal geef je dan af
nouja het zal allemaal wel weer. tijd voor een bakkie
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit 3 topics te lezen. voor dit
[..]
Ja die kan ik niet weer vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Ik had een mention gedaan.
Dat doen ze graag en veel blijkt wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk dat mods en fa lagen te slapen
pas je opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doen ze graag en veel blijkt wel.
Hop hop aan het werk jij.quote:
nou snacht is ook tijd om te slapen askim..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doen ze graag en veel blijkt wel.
Komt goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas je op
we willen jou niet kwijt he
quote:
Ik weet bij teruglezen precies waar de angel zit hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou gewoon keer goed zijn als er meer wordt terug gelezen..
niet alleen tijdens ene rel..
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet bij teruglezen precies waar de angel zit hoor.
er gebeurd meer ff....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet bij teruglezen precies waar de angel zit hoor.
Dat is geen rocket sience.quote:
60 TR`squote:
Drank en.posten mopquote:
Ik zag iets van gekonkel.maar die heb ik ook al door.quote:
Mensen moeten gewoon eens normaal doen, het is toch geen basisschoolklas hier, de mods gaan echt niet de hele tijd alle relaties onderling doornemenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou gewoon keer goed zijn als er meer wordt terug gelezen..
niet alleen tijdens ene rel..
Yeppquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag iets van gekonkel.maar die heb ik ook al door.
FTFYquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:17 schreef Schakeltopia het volgende:
het is heel simpel, iemand doet boos. krijgt terrecht een TR. vervolgens word boze man nog 3 uur uitgezogen blijft boze man nog 3 uur schelden en maakt een doodsverwensing. Zo volgen er nog 59 TR's en dan sluiten wij het tipoc
Als jij niet de laatste post had zat jij te huilen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef mario390 het volgende:
julie de het klaar gekregt hebben
dat dts op zlot zit zollten in en kont
gaan en huilen
pleur dan het topic maar openquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens normaal doen, het is toch geen basisschoolklas hier, de mods gaan echt niet de hele tijd alle relaties onderling doornemen
Snap.ik paul.. maar er zit een maar aan. Sommige krijgen ook geen kans meer om normaal.mee te postenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens normaal doen, het is toch geen basisschoolklas hier, de mods gaan echt niet de hele tijd alle relaties onderling doornemen
jij zal net zo lang door blijven zuigen tot dat hij ze maakt. jij bent echt niet de wijze man in dit verhaal gappiequote:
Alle respect voor jou Paul verder,maar er zitten meerdere mods op dit topic.En jullie laten het oplopen tot 60.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Schakelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zal net zo lang door blijven zuigen tot dat hij ze maakt. jij bent echt niet de wijze man in dit verhaal gappie
Eetsmakelijk duudjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef dud0r het volgende:
jongens gedragen jullie je even. ik ga even de stad in om te lunchen
dit dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
Er is maar een of enkele personen die raar doen en dan moet iedereen voor boeten...
fogel heeft laatste postquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als jij niet de laatste post had zat jij te huilen hoor
Ja de DT dan ook goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fogel heeft laatste post
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alle respect voor jou Paul verder,maar er zitten meerdere mods op dit topic.En jullie laten het oplopen tot 60.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zal net zo lang door blijven zuigen tot dat hij ze maakt. jij bent echt niet de wijze man in dit verhaal gappie
Je post wel tijdschema`s wie in de nacht dienst hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoon
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoon
Geef.quote:
Dat was al lang niet meer nacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoe
Nee geen tijd voor nu en de rest ook niet, dus we gaan dit later vandaag oppakken en DTS is gewoon een daggie dicht GENOEG IS GENOEGquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoe
Leave.quote:
losquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder maak ik geen woorden vuil aan personen die doodsverwensingen goed proberen te praten.
Er gaan vast wel een paar op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder maak ik geen woorden vuil aan personen die doodsverwensingen goed proberen te praten.
laat los aub wordt naar gekekenquote:
je hebt het Top gedaan Marioquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
ik heb maar 10 keer gezegt
doet stoppen met ruzie
Ging veel te lang door werd ook groverquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zit @:Fogel al zijn overwinning te vieren van deze maand met een biertje in de tuin![]()
![]()
Jij was goed bezig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
Huh, wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zit @:Fogel al zijn overwinning te vieren van deze maand met een biertje in de tuin![]()
![]()
Ik denk maar eentje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan vast wel een paar op vakantie.
Ik weet wat ik aan jou heb dame.quote:
je had de laatste post in DTSquote:
dan ook niet blijven herhalen Jochemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Één simpel excuusje was voldoende geweest, maar ja.
Nu pasta
Klopt marioquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
quote:
Ahzo, mja, dat zijn geen "eerlijke punten", dus die mogen er gewoon weer vanaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had de laatste post in DTS
dus dat loopt lekker op zo![]()
![]()
bij een nieuwe post zie je pas hoeveel erbij komtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Volgens mij doet de puntentelling het niet want Fogel heeft maar +2 vandaag
Daarom pastaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ook niet blijven herhalen Jochem
Owh dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een nieuwe post zie je pas hoeveel erbij komt
we hebben het wel over de sprintracequote:
ik geloof werkelijk niet dat iemand zich daar nu druk om maakt Fogelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ahzo, mja, dat zijn geen "eerlijke punten", dus die mogen er gewoon weer vanaf.
Als Paul nou gewoon 11 seconde later had gepost was dat niet gebeurt
Punten worden pas berekend NA de volgende post.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Volgens mij doet de puntentelling het niet want Fogel heeft maar +2 vandaag
vind dit enige grappige eraanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof werkelijk niet dat iemand zich daar nu druk om maakt Fogel
ga stuk eromquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Punten worden pas berekend NA de volgende post.
Ja daar kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Punten worden pas berekend NA de volgende post.
die is lunchenquote:
Ik wist niet dat een stukje rookworst een vork hadquote:
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een stukje rookworst een vork had
HALLO GOUDVISquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is lunchen
kan ik een boodschap van je aannemen?
Gewoon de afhaalchinees bellen, klaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:41 schreef greysbones het volgende:
moet nog bedenken wat ik vanavond weer mag maken
ok ga het doorgevenquote:
Heb je die RAN D set nog geluisterd?quote:
beterquote:
Geaccepteerd. Het siert je dat je je excuses aan hebt gebodenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef aloa het volgende:
@:JochemSjakie
Dat is dan ook weer waar. De doodsverwensing ging te ver. Hiervoor mijn excuus.
Was ook niet gemeend, dat snap je hoop ik...
De shoarmaboer dan maarquote:
Jij belt zeker de afhaalnoor als je geen zin hebt om te kokenquote:
Hij wel weer.quote:
nee ik wil een gezonde maaltijd op tafel zettenquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die RAN D set nog geluisterd?
Soms pizza om af te halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij belt zeker de afhaalnoor als je geen zin hebt om te koken
Acda & de Munnik.quote:
beetje verwarrende zin maar ik snap jequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms pizza om af te halen.
Over het algemeen eet ik zelfgemaakte dingen thuis, of gewoon uit eten. Dingen die anderen maken thuis opeten komt echt zelden voor.
501quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws: In Zweden gaan ze 501 beren afschieten, ze vinden nl dat ze er teveel hebben.
Berenvlees is taaie zooi...
De sponsor is Levi`s.quote:
Kon je dat maar ook doen bij tuigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws: In Zweden gaan ze 501 beren afschieten, ze vinden nl dat ze er teveel hebben.
Berenvlees is taaie zooi...
Zal vast een % aandeel zijn van het geschatte aantal beren.quote:
quote:
dan nog blijft het een gek getalquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal vast een % aandeel zijn van het geschatte aantal beren.
Het zijn Zweden, wat verwacht je?quote:
Snap ik.quote:
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Let it go. Laat het gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
Even de FB gelezen,wat een schijnheilig gedoe .
Ja was bijna te laat voor m'n reserveringquote:
Nee,ik kan jou prima aan wanneer je te ver gaat vaak.Dit gaat om heel iets anders.Ik laat mijn vriend niet uitschelden voor fascist en slechte vader.quote:
Hoort erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:10 schreef Schakeltopia het volgende:
was net kindje die bijna van z'n loop fietsje waaide![]()
Dat heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik kan jou prima aan wanneer je te ver gaat vaak.Dit gaat om heel iets anders.Ik laat mijn vriend niet uitschelden voor fascist en slechte vader.
Snap ik ,toen lag jij je roes uit te slapen.quote:
Heer Haags.quote:
Ik was nog vroeg wakker ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik ,toen lag jij je roes uit te slapen.
minstensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Deze lockdown kost me wel 100 punten realiseer ik me nu.
Lul.quote:
Bijna tegelwaardig...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:17 schreef Haags het volgende:
Deze dag kan nog zoveel mooier worden dan dat hij nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |