Liese...quote:
klaboeste beertjes is het vlaamse woordquote:
Waar blijft m'n appje van Soulquote:
dat klinkt wel mooierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
klaboeste beertjes is het vlaamse woord
ik kon niet meer op haar naam komenquote:
Die slaapt nog.quote:
Of wat anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bij sommigen blijft er wel haat hangen he
jezus wat een lui levenquote:
ja jammer .. oke die ruzie vannnacht is heftig.. maar las vanmorgen ook terug.. is ook niet zo frisquote:
best pijnlijkquote:
ja is toch een mooier woordquote:
ja dat gaat dan weer helemaal nergens overquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is toch een mooier woord
maar ze noemen seksen poepen![]()
![]()
Maar die gooi je toch niet op mij toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja jammer .. oke die ruzie vannnacht is heftig.. maar las vanmorgen ook terug.. is ook niet zo fris
maak je zo'n prachtig woord als klaboesta beertjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat gaat dan weer helemaal nergens over
dan kun je het ook op mij gooienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die gooi je toch niet op mij toch?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die gooi je toch niet op mij toch?
ga jij eens met je kop tegen een huis rammen en me dan maar vertellen dat het niet pijnlijk isquote:
sowieso hebben ze rare woorden daar. zoals frietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je zo'n prachtig woord als klaboesta beertje
en vernaggel je de rest
Jij bent een topper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |