helemaal met je eensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
sowieso hebben ze rare woorden daar. zoals friet
Goesting hebben,quote:
dat zeggen die Duitsers ook. Nou ja pipi machen danquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zeggen die Duitsers ook. Nou ja pipi machen dan
ja maar je kopt een huis niet je koopt een huis.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
en huis doe je toch kopen
duits is kopen = einkaufen
Muilen is tongzoenen.quote:
ow met wiequote:
je zegt toch nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
en huis doe je toch kopen
duits is kopen = einkaufen
Een tas koffie dan maar?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow met wie![]()
ben ik blij dat ik vanmorgen weer in slaap viel
* dud0r noteert om naar Soul te sturen straksquote:
Graagquote:
Hele tas vol.quote:
Een bruin bammetje of tweequote:
Schakel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo greysie![]()
![]()
![]()
@:dud0r ik ga zo havermoutje eten
gadverdamme, je bent toch geen paardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo greysie![]()
![]()
![]()
@:dud0r ik ga zo havermoutje eten
Volkoren boterhammen met pesto kipfilet en kaasquote:
ga dan ook geen havermout eten gekkiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat klopt wel. ik ben schakeltopia
klinkt goed en gezond vriendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volkoren boterhammen met pesto kipfilet en kaas
Heb ik liever Brintaquote:
wat eten niet geplette paarden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Paarden eten haver.geen havermout.Wel geplet trouwens.
Nu ben je viesdik?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik zou sporten was ik 1 bonk spier
Wortels.quote:
ik heb nog een halve bos wortels over.quote:
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort van
maar de bmi is nog groen, dus happen maarrr
zal verkorte versie geven drank en posten gaat niet samenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga is even onderzoeken waarom ik nu eigenlijk hier zit en niet in dts
minder heet wassenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van dat mijn kleding strakker gaat zitten.
dikzakquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maand
Sssst, ik ook wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben serieus 10 kilo aangekomen afgelopen 6 maand
dikzakquote:
Broodje kipfilet eet jij toch vaak?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
@:dud0r
Mijn lunch staat stipt om 12.05 klaar.
Dat mag je gerust zeggen.quote:
ik ga straks eens op de menukaart kijken wat ik wil hebben.quote:
heb je goed geregeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
@:dud0r
Mijn lunch staat stipt om 12.05 klaar.
Als ik zelf lunch meeneem wel ja. Maar nu heb ik dat niet bij me.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodje kipfilet eet jij toch vaak?
Daarom doe ik het ookquote:
Zo hey, als je maar niet moe wordtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga straks eens op de menukaart kijken wat ik wil hebben.
denk dat het een croissant wordt met gepocheerd ei, ham, spek en hollandaise saus
[..]
heb je goed geregeld.
ik ben volgende week gewoon 2 dagen een paar uurtjes in den haag
het is ook dikke wampe enquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt toch niet
Ich kaufe ein Haus ein?
maar
Ich kaufe ein Haus
Dat is niet de bedoeling nee. Dan kan ik beter thuis blijven en vanuit bed werken. Dan kan ik af en toe nog een beetje slapenquote:
Vanuit bed werken doen er meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling nee. Dan kan ik beter thuis blijven en vanuit bed werken. Dan kan ik af en toe nog een beetje slapen
Wat heb je besteldquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik zelf lunch meeneem wel ja. Maar nu heb ik dat niet bij me.
dat mag weer sinds een maand ofzo hequote:
Heb je al terug gelezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo'n hele sjieke functie op m'n laptop. als ik er niet achter zit, gaat ie slapen. dmv een sensor. maar soms is dat echt helemaal ruk jonge. ik denk dat ik het maar uit ga zetten.
Nou die websites waar dat aangeboden werd gingen gewoon door hoorquote:
Haags z'n moeder wilde toch inkomsten hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou die websites waar dat aangeboden werd gingen gewoon door hoor
heel de school wordt opgehevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar nu worden we allemaal weer gestraft hele klas moet na blijven
Mario deed het goed.Hulde daarvoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
beste post die ik tot dusver ben tegengekomen
[..]
Gewoon patat heet vlees bij snackbar De Vrijheid bestellenquote:
ha valt in niet na 24 uur dicht hebben we super koploperquote:
Weer eens een ander die het rijmpje van Bolke en Bolke krijgtquote:
eens zou leuk zijn nieuwe winnaar een keer in dtsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weer eens een ander die het rijmpje van Bolke en Bolke krijgt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef Paul het volgende:
We zitten sinds gisteravond tegen de 60 topicreports aan dus het gaat even niet goed in DTS.
De mods gaan vandaag eerst al deze TR's behandelen en DTS mag even tot rust komen.
Blijkbaar niet Jochem.quote:
Ik vraag me af of er niet eerder een belletje is gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit 3 topics te lezen. voor dit
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |