En vervolgens weer love game denk ik he?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:21 schreef BobW het volgende:
In de eerste 4 servicegames, twee punten verloren.
De 5e servicegame om de set te pakken, break.
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef superniger het volgende:
Pliskova meteen gebroken.
FLOPSHOW.
Die kut Barty gaat winnen met gemak.
Wat zijn dat?quote:
Fijn dat de altijd vervelende Pliskova met al haar tattoos verliestquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.
De jonkiesquote:
Die heten toch de Next Gen, of is dat weer veranderd?quote:
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, daar zit je dan met je dure kaartje. Hopelijk wordt Djokovic Berrettini een wedstrijd, maar ik verwacht drie sets voor Djokovic, misschien gewoon drie keer 6-3 ofzo. Maar misschien krijgt Djokovic last van enige zenuwen, omdat hij weer een heel belangrijke mijlpaal kan halen (20 GS'en en dus gelijk komen met Federer en Nadal) en dat hij zijn droom van een Golden Slam in stand houdt..
Je kunt er 'gewoon' kaartjes kopen (je moet ook vaak kjoeën; weet niet hoe je het schrijft.)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |