Het heeft ook z'n voordelen natuurlijk, misschien staan we dan een keer niet onderaan het lijstje als er wat kunst en cultuur subsidies uit te delen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt he...
Het is bij ons en te druk en te duur... Zwolle here we come.
Varkensbaronnen hebben nagenoeg vrij spel door hun lobby, die lobby is wel landelijk. CDA opereert landelijk. Ik zie politiek Den Haag gewoon als 'de randstad' hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is vervuiling door de varkenshouderij een typisch probleem van Brabant door Brabant. Hoe daar een complot uit de randstad bij verzonnen kan worden is wel een raadsel.
Met een vleugje Lullo's.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Randstad kun je inderdaad mooi als compact geheel terugzien in de setting van Debiteuren, Crediteuren.
Ah, toch een Nederlander dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het heeft ook z'n voordelen natuurlijk, misschien staan we dan een keer niet onderaan het lijstje als er wat kunst en cultuur subsidies uit te delen zijn.
Ho ho, dan moet eerst uitgeplozen worden hoe diep Overijssel in de slavernij zat. Is vast wel een GL-D66 gesponsorde onderzoeksgroep voor te vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het heeft ook z'n voordelen natuurlijk, misschien staan we dan een keer niet onderaan het lijstje als er wat kunst en cultuur subsidies uit te delen zijn.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ho ho, dan moet eerst uitgeplozen worden hoe diep Overijssel in de slavernij zat.
Nou mooi tochquote:Ook trekt Van der Plas het mondiale effect van het inkrimpen van de Nederlandse veestapel in twijfel. „Als wij boeren hier wegjagen, wordt het alleen maar over de grens verplaatst.”
Ik woon er al 24 jaar dus dat zou wel een beetje raar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je afkeer van de provincie was ook voor dit topic al wel duidelijk hoor.
Ok, ik ben om, ik ga naar Zwolle, breng ik wat cultuur en zo mee en dan vragen we subsidie. Iedereen blijquote:
Tja, Helmond, he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik woon er al 24 jaar dus dat zou wel een beetje raar zijn.
Maar zodoende ben ik ook op de hoogte van de stand van zaken in onze provincie.
Ja, want elke Randstedeling is een vastgoedspeculant of topbankier wiens enige doel in het leven is om zoveel mogelijk geld te verdienen. De Randstad bestaat inderdaad niet voor het grootste gedeelte uit gewone mensen met normale banen of eigen bedrijfjes. Conducteurs, koks, kappers, tegelzetters, taxichauffeurs, winkeliers, cafébazen, schoonmakers, artsen, leerkrachten, fietsenmakers en brandweerpersoneel hebben we hier allemaal niet in de Randstad. We hebben ook geen kleine kroegjes, restaurantjes, theaters, parken, festivals, bossen, eeuwenoude architectuur en filmhuizen om te genieten van het leven. Nee, alleen maar grote kantoorpanden met een vaste cokeleverancier om 24 uur per dag door te kunnen gaan met geld verdienen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer ze die VOC-mentaliteit met zich meenemen is dat inderdaad een probleem.![]()
Zonder medewerking van gedeputeerde staten in Brabant en diverse dorpswethouders zouden die varkensboeren nergens zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Varkensbaronnen hebben nagenoeg vrij spel door hun lobby, die lobby is wel landelijk. CDA opereert landelijk. Ik zie politiek Den Haag gewoon als 'de randstad' hoor.
Ik heb nul argumenten dus gooi ik mijn vaste oneliner er maar weer in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef fathank het volgende:
'ik zie het probleem niet dus het bestaat niet'
Het is als praten tegen een kleuter dat heeft ook geen zin.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nul argumenten dus gooi ik mijn vaste oneliner er maar weer in.
alle megastallen koeien en varkens weg en alle boeren worden kringloop boer, subsidie kost het toch welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is vervuiling door de varkenshouderij een typisch probleem van Brabant door Brabant. Hoe daar een complot uit de randstad bij verzonnen kan worden is wel een raadsel.
Kijk jij eigenlijk weleens wat een ander typt of graai je gewoon in je grabbelton met onsamenhangende teksten?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle megastallen koeien en varkens weg en alle boeren worden kringloop boer, subsidie kost het toch wel
overtollige veeboeren worden natuurbeheerder
beter voor het land en probleem opgelost
Laat ze Flevoland gebruiken waar het voor aangelegd is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:26 schreef Cherni het volgende:
Kunnen ze vanuit de Randstad niet het Gooi volbouwen. Daar is ook nog ruimte zat. Zou een zeer unieke lokatie kunnen zijn voor windmolens en tal van betaalbare woningen voor jongeren.
Geen idee, maar provinciegenoten die daardoor zo ver van de realiteit verwijderd zijn kom je maar weinig tegen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Helmond, he?
Wel opvallend, in Helmond is men gemiddeld ruim 4 maal welvarender dan in Rotterdam wat toch wel redelijk in de Randstad ligt. Maar wel arm voor Brabantse begrippen dus mischien komt daar het minderwaardigheidscomplex vandaan? Best een interessant vraagstuk.
Precies, laat Nederland gewoon in een dorre stikstof-steppe veranderen en veel mensen hun gezondheid beschadingen. Hebben we ze dan even tuk in Brussel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:50 schreef JannekeC5 het volgende:
Er moet gestopt worden met het volgen van de opgelegde stikstof beperkingen vanuit Brussel en in eigen land de linkse milieu bende.
Ah, zoals de VVD en het CDA, bedoel je? Ok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:50 schreef JannekeC5 het volgende:
Er moet gestopt worden met het volgen van de opgelegde stikstof beperkingen vanuit Brussel en in eigen land de linkse milieu bende.
de kans op overstromingen reduceren en de landbouwgrond uitbreiden? volgens mij doet Flevoland dat ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat ze Flevoland gebruiken waar het voor aangelegd is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle megastallen koeien en varkens weg en alle boeren worden kringloop boer, subsidie kost het toch wel
overtollige veeboeren worden natuurbeheerder
beter voor het land en probleem opgelost
inderdaad! gewoon de grond volledig volpompen met stikstof en ammoniak! nergens meer natuur, alles een dorre vlakte!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:50 schreef JannekeC5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |