Homofobe opmerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:53 schreef Raw85 het volgende:
'Wel binnen de wet' als een bijzinnetje tussen verder allemaal vrij serieuze dreigende teksten is een beetje alsof twee mannen keiharde seks met elkaar hebben maar daarna #nohomo zeggen. Alsof je daarmee de boel eromheen goedpraat oid
Sure. :’)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Homofobe opmerking.
Vakbonden hebben overigens altijd stevige taal geuit. FDF kan je zien als een vakbond.
LOL wat...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:31 schreef Mondkapje het volgende:
Er zijn al 20 jaar geen vogeltjes meer te horen op de Veluwe, men heeft al die tijd weggekeken.
en brandnetels ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heide is geen natuurlijk landschap maar een landschap dat is ontstaan door menselijk ingrijpen.
FDF is van de For Farmersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:58 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Homofobe opmerking.
Vakbonden hebben overigens altijd stevige taal geuit. FDF kan je zien als een vakbond.
Nee.quote:
Worden de doelpalen alweer verzet richtimg gezondheid?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:19 schreef Hexagon het volgende:
Overigens wel verstandig van het CDA om deze move te maken.
Voor de FDF boeren en randstad-complotdenkers ga je het toch nooit goed genoeg doen. Daarentegen zal het ledenbestand van natuurmonumenten ook wel veel CDA-stemmers kennen en zullen de inwoners van rurale gebieden hun gezondheid ook wel op prijs stellen.
Dat denk ik ook de meeste mensen hebben het wel gehad met die subsidie boerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:19 schreef Hexagon het volgende:
Voor de FDF boeren en randstad-complotdenkers ga je het toch nooit goed genoeg doen. Daarentegen zal het ledenbestand van natuurmonumenten ook wel veel CDA-stemmers kennen en zullen de inwoners van rurale gebieden hun gezondheid ook wel op prijs stellen.
Is grotendeels voor de bühne, nu denk ik. Kan me niet voorstellen dat achterban dat pikt als het echt zo ver komt. In Brabant is dit al eerder een politiek struikelblok voor CDA gebleken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:19 schreef Hexagon het volgende:
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:42 schreef BlackLining het volgende:
Ja. En nog steeds geen kentekenplicht dus die criminelen kunnen ongezien hun gang gaan.
Ik mag lijden dat ze die trekkers direct invorderen als die worden gebruikt om de boel te saboteren.Dan is het met een beetje geluk snel afgelopen.
Ja het is een kwaad at uitgeroeid moet worden die subsidie boerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:27 schreef VoMy het volgende:
Een beroepsgroep waar iedereen zowat in vrijstaande huizen woont, waar het meeste van het EU-geld heen gaat, die overal uitzonderingen voor krijgen binnen alle facetten van de wetgeving en ook nog bestuurlijk, die met gierende staatssteun boeren uit Afrika en Zuid-Amerika beconcurreren. En dan de hele tijd die zieligdoenerij, alsof ze belaagd worden en uitgeknepen, zittend op hun tractors van 2 ton.
Als het zo erg is, stop dan gewoon. Helemaal klaar met dat valse, inhalige slachtofferschap.
Gelukkig ontvangt Natuurmonumenten geen subsidie, of gunstige "Leningen"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook de meeste mensen hebben het wel gehad met die subsidie boeren
en hun stinkende megastallen
Goede boeren zijn nette boeren
Het geklaag mag wel wat minder. De gemiddelde boer zit er behoorlijk warmpjes bij, maar ze doen continu of ze het zo slecht hebben. En dan die emotionele chantage, “zonder ons hebben jullie geen eten” Nee, bij mij wekken ze weinig sympathie op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik hoop het ook
[..]
Ja het is een kwaad at uitgeroeid moet worden die subsidie boeren
Zoals ik al eerder schreef; tien tegen één dat daar distributiecentra op gebouwd gaan worden. Dit soort horizonvervuiling dus:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:40 schreef fathank het volgende:
Die boeren die verdwijnen, wat gebeurt er met de grond? Die verkopen ze aan de buurman zodat die nog een varkensflat extra kan bouwen
Als de boeren teveel topkwaliteit aan producten hebben dan kan het toch gratis verstrekt worden? Maar zo sociaal zijn de boeren dus niet. Wel iedereen vragen om solidair te zijn, maar zelf teveel geld eisen voor producten van topkwaliteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komt omdat jij te gierig bent en niet wil betalen voor topspul.
Yankies en Duitsers willen dat wel. Dus vliegt en rijdt het weg.
en woningen denk ik , 1 miljoen stuksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef; tien tegen één dat daar distributiecentra op gebouwd gaan worden. Dit soort horizonvervuiling dus:
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef; tien tegen één dat daar distributiecentra op gebouwd gaan worden. Dit soort horizonvervuiling dus:
[ afbeelding ]
Ben jij zo 'sociaal' dat je je werk gratis weggeeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Als de boeren teveel topkwaliteit aan producten hebben dan kan het toch gratis verstrekt worden? Maar zo sociaal zijn de boeren dus niet. Wel iedereen vragen om solidair te zijn, maar zelf teveel geld eisen voor producten van topkwaliteit.
95% van de boeren moet gewoon keihard werken, 7 dagen per week meer dan 10 uur per dag gemiddeld voor een boterham op de plank voor zijn gezin.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het geklaag mag wel wat minder. De gemiddelde boer zit er behoorlijk warmpjes bij, maar ze doen continu of ze het zo slecht hebben. En dan die emotionele chantage, “zonder ons hebben jullie geen eten” Nee, bij mij wekken ze weinig sympathie op.
Ze hebben totaal geen maatschappelijke antenne.
Ja, maar, ja maar, kijkt toch naar de waarde van al zijn land en de opstallen.... (dat dat werkkapitaal is en zonder dat hij geen boer meer is snapt men niet)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
95% van de boeren moet gewoon keihard werken, 7 dagen per week meer dan 10 uur per dag gemiddeld voor een boterham op de plank voor zijn gezin.
#trotsopdeboer
Boeren en burgers gaan samen optrekken tegen dit soort plannen.
Het zijn maar twee van de zovele redenen waarom de huidige veesector onhoudbaar is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Worden de doelpalen alweer verzet richtimg gezondheid?
Wie gelooft wordt zalig, natuurlijk gaan daar geen huizen gebouwd worden. Het is nl. helemaal niet de bedoeling dat Nederlandse belastingslaafjes de beschikking krijgen over betaalbare woonruimte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en woningen denk ik , 1 miljoen stuks
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
95% van de boeren moet gewoon keihard werken, 7 dagen per week meer dan 10 uur per dag gemiddeld voor een boterham op de plank voor zijn gezin.
#trotsopdeboer
Boeren en burgers gaan samen optrekken tegen dit soort plannen.
we gaan door tot we gesubsidieerd verzuipen in de strontquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn maar twee van de zovele redenen waarom de huidige veesector onhoudbaar is.
quote:Als gevolg van deze subsidies zitten met name de boeren met veel grond er warmpjes bij.
Zo ontving de boer die in oktober met zijn trekker de deur van het provinciehuis in Groningen eruit ramde, vorig jaar 120.000 euro subsidie
. Volgens het CBS is 21 procent van de Nederlandse miljonairs werkzaam in de landbouw.
Ja dit is heel pijnlijk. Ik vergeleek het met de PvdA en de WAO perikelen in de jaren negentig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is grotendeels voor de bühne, nu denk ik. Kan me niet voorstellen dat achterban dat pikt als het echt zo ver komt. In Brabant is dit al eerder een politiek struikelblok voor CDA gebleken.
Als ze dit doorzetten wordt dit een nog grotere splijtzwam dan Omzigt-gate. Denk dat er dan weinig van die partij overblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |