Ja en fase 1 en 2 slaan we voor het gemak over dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Eens hoor. Ben zelf al volledig gevaccineerd, maar moet dus wel “toegeven“ dat fase 3 nog loopt.
[..]
Staat fase 3 gemiddeld 1 tot 4 jaar.
Nogmaals gemiddeld. Jij beweert dat het niet kan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja en fase 1 en 2 slaan we voor het gemak over dan?
er is niks overgeslagen toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja en fase 1 en 2 slaan we voor het gemak over dan?
Als ik naar de gemiddelde tijd kijken en laagste waardes pak , kom ik voor fase 3 minimaal op ong. 2,3 jaar uit. Het blijft raar dat dit allemaal zo snel is uitgerold.quote:
De laagste waarde van de gemiddelde waardes pakken heeft weinig zin, tenzij je de cijfers graag op jouw manier wil lezenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik naar de gemiddelde tijd kijken en laagste waardes pak , kom ik voor fase 3 minimaal op ong. 2,3 jaar uit. Het blijft raar dat dit allemaal zo snel is uitgerold.
[..]
En hoe bekijk jij het dan? benieuwd naar jouw inzichten hierin.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De laagste waarde van de gemiddelde waardes pakken heeft weinig zin, tenzij je de cijfers graag op jouw manier wil lezen
Waarom zou een tragere stroperigere test en goedkeuring beter zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En hoe bekijk jij het dan? benieuwd naar jouw inzichten hierin.
Als ik kijk naar andere vaccins en naar de gemiddelde trial tijden, moet je toch toegeven dat dit allemaal wel heel erg snel is gegaan toch?
Over 2,3 jaar met dit vaccin komen was nogal laat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik naar de gemiddelde tijd kijken en laagste waardes pak , kom ik voor fase 3 minimaal op ong. 2,3 jaar uit. Het blijft raar dat dit allemaal zo snel is uitgerold.
[..]
.
Lijkt me om eventuele nevenschade en bijwerkingen beter in kaart te brengen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou een tragere stroperigere test en goedkeuring beter zijn?
Klopt, ik ken ook twintigers die een jaar na covid-19 nog steeds last hebben van de gevolgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Long covid duurt doorgaans wel wat langer. Ik ken iemand die vorig jaar maart corona heeft gehad. Gezonde vrouw van 30. Heeft nog steeds last van vermoeidheid en overprikkeld zijn. Ze kan nog geen volledige uren werken. En het is de vraag of ze weer de oude wordt.
Maar hoezo gaat dat automatisch beter?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lijkt me om eventuele nevenschade en bijwerkingen beter in kaart te brengen?
Als 49% aan covid-19 overlijdt heeft het grootste deel van de mensen er geen last van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anekdotische argumenten zijn niet de sterkste argumenten, wat mij betreft. Ja, er zijn mensen voor wie corona vervelend uit heeft gepakt, maar voor het grootste deel van de mensen die corona hebben gehad heeft het amper tot last geleid.
Covid-19 kan een vervelend verloop hebben, ongeacht je leeftijd of gezondheid, leefstijl.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel mensen voegen ook wel hun argumentatie toe aan die melding.En dan gaan daar mensen, zoals degene waar ik op reageerde, op in. Soms dus via anekdotische argumenten om aan te tonen hoe erg corona wel niet is.
Wappies gebruiken uitsluitend anekdotische argumenten, dat is namelijk inherent aan de extreem lage aantallen waarin het helemaal mis gaat met vaccineren.quote:
Maar dat staat er niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als je bij pfizer zelf kijkt zie je dat het dus niet kan in 1,5 jaar
https://www.pfizerclinica(...)clinical-trials-work
naja raar niet als echt de hele wereld full focus op dat vaccin zatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:43 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Houden ze op dat corona dashboard eigenlijk ook ergens bij hoeveel doden er gevallen zijn door vaccinatie? Wel zo eerlijk voor de beeldvorming.
quote:Bij veel meldingen was er meer informatie nodig over de oorzaak van overlijden, opgetreden bijwerkingen en onderliggende gezondheidsproblemen. Deze informatie is nagevraagd. Helaas is er bij meerdere meldingen nog steeds onvoldoende bekend voor een goed inzicht. In de meldingen met voldoende informatie, zijn bij een groot deel de gezondheidsproblemen de meest voor de hand liggende verklaring voor het overlijden.
Bij fase 3 staat daar 1-4 jaar, dus kan best in 1.5 jaar. Maar wat bedoel jij precies met 'het'? Daar zit de crux volgens mij. In 1,5 jaar kun je zeker werkzaamheid aantonen, en ook veiligheid. Maar niet werkzaamheid op lange duur en ook niet zeldzame bijwerkingen die op lange duur naar voren komen. Er zijn geen algemene ernstige bijwerkingen die niet na korte duur naar voren komen, en wel na lange duur. Vaak wordt de werkzaamheid van vaccins jaren nadat ze in gebruik zijn genomen nog aangepast. Ipv een booster schrijven ze dan gewoon een nieuwe einddatum in je gele boekje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als je bij pfizer zelf kijkt zie je dat het dus niet kan in 1,5 jaar
https://www.pfizerclinica(...)clinical-trials-work
Oftewel ze hebben nog bij niemand onomstotelijk vast kunnen stellen dat de oorzaak van overlijden vaccinatie was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:48 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee, omdat
https://www.lareb.nl/pages/update-van-bijwerkingen
[..]
Klopt, maar dat zijn statistieken die bij de wappies niet zo lekker vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Oftewel ze hebben nog bij niemand onomstotelijk vast kunnen stellen dat de oorzaak van overlijden vaccinatie was.
Sterftepercentage komt bij lange na niet in de buurt van de 49%.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als 49% aan covid-19 overlijdt heeft het grootste deel van de mensen er geen last van.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sterftepercentage komt bij lange na niet in de buurt van de 49%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |