Het is niet zo zeer het slenteren in een museum, maar wel het lopen naar het museum en door de stad of omgeving. Ik zit over de 14.000 stappen vandaag, dus dat vind ik best okay.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, als je je hartslag niet op zn minst iets verhoogt zou ik hem niet onder lichaamsbeweging scharen en dat is bij deze blob nou juist wel net de bedoeling.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?Ben wel benieuwd. Al vind ik tot nu toe al die eiwittoetjes echt heel erg smerig. Maar ik hou sowieso niet van de bijsmaak die ook vaak aan die eiwitpoeders zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Ik vond mn post al een beetje klinken alsof ik jouw dagplanning afzeek, terwijl ik dat niet bedoeldequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het slenteren in een museum, maar wel het lopen naar het museum en door de stad of omgeving. Ik zit over de 14.000 stappen vandaag, dus dat vind ik best okay.
Ja zo voelt het bij mij helaas ook altijdquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godsamme, ik allemaal zo netjes al mn vinkjes zetten dag na dag, nog steeds dik
Ga hier ook even naar kijken! Ben aan het afvallen, maar dat is eigenlijk nodig omdat ik mn hele mental health weer een beetje heb laten versloffenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Een perfect posturemaar nee, ik vind het chill dat 't heel korte lesjes zijn, met uitleg en aftellen enzo, en zit aardig wat core oefening in wat ik nodig heb. En tis voor beginners tot gevorderden (bouwt op, al waren sommige advanced oefeningen wel ineens heul advanced).
Die ik heb is van healthy apps studio voor android. Gratis, vind t wel een fijne mix tussen godsgloeiende-klote-planks en bejaarden gymnastiek en yoga. FitOn app heb ik nog niet veel gedaan, maar is tot dusver zeker ok.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga hier ook even naar kijken! Ben aan het afvallen, maar dat is eigenlijk nodig omdat ik mn hele mental health weer een beetje heb laten versloffenVeel van wat ik nu doe is ook gericht op of probeer ik te concentreren op ademhaling. Die schiet bij mij vrij snel omhoog en ik hou er soms gewoon mee op als ik iets probeer te doen ofzo
Probeer me daar nu heel erg bewust van te zijn, zodat ik weer opnieuw leer dattie in mn buik hoort ipv ergens tussen mn sleutelbenen
Hadden we het hier toevallig een tijdje geleden nog over.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt eens beter op gaan letten welke hummus ik pak. Ik wist wel dat er verschillen in de kcal zaten, maar zo groot, jeetje. Ik dacht dat 250 kcal wel ongeveer de max was. Ik had nu dus de slechtste en dan kan ik bijna voor m'n gevoel net zo goed een pot mayonaise leeg lepelen.Okay, daar zit nog eens het dubbele in, maar toch.
Verschillen alleen al bij 3 bakjes van de AH die behoorlijk op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
151 kcal per 100 gram
[ afbeelding ]
239 kcal per 100 gram
[ afbeelding ]
370 kcal per 100 gram
whoa, ik had geen ideequote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt eens beter op gaan letten welke hummus ik pak. Ik wist wel dat er verschillen in de kcal zaten, maar zo groot, jeetje. Ik dacht dat 250 kcal wel ongeveer de max was. Ik had nu dus de slechtste en dan kan ik bijna voor m'n gevoel net zo goed een pot mayonaise leeg lepelen.Okay, daar zit nog eens het dubbele in, maar toch.
Verschillen alleen al bij 3 bakjes van de AH die behoorlijk op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
151 kcal per 100 gram
[ afbeelding ]
239 kcal per 100 gram
[ afbeelding ]
370 kcal per 100 gram
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand deze al wel eens geprobeerd?Lurker hier... Zoetstof- en protein-smaak aanwezig. Wel lekkere pure chocoladesmaak. Zou lekkerder zijn met suiker ipv zoetstof en slagroom #forever fatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam die online tegen, zouden ze bij de Jumbo verkopen. Chocolade mousse met maar 150 kcal (voor de hele pot) en 20 gram eiwitten klinkt bijna te mooi om waard te zijn. Maar toch maar eens kijken in de winkel...
Terecht trotsquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:19 schreef Amsel het volgende:
Wauw ik moest een hoop bij lezen! Struggles en goede dagen zie ik
Ik ben enorm trots op mezelf: man en kinderen hebben vandaag McDonald's gegeten terwijl ik een pastasalade voor mezelf heb gemaakt
Dat zou mij dan weer geen enkele moeite kosten, ik eet nog liever niks dan die troep van McDonaldsquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:19 schreef Amsel het volgende:
Wauw ik moest een hoop bij lezen! Struggles en goede dagen zie ik
Ik ben enorm trots op mezelf: man en kinderen hebben vandaag McDonald's gegeten terwijl ik een pastasalade voor mezelf heb gemaakt
Ohhhh maar die frietjesquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zou mij dan weer geen enkele moeite kosten, ik eet nog liever niks dan die troep van McDonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |