https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/quote:Op zondag 4 juli 2021 15:19 schreef MoreDakka het volgende: [..] Dan zijn de regels toch gewoon belachelijk?
De teamstrategie...quote:
Zijn ego iigquote:
Dat is geen antwoordquote:Op zondag 4 juli 2021 15:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
Hoezo?quote:
Dat klopt. Zolang je in de bocht maar geen extra stuurbeweging naar buiten maakt.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is geen antwoordIemand van de baan af duwen als die naast je zit mag dus wel in een bocht maar niet op het rechte stuk.
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtquote:
Kan vanavond weer zijn jurkje aantrekken.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef -XOR- het volgende:
Bottas laat wel weer eens zien waarom hij een echte topcoureur is.
Ivm Perez te ver achterquote:
Is er op facebook een niet like button?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:24 schreef fietsie het volgende:
Is her ook een Sucker of the Day verkiezing bij F1 ?
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtVolgens mij is dat in geen enkele andere autosport zo.
Waarom dit gelul tijdens de race dan ook?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Jack wordt zo heerlijk onderbroken elke keer
Geweldig toch, nog 2,5jaar dat huilen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef shiz het volgende:
Lewis niveautje 'they're racing me so hard' right now.
Ocon.quote:
Hij kan straks halverwege de race ook al een donut doen en nog makkelijk winnenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef Middelpunt het volgende:
Overwinning voor Max in de tas. Hij heeft Perez niet nodig. Straks een donut bij start finish..
Nee echt niet. Als je naast elkaar rijdt moet je allebei ruimte geven op elk moment, is ook een hele normale regel. Behalve in F1 dusquote:
F1TV Lekker luisteren naar de brittenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom dit gelul tijdens de race dan ook?
Bakkes dicht smoelsmid.
Ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtVolgens mij is dat in geen enkele andere autosport zo.
Niet meer onder investigationquote:
En daar is de hulp van de FIAquote:
Deze regel bestaat in ieder geval al ruim 25 jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee echt niet. Als je naast elkaar rijdt moet je allebei ruimte geven op elk moment, is ook een hele normale regel. Behalve in F1 dus
Hamilton voordeel gevenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef beantherio het volgende:
Belachelijk. Wat is de logica achter deze straf?
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
De stewards moeten een beslissing nemen die in het voordeel van Hamilton is. Moeilijk, moeilijk....
Blijkbaar dus nietquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deze regel bestaat in ieder geval al ruim 25 jaar
Staat ook in dat artikel.
Want de stewards straffen altijd correct jaquote:
FIA loves Mercedes.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef beantherio het volgende:
Belachelijk. Wat is de logica achter deze straf?
Lekke bandquote:
Je bedoelt Horner tochquote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef Mano_ het volgende:
KutstewardsHeeft ze Toto weer vermanend aangesproken?
Nee, dat kan zelfs niet.quote:
Onzin straf, want het mag normaal gesproken wel.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Sfancta het volgende:
HAM even op weg geholpen voor de FIA weer. Wel netjes van hun
Jij kijkt echt nog niet zo lang F1 he?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh? Wil je nu net doen alsof jij de regels beter kent dan de stewards?
Reden voor de straf: Norris maakt een stuurbeweging naar links en dat mag niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Onzin straf, want het mag normaal gesproken wel.
Ik kan wel een paar voorbeelden verzinnen waar het wel mocht.
Hamilton is er nu toch voorbij? Zonder die straf.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Horner staat te springen om Hammie gratis punten te geven
Blijkbaar zaten ze toen gewoon fout. Misschien niet zo arrogant doen volgende keer, sta je ook niet zo keihard voor lulquote:Op zondag 4 juli 2021 15:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Onzin straf, want het mag normaal gesproken wel.
Ik kan wel een paar voorbeelden verzinnen waar het wel mocht.
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Reden voor de straf: Norris maakt een stuurbeweging naar links en dat mag niet.
Wij vertrouwen op jouw expertise.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
Terechte straf lijkt me. Week gewoon af van zijn lijn
Ik denk niet dat ze een glazen bol hebben bij RBRquote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hamilton is er nu toch voorbij? Zonder die straf.
Nee hoor, was gewoon een domme actie.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen hier mag excuses aan Perez aanbieden.
Die zit er vandaag weer? dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Warwick kan zijn nieuwe SLS ophalen straks.
Aha.. dat zou wat ophelderen ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Reden voor de straf: Norris maakt een stuurbeweging naar links en dat mag niet.
Blijkbaar maakte Norris dus een extra stuurbeweging. Dat mag inderdaad niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Blijkbaar zaten ze toen gewoon fout. Misschien niet zo arrogant doen volgende keer, sta je ook niet zo keihard voor lul
Aan het einde van de race kan je pas oordelen wat voor effect dit heeft.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een glazen bol hebben bij RBR
Meteen paars S1.quote:
DEZE?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:32 schreef Sfancta het volgende:
Ik vind Olaf mol wel tyfus irritant deze race. Godmjaar
En weer fastest lapquote:
Omdat ie een domme actie doet?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen hier mag excuses aan Perez aanbieden.
Die kijkt 2022 nog even aan en dan mogen de Russen ermee vandoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef Gehrman het volgende:
Als ik Gene Haas was zou ik zo langzamerhand m'n naam van de auto afhalen
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat ie een domme actie doet?
Horner kan beter de manager van Norris bellen. Die kan wel racen.
Geluid staat uitquote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
En toch iedere keer weer naar luisteren?
Je bent aan het racen, dit is geen demolition derbyquote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
What did the guy expect trying it around the outside.
Dit dus, stewards snappen er niets van
Of die van Russel. Als die het stoeltje van Bottas niet krijgt voor 2022 is die ook beschikbaarquote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zondag 4 juli 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent aan het racen, dit is geen demolition derby
Idioot verwend snotkind die Lando
Zijn opdracht was om Norris te pakken. Dat heeft hij geprobeerd en was misschien gelukt als Norris niet naar links gestuurd had.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat ie een domme actie doet?
Manage the gap, manage the tyres.quote:
Echt he..ik gok ook maar watquote:
Met die 33 Sec verschil tov Max gaat het alleen ook niet veel meer worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat Perez de overcut gaat doen op de rijders voor hem. Ik zie hem racelijnen rijden die anders zijn dan wat de snelste route is
Teal?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max: The headwind getting wors?
- no the teal wind
Nee. Rustig gebleven en verder gegaan met mijn colaatjequote:Op zondag 4 juli 2021 15:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je toen "hou me tegen" geschreeuwd uit het niks?
tailquote:Op zondag 4 juli 2021 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max: The headwind getting wors?
- no the teal wind
niet goed?quote:
quote:
quote:Teal is a cyan-green color. Its name comes from that of a bird—the Eurasian teal —which presents a similarly colored stripe on its head. The word is often used colloquially to refer to shades of cyan in general. It can be created by mixing cyan into a green base, or deepened as needed with black or gray.
quote:
Met een scheef oog en popcorninfuus.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:43 schreef Sfancta het volgende:
Hoe zal schuimy naar zijn zoon kijken mocht hij kunnen kijken?
Winnen op silverstone maakt het wel afquote:Op zondag 4 juli 2021 15:44 schreef Marcoss het volgende:
Max komt precies 1 zege voor te staan dus op deze manier
Straight line speed natuurlijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Johannes788 het volgende:
“How is he so much in front.” Hamilton over Max
Haha
Knopje op afstand om die banden te laten kapot springen 😂quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toto hangt al met Pirelli aan de telefoon. Wordt geregeld.
Kijken wat Toto na dit weekend weer gaat verzinnen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toto hangt al met Pirelli aan de telefoon. Wordt geregeld.
Je zou verwachten dat hij wel onthouden heeft dat hij lang achter Norris zatquote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Johannes788 het volgende:
Haha
pak de snipers maarquote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Knopje op afstand om die banden te laten kapot springen 😂
Beetje als een voetballer die meters naast schiet en dan aan zijn enkel gaat voelenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef shiz het volgende:
uhhuh tuurlijk 'schade' ... ja, imagoschade misschien
Hij was het al vergeten omdat hij een straf voor Norris had besteld.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat hij wel onthouden heeft dat hij lang achter Norris zat
Vandaar de nieuwe compounds vanaf Silverstonequote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Knopje op afstand om die banden te laten kapot springen 😂
Zou toch easy cruise worden Lulu?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:46 schreef Johannes788 het volgende:
Haha
BINGO!quote:
dat hoeft niet ... dat gaat bij de MERC vanzelf welquote:Op zondag 4 juli 2021 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Een ChayTac, anti material rifle goed genoeg?
Nu daar nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |