https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/quote:Op zondag 4 juli 2021 15:19 schreef MoreDakka het volgende: [..] Dan zijn de regels toch gewoon belachelijk?
De teamstrategie...quote:
Zijn ego iigquote:
Dat is geen antwoordquote:Op zondag 4 juli 2021 15:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
Hoezo?quote:
Dat klopt. Zolang je in de bocht maar geen extra stuurbeweging naar buiten maakt.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is geen antwoordIemand van de baan af duwen als die naast je zit mag dus wel in een bocht maar niet op het rechte stuk.
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtquote:
Kan vanavond weer zijn jurkje aantrekken.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef -XOR- het volgende:
Bottas laat wel weer eens zien waarom hij een echte topcoureur is.
Ivm Perez te ver achterquote:
Is er op facebook een niet like button?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:24 schreef fietsie het volgende:
Is her ook een Sucker of the Day verkiezing bij F1 ?
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtVolgens mij is dat in geen enkele andere autosport zo.
Waarom dit gelul tijdens de race dan ook?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Jack wordt zo heerlijk onderbroken elke keer
Geweldig toch, nog 2,5jaar dat huilen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef shiz het volgende:
Lewis niveautje 'they're racing me so hard' right now.
Ocon.quote:
Hij kan straks halverwege de race ook al een donut doen en nog makkelijk winnenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef Middelpunt het volgende:
Overwinning voor Max in de tas. Hij heeft Perez niet nodig. Straks een donut bij start finish..
Nee echt niet. Als je naast elkaar rijdt moet je allebei ruimte geven op elk moment, is ook een hele normale regel. Behalve in F1 dusquote:
F1TV Lekker luisteren naar de brittenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom dit gelul tijdens de race dan ook?
Bakkes dicht smoelsmid.
Ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die dat belachelijk vindtVolgens mij is dat in geen enkele andere autosport zo.
Niet meer onder investigationquote:
En daar is de hulp van de FIAquote:
Deze regel bestaat in ieder geval al ruim 25 jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee echt niet. Als je naast elkaar rijdt moet je allebei ruimte geven op elk moment, is ook een hele normale regel. Behalve in F1 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |