SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Jij hebt de crash met Novalak niet gezien denk ikquote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef Nattekat het volgende: Heeft Ronald 'harde klap' van Dam dezelfde crash als ik gezien?
Och, vanmiddag heeft ie toch niks te doen. Tenzij regen.quote:
Nee, de camera's ook nietquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt de crash met Novalak niet gezien denk ik
Zeker, ik zou anders kunenn denken dat het weer gebeurt terwijl het gewoon een herhaling is.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:42 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie ook zo'n enorme fan van dat geluidje na elke herhaling?
Ik hoor het niet eens bewustquote:Op zondag 4 juli 2021 11:42 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie ook zo'n enorme fan van dat geluidje na elke herhaling?
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:44 schreef Zorro het volgende:
Moeten ze bij het voetbal ook gaan doen zo'n geluid.
Ik denk steeds dat het al 4-0 is maar dan blijkt dat 3x een herhaling te zijn.
Thanks voor de headsup. Lekker gaar van de tramadol en mexicam racen kijken #geenbier #geennootjesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:ESF1Gamer
Beterschap!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup. Lekker gaar van de tramadol en mexicam racen kijken #geenbier #geennootjes
Nee, zijn compleet andere teams. Red Bull is hier ook niet meer dan een sponsor van de Hitech (waar papa Mazepin deels eigenaar van is, meen ik)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:17 schreef vosss het volgende:
Hoezo staat op de Red Bull achtervleugel dezelfde sponsor als bij Haas in de F1?
Hebben die teams niet gewoon op F1 en F2/3 dezelfde sponsoren?
Ahh zo. Thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, zijn compleet andere teams. Red Bull is hier ook niet meer dan een sponsor van de Hitech (waar papa Mazepin deels eigenaar van is, meen ik)
Beterschapquote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup. Lekker gaar van de tramadol en mexicam racen kijken #geenbier #geennootjes
P10 is pole. Is prima zo.quote:
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.quote:
Waar ben je aan geopereerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.
Sterktequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.
Schouder. Stuk bot weggekapt of gefreesd of weet ik hoe ze dat doen om spieren en pezen meer plek te geven zodat een chronische slijmbeursontsteking niet meer terugkomt. Dat is thans de bedoeling. En gekeken of de gescheurde pees wat daar zat nog gefixed kon worden, maar die bleek inmiddels geheeld te zijn.quote:
Het zou me verbazen als het zo spannend zou zijn.quote:
Zo lang ga ik echt niet zonder naar de F1 kijken hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkteen rustig aan met de bier en nootjes
Bewaar ze als Max Verstappen WDC F1 wordt
Flinke operatie, 🤞dat het inderdaad helpt. En lastig om alles met 1 arm te moeten doen weet ik uit ervaring. Heb je hulp?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Schouder. Stuk bot weggekapt of gefreesd of weet ik hoe ze dat doen om spieren en pezen meer plek te geven zodat een chronische slijmbeursontsteking niet meer terugkomt. Dat is thans de bedoeling. En gekeken of de gescheurde pees wat daar zat nog gefixed kon worden, maar die bleek inmiddels geheeld te zijn.
Dus maar eens zien hoe dat uitpakt.
Mijn vriendin is hier, maar ik ben stronteigenwijs, dus ook dingen die ik eigenlijk niet kan probeer ik wel zelf om vervolgens alsnog hulp te moeten vragenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flinke operatie, 🤞dat het inderdaad helpt. En lastig om alles met 1 arm te moeten doen weet ik uit ervaring. Heb je hulp?
Stronteigenwijs klinkt bekendquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn vriendin is hier, maar ik ben stronteigenwijs, dus ook dingen die ik eigenlijk niet kan probeer ik wel zelf om vervolgens alsnog hulp te moeten vragen
Uiteindelijk zal het wel goed komen. Of het helemaal pijnvrij wordt is onbekend, mij gaat het er om dat ik mijn werk weer volledig kan doen, ik sta al een jaar in de ziektewet met aangepast werk. Zodra ik alles weer kan, zij het met een beetje pijn, 100%beter melden en mijn contract uitbreiden naar 40 uur ipv 32 nu.
meer werken zodat ik financieel wat ruimer zit, ik moet momenteel een grote uitgebouwde tweekapper in mijn uppie bekostigen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stronteigenwijs klinkt bekendFijn dat je vriendin er is!
Hoop dat je snel weer volledig aan het werk kanMaar méér gaan werken snap ik niet hoor
Ah, helder! Logisch danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
meer werken zodat ik financieel wat ruimer zit, ik moet momenteel een grote uitgebouwde tweekapper in mijn uppie bekostigen.
Vanochtend nog...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:46 schreef Nattekat het volgende:
F2 is al zo lang geleden dat ik eigenlijk niet eens meer precies weet hoe en wat
Ja, ik bedoel voor vanochtendquote:
Van gameren laat de weer zien in de voorbeschouwingquote:
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van gameren laat de weer zien in de voorbeschouwing
Het lijkt F1 welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uiteindelijk relatief weer laat afgekondigd
Davina is that you?quote:
Is een wereldwijde klasse he?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:19 schreef Sabata het volgende:
Armstrong 2, Lawson 4, Piastri 5. Lijkt wel de F5000 zo met al die tegenvoeters
Die vergelijking werd een paar jaar terug al gemaaktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:34 schreef Sabata het volgende:
Moet trouwens wel opmerken dat Devon Butler, antagonist uit F1 2021, sprékend op Dick Tantrum lijkt. Zelfs de stem klopt
Dat noemt zichzelf dan autosportfan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Al 2 races gemist, goed bezig Sinister![]()
Kom jij de toko onderhouden dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat noemt zichzelf dan autosportfan.
Is goed, geef maar een adresquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom jij de toko onderhouden dan?
Ik heb je gementioned, beide keren. Aan mij ligt het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Morgen om 11.50 uur is de derde race. Kun je die nog meepakken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
yup, en dat heeft al meerdere malen gebaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je gementioned, beide keren. Aan mij ligt het niet![]()
Verwacht volgend weekend PM als ik gras moet maaienquote:
Dan is er geen raceweekend.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Verwacht volgend weekend PM als ik gras moet maaientrein of auto?
Dus? Raceweekend of niet, onderhoud moet altijd gebeuren. Zeker na de zondvloed hier van afgelopen week...quote:
Why always mequote:Op zondag 18 juli 2021 11:49 schreef Sabata het volgende:
Hmm, Verschoor naast Tantrum. Ik hou mn hart vast
Nexus-eventquote:
Hield ook mijn hart vastquote:Op zondag 18 juli 2021 11:54 schreef Sabata het volgende:
Oeff, eerste duel Tantrum Verschoor ging goed, ze rijden nog
Net een paar minuten vergist + afwas moest gedaan wordenquote:
Prioriteiten!quote:Op zondag 18 juli 2021 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net een paar minuten vergist + afwas moest gedaan worden
tsssquote:Op zondag 18 juli 2021 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd!quote:Op zondag 18 juli 2021 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oei, dat belooft wat voor de F1quote:Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef Starflyer het volgende:
Lijkt er op dat de rechterkant van de grid beter is dan links voor de start. Net zoals gisteren met de F1.
Verschoor was ook goed weg, leek alleen ergens een schakelmomentje te missen of zoiets want was ineens even langzamer. Niet vanwege de kant waar hij startte zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef Starflyer het volgende:
Lijkt er op dat de rechterkant van de grid beter is dan links voor de start. Net zoals gisteren met de F1.
Hard voor zover ik weet.quote:
Daar zit geen Engelsman bij hequote:Op zondag 18 juli 2021 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou regie, misschien naar de strijd om P3
Wens ingewilligdquote:Op zondag 18 juli 2021 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou regie, misschien naar de strijd om P3
Ze nemen wel vaker een coureur terug die ze er eerder uit gegooid hebben, zoals Hartley en Albonquote:Op zondag 18 juli 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
Verschoor gaat laten zien dat RB een fout heeft gehad?
Ik hoorde dat die tuin verzopen was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:32 schreef Sinister-D- het volgende:
@:nattekat ik dacht dat jij de tuin kwam onderhouden en poetsen binnen?
Overheen gelezen en nog eens gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:32 schreef Sinister-D- het volgende:
F3 race 1
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ESF1Gamer
De mijne niet, ik woon bovenop een bergquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die tuin verzopen was.
Als je de OS toch terugkijkt, dan kun je dit live kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:44 schreef Zorro het volgende:
OS terugkijken, dit, ik hou het allemaal niet meer bij
404quote:
236quote:
Het heet nu nog xs4all maar eigenlijk wel ja.quote:
1 pot natquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het heet nu nog xs4all maar eigenlijk wel ja.
F3-race vanochtend ook niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het staat nog niet echt bol van de spanning he?
Het lijkt wel op de F1quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:56 schreef Zorro het volgende:
Het staat nog niet echt bol van de spanning he?
Second thatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:01 schreef Starflyer het volgende:
Hopelijk is deze race wat spannender dan de voorgaande races vandaag.
Ik vond het niet echt enerverend inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het hierbij gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |