Beterschapquote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup. Lekker gaar van de tramadol en mexicam racen kijken #geenbier #geennootjes
P10 is pole. Is prima zo.quote:
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.quote:
Waar ben je aan geopereerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.
Sterktequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandje of 4 revalideren zeggen ze, maar dat komt vast goed. Gewoon met kleine stapjes vooruit. Maandag beginnen met fysio traject.
Schouder. Stuk bot weggekapt of gefreesd of weet ik hoe ze dat doen om spieren en pezen meer plek te geven zodat een chronische slijmbeursontsteking niet meer terugkomt. Dat is thans de bedoeling. En gekeken of de gescheurde pees wat daar zat nog gefixed kon worden, maar die bleek inmiddels geheeld te zijn.quote:
Het zou me verbazen als het zo spannend zou zijn.quote:
Zo lang ga ik echt niet zonder naar de F1 kijken hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkteen rustig aan met de bier en nootjes
Bewaar ze als Max Verstappen WDC F1 wordt
Flinke operatie, 🤞dat het inderdaad helpt. En lastig om alles met 1 arm te moeten doen weet ik uit ervaring. Heb je hulp?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Schouder. Stuk bot weggekapt of gefreesd of weet ik hoe ze dat doen om spieren en pezen meer plek te geven zodat een chronische slijmbeursontsteking niet meer terugkomt. Dat is thans de bedoeling. En gekeken of de gescheurde pees wat daar zat nog gefixed kon worden, maar die bleek inmiddels geheeld te zijn.
Dus maar eens zien hoe dat uitpakt.
Mijn vriendin is hier, maar ik ben stronteigenwijs, dus ook dingen die ik eigenlijk niet kan probeer ik wel zelf om vervolgens alsnog hulp te moeten vragenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flinke operatie, 🤞dat het inderdaad helpt. En lastig om alles met 1 arm te moeten doen weet ik uit ervaring. Heb je hulp?
Stronteigenwijs klinkt bekendquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn vriendin is hier, maar ik ben stronteigenwijs, dus ook dingen die ik eigenlijk niet kan probeer ik wel zelf om vervolgens alsnog hulp te moeten vragen
Uiteindelijk zal het wel goed komen. Of het helemaal pijnvrij wordt is onbekend, mij gaat het er om dat ik mijn werk weer volledig kan doen, ik sta al een jaar in de ziektewet met aangepast werk. Zodra ik alles weer kan, zij het met een beetje pijn, 100%beter melden en mijn contract uitbreiden naar 40 uur ipv 32 nu.
meer werken zodat ik financieel wat ruimer zit, ik moet momenteel een grote uitgebouwde tweekapper in mijn uppie bekostigen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stronteigenwijs klinkt bekendFijn dat je vriendin er is!
Hoop dat je snel weer volledig aan het werk kanMaar méér gaan werken snap ik niet hoor
Ah, helder! Logisch danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
meer werken zodat ik financieel wat ruimer zit, ik moet momenteel een grote uitgebouwde tweekapper in mijn uppie bekostigen.
Vanochtend nog...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:46 schreef Nattekat het volgende:
F2 is al zo lang geleden dat ik eigenlijk niet eens meer precies weet hoe en wat
Ja, ik bedoel voor vanochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |