SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Waarschijnlijk is het volgende nummer een MadDisasterquote:
quote:
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?
Op snapchatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?
Precies, harde klap er op en weggooien…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Dit nummer klinkt altijd als een eendagsvlieg
Ik ken de naam, maar geen idee wat het is/hoe het werkt.quote:
13 mensen hebben de aankondiging op facebook gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, harde klap er op en weggooien…
Ik ook niet hoor, een beetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken de naam, maar geen idee wat het is/hoe het werkt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
13 mensen hebben de aankondiging op facebook gezien
Een Nije Dei was niet de eerste single van De Kast en ook niet de laatste…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als
Abel - Onderweg
De Kast - Nije Dei
Gewoon klaar daarna
Ik snap t, maar dat gevoel heb ik erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Nije Dei was niet de eerste single van De Kast en ook niet de laatste…
hou het rustig en jezelf ookquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even buiten snapchatten.
Melting, dank voor je draaibeurt en je terugkomst…
Bedankt voor het luisteren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Succes. Hopelijk valt het meequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
hebben wij nooit last vanquote:
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef just me het volgende:
Maar deze girl gaat nu toch afsluiten, welkom terug Melting maar doe ook voorzichtig aan
dank voor de muziekjes
![]()
Fijne avond nog just me. En welterusten alvast.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef just me het volgende:
Maar deze girl gaat nu toch afsluiten, welkom terug Melting maar doe ook voorzichtig aan
dank voor de muziekjes
![]()
Ik was haar bijna vergeten. Zij heeft zo veel mooie nummers gemaakt. Toen ik nog jong was wehequote:
Ben je nu oud dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was haar bijna vergeten. Zij heeft zo veel mooie nummers gemaakt. Toen ik nog jong was wehe
Dan ben je jong.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niet echt zo. Ik voel me het ene moment jong en het andere weer heel oud.
Maar ik ben 36.
Ik las het inderdaad. Was nog niet zo oud, toch?quote:
Ergens in de 50 dacht ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Was nog niet zo oud, toch?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Welke overdreven aanstellerige mevrouw zingt nu?
Ik ken het wel. Ook in deze uitvoering. Maar verder geen idee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Welke overdreven aanstellerige mevrouw zingt nu?
Het is in ieder geval een stuk beter dan dat vreselijke 'Zelfs je naam is mooi'.quote:
Werd helemaal grijsgedraaid toen ook, eindeloos ging het door...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk beter dan dat vreselijke 'Zelf je naam is mooi'.
Zat ik ook al naar te kijken. Dit is het soort tekenen dat ik leuk vind, maar nooit mocht doen tijdens tekenles.quote:
Wat flauw.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken. Dit is het soort tekenen dat ik leuk vind, maar nooit mocht doen tijdens tekenles.
School heeft altijd een heel beperkt idee van creativiteit jammer genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken. Dit is het soort tekenen dat ik leuk vind, maar nooit mocht doen tijdens tekenles.
Ja precies, rot op met je creativiteit!!! Je tekent gewoon wat je aangeleerd wordt!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens de laatste van vanavond.
Ik vond het leuk om weer te draaien, en hoop jullie volgende week weer te zien.
Erg fijn dat je weer hebt gedraaid en dat je het zelf ook leuk vond. Ik vond het ook heel erg leuk! Dank je wel en let op jezelfquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens de laatste van vanavond.
Ik vond het leuk om weer te draaien, en hoop jullie volgende week weer te zien.
Hé, hij is van MAM…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Dit was mijn tekenleraar trouwens https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_America
Wij hadden geen goede relatie
Klopt inderdaad. Door hem was DoeMaar ook op ons schoolfeest een keer. Dat was natuurlijk wel leuk.quote:
Grappig, bijzondere songs hadden ze…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Door hem was DoeMaar ook op ons schoolfeest een keer. Dat was natuurlijk wel leuk.
Maar als tekenleraar was het minder. Kwam ook omdat ik niet echt kon tekenen.
Een drama is wel het juiste woord, ja. In je hoofd weten wat je wilt, maar het op geen enkele manier op papier kunnen krijgen. Als mijn tekenleraar was zijn artiestennaam nog Sammie America, maar zo mochten we hem niet noemen.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, bijzondere songs hadden ze…
Moeten tekenen als je niet kan tekenen lijkt me een drama.
Heb zelf een tijdje gedacht dat ik tekenaar wilde worden, maar ondanks de gestarte opleiding daartoe (wel voortijdig beëindigd…) werd het iets heel anders…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Heb ik nou gewoon de comeback van Melting () gemist?
Helaas was ik niet thuis
Wel druk zo laat nog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Het is 'gezellig' in de buurt.
Relatief weinig bosjesmensen vandaag. Met je reet in de natte bladeren zitten is ook geen pretje…![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Goedemorgen.quote:
Spannend!quote:Op zondag 4 juli 2021 08:16 schreef just me het volgende:
Nee, het uitstapje gisteren was voor mijn verjaardag en volgende week zaterdag moet ik om 17.00 uur klaarzitten voor Merel in Junior om ???
Oopsie, laten we in maar in én veranderenquote:
Maarre... Ben jij vandaag jarig?quote:Op zondag 4 juli 2021 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Oopsie, laten we in maar in én veranderen
quote:Op zondag 4 juli 2021 08:53 schreef Symphonic het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2021 09:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor de verjaardag van just me. Gefeliciteerd
Veel plezier en gefeliciteerdquote:Op zondag 4 juli 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
[..]dank jullie wel!! telefoon is opgeladen, fiets is opgeladen, ik ga zo maar genieten van deze mooie dag
Die gezichtjes heb je best goed getekend...quote:Op zondag 4 juli 2021 10:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier en gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gezichtjes heb je best goed getekend...
Mooi zoquote:Op zondag 4 juli 2021 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik vond het leuk.
Dus volgende week weer.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:31 schreef livelink het volgende:
Vorige week de achtertuin van onkruid ontdaan. Vandaag de voor- en zijtuin. Voor zeker 2 weken zijn we niet meer de paria van de buurt![]()
Echt, alle anderen van ons pleintje hebben alles altijd onkruidvrij. Hoe ze dat doen, geen idee.
De buurvrouw kwam me net wel vertellen dat zij azijn gebruikt voor haar tegels. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat toch ook weer zo'n gedoe. Dan laat ik het wel opkomen en besteed eens in de zoveel tijd maar een paar uur aan onkruid trekken. Ergens vind ik het ook helemaal geen vervelend werk, maar niet continue.
Hoeft niet hoor. Het zal toch neerkomen op bijhouden. En wellicht azijn dus inderdaad. Maar het voelt toch raar om azijn in de grond te laten zakken. We hebben een brander, maar dat vind ik zelf ook niet zo fijn om mee te werken.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan als je wil bij mijn zwager wel even om tips miepen lili. Ik heb geen tuin dus hoef zelf niet
Ja, precies. Dat durf ik ook niet. Dat laat ik aan de pyromanen over in mijn huishouden.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een brander steek ik hier meteen de hele tuin in de hens, dus dat doen we maar niet
De pyromanen zijn nog geen ravijn ingedonderd?quote:Op zondag 4 juli 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat durf ik ook niet. Dat laat ik aan de pyromanen over in mijn huishouden.
Nee, die zitten inmiddels weer in Duitsland en komen morgenavond weer thuis. Ongedeerd.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pyromanen zijn nog geen ravijn ingedonderd?
Hopelijk hebben ze daar beter weer gehad dan hier...quote:Op zondag 4 juli 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die zitten inmiddels weer in Duitsland en komen morgenavond weer thuis. Ongedeerd.
Ja, ze hebben wel regen gehad, maar zo'n enorme stortbui als hier vandaag gelukkig niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze daar beter weer gehad dan hier...
Dat is wel lekker, geen stortbuien (en onweer) in de bergen.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel regen gehad, maar zo'n enorme stortbui als hier vandaag gelukkig niet.
Zal zo even de boel open zetten, in mijn hok is het nu 27 graden...quote:Op zondag 4 juli 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Het is hier ook echt kil binnen sinds die buien.
Groeten terug!!quote:Op zondag 4 juli 2021 22:16 schreef just me het volgende:
Ik dacht even rustig te luisteren
Iedereen de groetjes van Lucky!!
en bedankt voor alle felicitaties, waar dan ook![]()
Heb je je verjaardag nog een beetje leuk doorgebracht?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:16 schreef just me het volgende:
en bedankt voor alle felicitaties, waar dan ook![]()
Ik was dus van plan om te gaan fietsen maar het werd rotweer, het waaide hard en vanmiddag heeft het ook geregend, niet veel maar genoeg om nat te worden tijdens het boodschappen doenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je verjaardag nog een beetje leuk doorgebracht?
Of had je ook bakken water bij jou?
Dat klinkt niet als de meest optimale verjaardag, maar gelukkig had je gisteren wel een mooie dag...quote:Op zondag 4 juli 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was dus van plan om te gaan fietsen maar het werd rotweer, het waaide hard en vanmiddag heeft het ook geregend, niet veel maar genoeg om nat te worden tijdens het boodschappen doen
Ik was dus te vroeg met mijn conclusie hierboven...quote:Op zondag 4 juli 2021 22:21 schreef just me het volgende:
Oh en vanmorgen stond er, voordat ik al aangekleed was, een vriendin voor de deur met bloemen en gebakjes
het was idd geen optimale verjaardag maar dat komt omdat ik het gisteren al gevierd hadquote:Op zondag 4 juli 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was dus te vroeg met mijn conclusie hierboven...
Welnee...quote:Op zondag 4 juli 2021 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
het was idd geen optimale verjaardag maar dat komt omdat ik het gisteren al gevierd had
maar.... 69 vind ik wel heel oud klinken![]()
deze week alleen maandag en dinsdagquote:Op zondag 4 juli 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je moet nog golfen komende week...
Ik heb nauwelijks regen gehad, mw. MM in Amsterdam Centrum wel.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
deze week alleen maandag en dinsdag
Maar ik begrijp dat jullie veel regen gehad hebben ?
Wel gaaf toch in het Amstel Hotelquote:Op zondag 4 juli 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks regen gehad, mw. MM in Amsterdam Centrum wel.
Die had een High Tea in het Amstel Hotel, nog voor haar verjaardag vorig jaar...
Misschien kon het echt niet tijdens de Krona tijd?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:40 schreef just me het volgende:
Een aantal golf"dames" stelde voor om weer eens bij elkaar te komen maar ik heb er eigenlijk weinig zin in, tijdens de hele corona tijd was er geen contact en nu opeens wel? Nope geen zin in
ach waar een wil is is een weg maar ik ben zelf ook niet zo attent geweest in die periodequote:Op zondag 4 juli 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kon het echt niet tijdens de Krona tijd?
Om eerlijk te zijn heb ik ook minder contact gehad met vrienden, nu haal ik dat wel weer in...
Ha, de aap en de mouw...quote:Op zondag 4 juli 2021 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
ach waar een wil is is een weg maar ik ben zelf ook niet zo attent geweest in die periode
heb ik nog een paar nummers mee kunnen pikkenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de aap en de mouw...
Hierna nog 1 plaat en dan stop ik er mee.
Mijn draaiuurtje zit er dan al weer ruim op...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2021 22:46 schreef MadMaster het volgende:
De laatste 2 platen zijn van Tiësto, toen hij hij wel leuke platen maakte.
Tegenwoordig is het bagger, het hoeft kennelijk niet meer...
Ik zou zeggen 'Schoenmaker, houdt je bij je leest, maar hij is afgeweken van wat hij altijd deed en best goed ik was (met hulp van wat anderen...)'. Nu is het een hoop gejengel met zangeressen en zo. Niet mijn ding...quote:
Ook leuk toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat je aan het draaien was. Heb net Andere Tijden Sport gekeken over het EK '88
Was wel leuk.
quote:21:39 : Faithless - Insomnia (Mark Pride Summer Remix)
21:44 : Airwave - Summer Turnaround
21:52 : Sergey Romashkin - Summer Rays
21:54 : Underdog Project, The - Summer Jam (Dance Movement Extended Mix)
22:01 : Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix)
22:07 : Solarstone feat. Alucard - Late Summer Fields (Ferry Corsten Remix)
22:14 : Moby - Next Is The E (Cool World Mix)
22:18 : Everything But The Girl Vs The Sunclub - Missing Fiesta
22:24 : Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (Extended) 1999
22:30 : Technohead - Happy Birthday (Timitico's Party Blast)
22:33 : DJ Paul Elstak - Luv U More
22:36 : Quincy Jones - Soul Bossa Nova
22:39 : Nicholson - Perfect Storm (Yusef Kifah Remix)
22:40 : Pirates Of The Caribbean - He's A Pirate (Tiesto Orchestral Remix)
22:47 : Tiesto - Adagio For Strings (Original LP Mix)
Toch ook wel jammer. Mooie lijst. Wel bijzonder dat je nauwelijks regen hebt gehad daar.quote:
Ik kreeg wel 'n melding maar ik had telefoon, ja, dat heb je met verjaardagenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik had helemaal niet door dat je aan het draaien was. Heb net Andere Tijden Sport gekeken over het EK '88
Was wel leuk.
Alles wat ik draai, wordt in een logfile weggeschreven.quote:
Ik ben er wel blij mee geweest, vind het heerlijk om er uit te kunnen.quote:Wel bijzonder dat je nauwelijks regen hebt gehad daar.
Ja, dat gaf hij ook aan toen ik hem gesproken heb.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Ik heb wel gevraagd aan Lucky of hij weer eens langs kwam maar hij komt eigenlijk nooit meer op Fok! Hij is druk met zijn ouders
Graag gedaan.quote:
Dat is toch ook wel een mijlpaal Diaan. Ook jullie afscheid van de basisschool.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lennon begint aan zijn laatste "week" op de basisschool
Jazeker... hij kijkt er erg naar uit en wij denken dat hij klaar is met de basisschool.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een mijlpaal Diaan. Ook jullie afscheid van de basisschool.
Gisteren reed ik naar Hoofddorp en op het voormalige Floriade terrein daar was toen ook een Mud Masters evenement gaande.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef DJ11 het volgende:
De radio staat hier zachtjes aan (op het zaaddodende Q Music) en ik hoor daar de hele tijd reclame voor MadMaster
Althans... dat dacht ik. Het blijkt te gaan om Mud Master
quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Memorable Monday
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren reed ik naar Hoofddorp en op het voormalige Floriade terrein daar was toen ook een Mud Masters evenement gaande.
Ik heb even overwogen om 1 van de evenementborden langs de weg achter in de kofferbak te gooien als een soort van trofee (een kleine modificatie had ik dan thuis wel toegepast), maar heb het toch maar niet gedaan…
Ergens wil ik vanavond ook nog wel even wandelen. Dus een hele show gaat het waarschijnlijk voor mij niet worden. Maar wel leuk!quote:Op maandag 5 juli 2021 17:39 schreef DJ11 het volgende:
Omdat er morgen en woensdag voetbal is en omdat ik donderdag en vrijdag niet kan, ga ik vanavond draaien. Voor de verandering dus weer eens op de maandagavond. Tijdje geleden alweer
[..]
Hopelijk hebben ze het toch leuk gehad?quote:Op maandag 5 juli 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
Man en zoon zijn weer terug. In Oostenrijk geldt testen voor toegang dus voor zo'n beetje alles. Restaurants, cafeetjes, zwembaden; overal moesten ze eerst een negatieve test kunnen laten zien met ook een QR-code. En die test mocht dan niet ouder dan 24 uur zijn. Dus met hun dure test zijn ze het land binnengekomen, maar meer ook niet.
Ze zijn dus niet al te vaak uit eten geweest. Na 1 juli was de QR-code van de coronacheck app wel akkoord trouwens.
Ja hoor. Verder zijn ze vooral buiten geweest. Maar het mag wel duidelijk zijn dat vakantie vieren in deze tijd toch nog wel wat anders is dan andere jaren.quote:
+1quote:
Interessant. In welke kleur?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef just me het volgende:
Ik ga wel heen en weer rennen want ik ben een broek aan het verven
De weergoden zijn mij gunstig gezind.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Het regent hier. Nodigt niet echt uit om te gaan lopen
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef just me het volgende:
Ik ga wel heen en weer rennen want ik ben een broek aan het verven
van vaal blauw naar netjes blauw hoop ikquote:
Oh jammer voor jequote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Het regent hier. Nodigt niet echt uit om te gaan lopen
is goed voor me, ik heb in m'n eentje een heel pak kaasfondue opgegeten met stokbrood, tomaatjes en komkommerquote:
volgens mij heb je nu geen lastig publiekquote:Op maandag 5 juli 2021 19:06 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 checkt even of de kust veilig is voor het volgende nummer.....
Een collega-DJ met de initialen MM zou mij nu anders vermanend toespreken...quote:Op maandag 5 juli 2021 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij heb je nu geen lastig publiek
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een collega-DJ met de initialen MM zou mij nu anders vermanend toespreken...Maar zo op z'n tijd vind ik deze versie best leuk.
Bij deze spreek ik je vermanend toe…quote:Op maandag 5 juli 2021 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een collega-DJ met de initialen MM zou mij nu anders vermanend toespreken...Maar zo op z'n tijd vind ik deze versie best leuk.
Undercover - Baker Street (edit)
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze spreek ik je vermanend toe…
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze spreek ik je vermanend toe…
Bij deze spreek ik je vermanend toe…quote:Op maandag 5 juli 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
Ik zal jullie een reden geven om mij vermanend toe te spreken. YouTube heeft mij vergast op de Disturbed-versie van The Sound of Silence. Om één of andere reden had ik die nog nooit echt gehoord, maar ik vond het best mooi![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Deze dragen we dan maar op aan just me:Dr. Hook - Baby Makes Her Blue Jeans Talk
Dat mag wat mij betreft, het is lang niet zo glibberig als die cover van Undercover…quote:Op maandag 5 juli 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
Ik zal jullie een reden geven om mij vermanend toe te spreken. YouTube heeft mij vergast op de Disturbed-versie van The Sound of Silence. Om één of andere reden had ik die nog nooit echt gehoord, maar ik vond het best mooi![]()
Klopt. Viel mij ook op.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft wat weg van Xanadu (het begin dan).
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Kan nog klein half uur meeluisteren
Wees welkomquote:Op maandag 5 juli 2021 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Kan nog een klein half uur meeluisteren
Als ze Tour of Duty eens zouden herhalen zou ik denk ik wel weer kijken. Maar het kan ook zijn dat dat nu heel gedateerd is natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
The Rolling Stones - Paint It, Black
Hierna: een fraaie, akoestische versie van een recent nummer.... Ben er steeds meer fan van.
Geen idee. Er zat wél zeker weten veel goede muziek in.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze Tour of Duty eens zouden herhalen zou ik denk ik wel weer kijken. Maar het kan ook zijn dat dat nu heel gedateerd is natuurlijk.
Ja, dat was wel een groot deel van de charme.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Er zat wél zeker weten veel goede muziek in.
Geen idee. Stukje cultuur, of zo?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:39 schreef just me het volgende:
Waar zou dat eigenlijk vandaan komen dat jongens niet mogen huilen ?
Dat varieert enorm.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:25 schreef just me het volgende:
@:MadMaster, kom je je dagen een beetje door ?
Ja, zo'n beetje mijn leven, soms gaat het snel (zeker als ik gegolfd heb) en heb ik niets staan duurt een dag lang. Spannend morgen waar de cardioloog mee komt!quote:Op maandag 5 juli 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat varieert enorm.
Vandaag was mw. MM vrij, heb ik 's middags gefietst en was de dag snel voorbij.
Andere dagen verveel ik me in mijn uppie te pletter en duurt een dag eeuwen…
Morgen heb ik een belafspraak met de cardioloog, ben zeer benieuwd…
Die staat inderdaad al klaar voor zometeenquote:Op maandag 5 juli 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Draai Rafaella Cara maar, ik lees net dat ze op 78-jarige leeftijd is overleden…
Wat een leuk vooruitzicht…quote:Op maandag 5 juli 2021 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje mijn leven, soms gaat het snel (zeker als ik gegolfd heb) en heb ik niets staan duurt een dag lang.
Michel Sardou – Les Lacs Du Connemaraquote:Op maandag 5 juli 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Ik heb straks twee nieuwe, Franstalige nummers klaarstaan.... Om de pijn te verzachten: wie bedenkt een fijne Franstalige klassieker die ik er tussendoor kan draaien?
Ja, leuk vooruitzicht dat je ook gaat golfenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, leuk vooruitzicht dat je ook gaat golfen
Tot de volgende keerquote:Op maandag 5 juli 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Kreeg een telefoongesprek tussen door, maar ben er nu ook vandoor.
Bedankt voor de muziek DJ11
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Kreeg een telefoongesprek tussen door, maar ben er nu ook vandoor.
Bedankt voor de muziek DJ11
Ja toen pakte in vaker de trein om bijv naar Hilversum te gaan en toen hadden de kindjes het minder druk dan nu.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
Hoe was het voor de pandemie, just me? Was het toen beter verdeeld over de dagen?
Meeslepend is het zekerquote:Op maandag 5 juli 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Een nummer dat me altijd terugneemt naar mijn jeugd.
Ik kan het me voorstellen. Ik heb ook het idee dat we nu echt in een zware, lastige fase zitten qua pandemie. Zo'n tussenin fase waarbij veel kan en tegelijkertijd ook weer niet. Ik kan het niet goed uitleggen. En qua fietsen/wandelen heb je het allemaal al wel gezien; alle rondjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ja toen pakte in vaker de trein om bijv naar Hilversum te gaan en toen hadden de kindjes het minder druk dan nu.
Het lijkt wel of het me nu "zwaarder" valt die dagen dat ik minder te doen heb. Tijdens de pandemie heb ik veel gewandeld en gefietst en daar ben ik nu even klaar mee
En Voila hebben we toch ook nog maar even mooi meegepikt van het ESF.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Er komt de laatste tijd veel goeds uit Frankrijk. Leuke, eigenzinnige, goed geproduceerde liedjes.Felixita - Cabrioles
Dat dus, spraken we "vroeger" af om op vrijdagmiddag even gezellig bij elkaar te komen en wat te kletsen, dat is nu onhandig omdat je maar met 4 mensen aan een tafel mag zitten. Het zal vast wel weer allemaal goed komen, ik doe m'n best in ieder gevalquote:Op maandag 5 juli 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Ik heb ook het idee dat we nu echt in een zware, lastige fase zitten qua pandemie. Zo'n tussenin fase waarbij veel kan en tegelijkertijd ook weer niet. Ik kan het niet goed uitleggen. En qua fietsen/wandelen heb je het allemaal al wel gezien; alle rondjes.
Geen punt hoorquote:Op maandag 5 juli 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben even bezig met dingen voor te bereiden voor morgen en luister daarom half/half en reageer weinig.
I'll be back…
Wat ik afgelopen week als schreef, ik ben wel blij dat ik weer naar honkbal kan.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dus, spraken we "vroeger" af om op vrijdagmiddag even gezellig bij elkaar te komen en wat te kletsen, dat is nu onhandig omdat je maar met 4 mensen aan een tafel mag zitten. Het zal vast wel weer allemaal goed komen, ik doe m'n best in ieder geval
Geen idee of dat erin zitquote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef just me het volgende:
Hier mag het wel even gaan regenen, met of zonder mannen, het is benauwd!
Echt? Hier is het gewoon koud en regent het ook wel al de hele avond zo'n beetje. Maar het is niet benauwd.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef just me het volgende:
Hier mag het wel even gaan regenen, met of zonder mannen, het is benauwd!
Het is hier af en toe donker, maar op 3 spetters na vanmiddag heeft het nog niet geregend.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Hier is het gewoon koud en regent het ook wel al de hele avond zo'n beetje. Maar het is niet benauwd.
Wat een verschil danquote:Op maandag 5 juli 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Hier is het gewoon koud en regent het ook wel al de hele avond zo'n beetje. Maar het is niet benauwd.
Nee, dat weet ik sowieso wel zeker. Maar ik kan zoeken natuurlijk...quote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo kom ik op Badinerie van de Swingle Singers.
Zou 11 die in zijn collectie hebben?
Er zijn veel versies van, maar specifiek die versie is bekend en vind ik leuk…quote:Op maandag 5 juli 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik sowieso wel zeker. Maar ik kan zoeken natuurlijk...
Ik denk dat ik 'm heb gevonden. Eerst deze nog even. Zij-projectje van één van de leden van A-ha uit 2011.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn veel versies van, maar specifiek die versie is bekend en vind ik leuk…
Ik ben benieuwd. Zegt me zo helemaal niks.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn veel versies van, maar specifiek die versie is bekend en vind ik leuk…
Best lekker. Hij mag wel meer uitstapjes maken wat mij betreft.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm heb gevonden. Eerst deze nog even. Zij-projectje van één van de leden van A-ha uit 2011.Weathervane - Weathervane
Je kent het wel, denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zegt me zo helemaal niks.
Het nummer is jaren later door zijn band Savoy uitgebracht als (My) Weathervane. Die versie kun je wel op Spotify vinden.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Best lekker. Hij mag wel meer uitstapjes maken wat mij betreft.
Tijdens de shows van Paul Haenen als Margreet Dolman altijd perfect door hem/haar nagezongen…quote:Op maandag 5 juli 2021 20:44 schreef DJ11 het volgende:
The Swingle Singers - Orchestral Suite No. 2 in B Minor, BWV 1067 VII. Badinerie
Het is gebruikt in films en bij documentaires.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik het al kende. Het klonk wel bekend op onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |