SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Waarschijnlijk is het volgende nummer een MadDisasterquote:
quote:
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?
Op snapchatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, waar tovert Melting toch al die luisteraars vandaan. Een onbewuste lokroep of zo?
Precies, harde klap er op en weggooien…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Dit nummer klinkt altijd als een eendagsvlieg
Ik ken de naam, maar geen idee wat het is/hoe het werkt.quote:
13 mensen hebben de aankondiging op facebook gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, harde klap er op en weggooien…
Ik ook niet hoor, een beetjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken de naam, maar geen idee wat het is/hoe het werkt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
13 mensen hebben de aankondiging op facebook gezien
Een Nije Dei was niet de eerste single van De Kast en ook niet de laatste…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als
Abel - Onderweg
De Kast - Nije Dei
Gewoon klaar daarna
Ik snap t, maar dat gevoel heb ik erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Nije Dei was niet de eerste single van De Kast en ook niet de laatste…
hou het rustig en jezelf ookquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even buiten snapchatten.
Melting, dank voor je draaibeurt en je terugkomst…
Bedankt voor het luisteren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Succes. Hopelijk valt het meequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
hebben wij nooit last vanquote:
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef just me het volgende:
Maar deze girl gaat nu toch afsluiten, welkom terug Melting maar doe ook voorzichtig aan
dank voor de muziekjes
![]()
Fijne avond nog just me. En welterusten alvast.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef just me het volgende:
Maar deze girl gaat nu toch afsluiten, welkom terug Melting maar doe ook voorzichtig aan
dank voor de muziekjes
![]()
Ik was haar bijna vergeten. Zij heeft zo veel mooie nummers gemaakt. Toen ik nog jong was wehequote:
Ben je nu oud dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was haar bijna vergeten. Zij heeft zo veel mooie nummers gemaakt. Toen ik nog jong was wehe
Dan ben je jong.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niet echt zo. Ik voel me het ene moment jong en het andere weer heel oud.
Maar ik ben 36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |