Dus dit. Het is echt zo’n uitvinding waar vooral de producent beter van wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ja eigenlijk is er ook weinig reden om te gaan switchen nu als ‘t allemaal nog goed blijft zitten en niet doorlekt.
Aah, arme baby (en mama).quote:
Niet tof!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:42 schreef arvensis het volgende:
Mijn kind dat in de kraamweek al doorsliep is vergeten wat ‘slapen’ is. Voel me echt een zombie.
Mijn 2,5jarige ookquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:11 schreef arvensis het volgende:
Zielie zit in maat 4. Daar heb je ook luierbroekjes van, maar die bewaren we nog even.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Peejtur het volgende:
Der 2e tandje is verder aan het doorkomen. We zagen al een streepje maar ze heeft veel pijn nu. Is heel moe en valt bijna in slaap maar lijkt elke keer van pijn wakker te worden. Hebben al zetpil gegeven. Zo sneu
Ja hebben we en ook al gesmeerd. We druppelen ook al tijdje 3 keer per dag 3 druppels tandenspul per dag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Hopelijk valt ze nu wel in slaap. Heb je tandengel?
Hier is het eerste tandje een weekje door, tweede tandje komt er ook achteraan.
Poolparty <3quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben volgende week een poolparty bij m'n broer. Nog aanraders voor zwemluiers?
Ohh ellendig, alles al uit de kast getrokken dus. Dat het maar gauw voorbij is!quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja hebben we en ook al gesmeerd. We druppelen ook al tijdje 3 keer per dag 3 druppels tandenspul per dag.
Die Mini uitvoeringquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef tpopml het volgende:
Welke Easywalker buggy heb je? Je hebt er meerdere
[..]
Poolparty <3
Hier alleen ervaring met Little Swimmers en dat was prima voor een sessie jacuzzien! Heb je een swimtrainer, dat is wel heerlijk dobberen voor zo'n gup!
Sneu die tandjeshier werkt chamodent altijd wel goed. Maar volgens mij zijn er gemengde reacties hierop.
Hier is bijna tweede boventandje door. Gelukkig niet heel veel pijn, al slaapt hij er wel onrustiger van... En tandenknarsen
De pacco kan toch niet met 1 arm los?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:15 schreef Hupje het volgende:
@:kwakz0r Wij hebben het laaaang gerekt met de Pacco, want zonder was een ramp![]()
Uiteindelijk steeds 1 arm los gedaan om te wennen aan het gevoel en daarna over op een (winter)slaapzak met stugge mouwen in combinatie met laken heel strak instoppen. Maar het was pittig, weet ik nog.
Hij ligt nog in t wiegje… maar ik zal er eens naar kijken voor als hij over gaat naar t bedje…quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:53 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Feddekees lakentje hoor ik goede dingen over. Is strak op bed.
Oh, dat was inderdaad niet de Pacco Piccolo maar de Pacco Plus. Daarmee kan dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De pacco kan toch niet met 1 arm los?
Die fedde en kees lakentjes hebben ze ook voor in de wiegquote:Op donderdag 15 juli 2021 00:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij ligt nog in t wiegje… maar ik zal er eens naar kijken voor als hij over gaat naar t bedje…
Op de opvang hadden ze hem laatst 5 aangedaan (meestal krijg ik hem terug in een 4quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef SQ het volgende:
Wat zitten er nog veel in maat 3goud zit al 4 maanden ofzo in maat 4, ik kreeg die pens niet meer in een 3 geperst
en dan te bedenken dat hij ooit verzoop in maat 1
Beterschap voor loempia![]()
Succes! Heeft hij er last van?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:15 schreef Aure het volgende:
Ik prop mijn dikzak overdag nog in een maatje 2 omdat ik nog een pak op moet maken
Nolita gefeliciteerd
En beterschap voor loempia, altijd zo zielig als ze ziek zijn
Ik moet straks met Chocotis () naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd, die bult werd eerst kleiner toen groter, was ie gisteravond weer kleiner en nu weer groter
Gewoon uitwasbare. Scheelt veel rommel en toen bij R bij de Etos gekocht en die hebben we nog steeds. Met klittenband.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben volgende week een poolparty bij m'n broer. Nog aanraders voor zwemluiers?
Nee, alleen als je er aan zit en dat probeer ik zo min mogelijk te doen.quote:
Jazeker!quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:16 schreef arvensis het volgende:
Hier gingen we ook met 6 maanden over naar maat 4.
Heb nog een dicht pak maat 2 liggen. Zou ik dat ook mogen ruilen voor een pak maat 5?(Kruidvat)
Hehequote:Op donderdag 15 juli 2021 12:34 schreef MaJo het volgende:
Aapie past ook nog steeds in maat 3Maar hij is ook lang en slank, er zit geen grammetje vet op zijn buik.
@:Seven ik las nog iets over koemelk, dat wordt inderdaad tot 1 jaar afgeraden. Er staat ook niet voor niets op de verpakkingen dat je de pap moet mengen met borstmelk of kunstvoeding
Ah, sneuquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:26 schreef MaJo het volgende:
Aapie is echt nog niet zo fit, hij is vandaag welgeteld 4 uur wakker geweestNa een nacht waarin hij flink spookte werd hij pas wekker om 11 uur. Toen van 1 tot 4 weer geslapen en nu sinds 6 uur weer op bed. Hij is niet te genieten, zit alleen maar te jammeren. Ik maak hem zo wel wakker voor een flesje zodat we niet een herhaling krijgen van gisteren
Er was anders genoeg water buiten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:10 schreef Nolita het volgende:
Bedankt allemaal. We hebben genoten vandaag. Zelfs zonder water is de watertafel een succes. Hopelijk is morgen het weer goed genoeg om hem buiten met water te gaan testen!
Altijd fijn om herkenning te lezen en dingen te kunnen delen hier. Vanaf nu in het volgende topic. Doei!
Wat cutequote:
Aw knuffel hem nog maar extra danquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:39 schreef Seven. het volgende:
Colin z'n tweede tandje is nu ook net door. Het is maar goed dat ik vakantie heb, hij krijst op vele momenten de hele buurt bij elkaar als ik buiten beeld ben.
Ik word wel helemaal doodgeknuffeld.
Ja kan wel toch? Mickey is nu 10+ mnd en krijgt zijn vierde tandje door, maar als je de groeigids (strikt) volgt dan had hij nu ook al zijn snijtanden door kunnen krijgen... Het verschilt heel erg per baby.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat cuteKan ze ook al zwaaien? Af en toe lijkt Aapie te zwaaien maar het kunnen ook toevalstreffers zijn
Ik verwacht sowieso een mega upgrade bij hem aangezien hij momenteel zoveel slaapt
[..]
Aw knuffel hem nog maar extra dan
Hier nog steeds geen tandjes
Ongetwijfeldquote:
Beter ook toch, anders blijf je bezigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Ongetwijfeldmaar ik ben een beetje een onderbezorgde moeder denk ik, ik raak daar niet zo snel van onder de indruk
Wat liefquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:00 schreef tpopml het volgende:
Muziekzielie is best vlot volgens mij!
Mickey dirigeert graag als hij muziek hoort of als er gezongen moet worden![]()
Gisteren zat hij ook heerlijk te keuvelen en mee te zingen in de box.
Ja dat is ook zo, ik ben vooral gewoon benieuwd wanneer ze een keer gaan doorkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:05 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ja kan wel toch? Mickey is nu 10+ mnd en krijgt zijn vierde tandje door, maar als je de groeigids (strikt) volgt dan had hij nu ook al zijn snijtanden door kunnen krijgen... Het verschilt heel erg per baby.
Buurjongetje hier kreeg vier boventanden tegelijk door in de week dat hij ook geopereerd was ...
Ik verdenk Aapie daar ook van, dat ie op een dag gewoon wakker wordt met een heel gebitquote:
Aw beterschapquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:39 schreef PKM het volgende:
Nog een late gefeliciteerd @:Nolita.![]()
![]()
Leuk @:arvensis ! Poffertje zwaait en slaat graag op de xylofoon. Zo cute.![]()
Na Poffertje kreeg peuter ook buikgriep. Hij is redelijk opgeknapt maar nou is Poffertje weer aan de beurt. Ze krijgt denk ik een tweede boventand en onderin de eerste laterale snijtand.
Slapen doet ze nou wat meer overdag en 's nachts iets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier word ik voor gek verklaard dat ik zijn bedje naast de onze wil en niet aan het voeteneind zodat ik het naar gelieven kan zienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef SQ het volgende:
Na hoeveel uur onafgebroken ochtendslaap gaan jullie doorgaans kijken of je baby nog leeft?_!
Hij ligt al sinds 9:15 en heeft vannacht ook gewoon prima geslapen
Dat klinkt ook heerlijk ja! Ben benieuwd of Aapie ook meegaat zingenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lief
Aapie houdt ook echt van muziek. Hij vindt het ook heel leuk als we voor hem zingen. Gelukkig maar want dat doe ik nogal veel
Hij vindt het ook leuk als mijn man gitaar speelt![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik ben vooral gewoon benieuwd wanneer ze een keer gaan doorkomen
Ik vind het wel lekker even weer de warmtequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Bleeh, kleine hittegolf hier in Engeland. Vandaag was het 27, morgen en zondag kan het de 29/30 aantikken. En blijft tot zeker donderdag rond de 25!
Zondag gaan we voor het eerst naar een lokale boerderij met allerlei dieren. Ben benieuwd wat Baby J ervan vindt!Paar dagen terug zag hij voor het eerst een zwaan en hij was helemaal flabbergasted!
Grappig hè hoe dat per kind kan verschillen? Hoe was dat bij oudste qua tanden en eten?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Tanden... Ik ben benieuwd voor hier.
10,5 maand oud nu. Tijgeren is nu wel echt aan. Maar verder.. Luiers maat 3, geen tanden, eet amper een banaan..
Deze dame doet het heel rustig aan!
Waar blijft de tijd hè? Fijn dat hij goed groeitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:43 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby is alweer bijna 4 maanden, wat vliegt de tijd. Slapen doet hij nog steeds niet, maar rollen en zichzelf met z'n voetjes achteruit duwen wel. Echt heel grappig![]()
En luiers maat 2 nuda's al een heuse mijlpaal na een paar weekjes 0 en 3 maanden maat 1.
Geen tips, gewoon aan toegeven ben ik bang. Wel fijn dat je man vakantie heeft!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef Mango91 het volgende:
De tijd vliegt inderdaad! Hier alweer 8 weken oud en ook in luiers maat 2.
Deze baby wil de hele dag aan de borst drinken (iemand toevallig nog tips bij een hongerige baby), heel vermoeiend en ledikantje is lava. Gelukkig heeft mijn man nu zes weken vakantie.
Succes Bienelientje, hopelijk kun je de warmte wel uit je huis houden!
Wow dat is wel een hele lange tuk! Ik ga na 3 uur wel kijken. Aapie is ook erg moe de laatste tijd, hij leek zijn derde tukkie kwijt te raken maar die heeft hij echt weer nodig. Laatst heeft hij op de opvang ook ruim 3 uur geslapen. Ik verwacht nieuwe features, zoals een heel gebitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef SQ het volgende:
Na hoeveel uur onafgebroken ochtendslaap gaan jullie doorgaans kijken of je baby nog leeft?_!
Hij ligt al sinds 9:15 en heeft vannacht ook gewoon prima geslapen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef Aure het volgende:
Overdag dan, in de nacht wil hij wel eens 3 uur of langer pakken.
We waren vandaag in de dierentuin, dat ga ik dus nooit meer doen in het weekendVeel te druk. Ik dacht dat Otis oceanium wel leuk zou vinden, maar hij was echt niet onder de indruk. Zat vooral z'n knuist op te eten
gelukkig was de peuter echt enthousiast voor minstens 5 andere kinderen
Hier hetzelfde verhaal, het boeide hem ook niks. Maar ach, er op uit is natuurlijk altijd goed. En gelukkig was de peuter wel enthousiast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hier word ik voor gek verklaard dat ik zijn bedje naast de onze wil en niet aan het voeteneind zodat ik het naar gelieven kan zienAapie slaapt sinds hij 4 maanden is in zijn eigen bedje/kamertje en dat vond ik destijds best jammer. Wij logeren nu in het huis van mijn ouders terwijl zij op vakantie zijn en ik vind het heerlijk om weer samen met aapie op 1 kamer te slapen
Het plan was eigenlijk om Aapie in een andere kamer te laten slapen zodra mijn ouders weg waren maar het bevalt veel te goed zo saampjes. Hij slaapt er ook goed op
Ben ik ook benieuwd naar! Ook hoe muzikaal hij is. Manlief en ik zijn behoorlijk muzikaal dus ik verwacht er wel wat van. Zul je zien dat hij totaal geen maat kan houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:20 schreef tpopml het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heerlijk ja! Ben benieuwd of Aapie ook meegaat zingen
[..]![]()
@:SQ is ie nog uit zijn bed gekomen uiteindelijk?!
Wat cutequote:Op zondag 18 juli 2021 00:11 schreef Seven. het volgende:
Wij zijn een dagje wezen varen met opa en oma, Colin voelt zich helemaal thuis op de boot (in tegenstelling tot zijn moeder.. ik ben er niet mee opgegroeid). Hij heeft echt zeebenen!
[ afbeelding ]En wat heeft hij veel haar/een mooie mat
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 18 juli 2021 00:11 schreef Seven. het volgende:
Wij zijn een dagje wezen varen met opa en oma, Colin voelt zich helemaal thuis op de boot (in tegenstelling tot zijn moeder.. ik ben er niet mee opgegroeid). Hij heeft echt zeebenen!
[ afbeelding ]
Totaaal anders. Die keek met 4 maanden het eten al uit onze handen. En ik dacht rond 6 maand de eerste twee tandjes.. Zegt dus helemaal niets.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig hè hoe dat per kind kan verschillen? Hoe was dat bij oudste qua tanden en eten?
Omg geweldig, kleine kapiteinquote:Op zondag 18 juli 2021 00:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah redelijk. Hij was tussen 11 en 1 wel veel wakker en aan het slaan en krabben maar heeft, met af en toe een slok tussendoor, wel tot 8:15 geslapen gelukkigquote:
Colin z'n vader is geboren in Australië, nog veel familie daar. Als Colin een jaar of 8-10 is dan willen we die kant op.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had laatst ineens weer een nachtvoeding. Dat was voor deze verwende tut ook even wennenmaar stiekem ook we gezellig.
We gaan het met een fedde en kees set proberen. Eerst met de pacco onder het laken in zijn nieuwe ledikant, daarna met het slaapzakje met ritsjes, en daarna met een gewone slaapzak onder het laken is het idee (als hij gewend is aan ritsjes open).
Wel een rib uit mn lijf zeg
Die pootjes op die bootwat heerlijk!
Mijn tante heeft ook echte zeebenen, die heeft op het schip van Australië(!) naar Nederland leren lopen
Haha wij waren gister bbqen met de buren en iedereen wilde even in Zusje haar spekarmpjes knijpenquote:Op maandag 19 juli 2021 09:06 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Zielie aan het chillen aan het hoge water.
Lijken jullie baby’s ook zo dik op foto’s?
Heerlijkquote:Op maandag 19 juli 2021 09:08 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Haha wij waren gister bbqen met de buren en iedereen wilde even in Zusje haar spekarmpjes knijpenDus hier lijkt het niet alleen maar zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ze is nu ongeveer 72 cm. Goede reminder om maat 68 uit haar kast te halen. Al haar broekjes zijn nu hoogwaterbroeken.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind haar op foto ook wel lang lijken, als je ziet waar haar voeten eindigen op de kinderwagen![]()
E. Past er amper in![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Mamaaa, pak me op ipv een foto te nemem”.![]()
Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |