Dus dit. Het is echt zo’n uitvinding waar vooral de producent beter van wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ja eigenlijk is er ook weinig reden om te gaan switchen nu als ‘t allemaal nog goed blijft zitten en niet doorlekt.
Aah, arme baby (en mama).quote:
Niet tof!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:42 schreef arvensis het volgende:
Mijn kind dat in de kraamweek al doorsliep is vergeten wat ‘slapen’ is. Voel me echt een zombie.
Mijn 2,5jarige ookquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:11 schreef arvensis het volgende:
Zielie zit in maat 4. Daar heb je ook luierbroekjes van, maar die bewaren we nog even.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Peejtur het volgende:
Der 2e tandje is verder aan het doorkomen. We zagen al een streepje maar ze heeft veel pijn nu. Is heel moe en valt bijna in slaap maar lijkt elke keer van pijn wakker te worden. Hebben al zetpil gegeven. Zo sneu
Ja hebben we en ook al gesmeerd. We druppelen ook al tijdje 3 keer per dag 3 druppels tandenspul per dag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Hopelijk valt ze nu wel in slaap. Heb je tandengel?
Hier is het eerste tandje een weekje door, tweede tandje komt er ook achteraan.
Poolparty <3quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben volgende week een poolparty bij m'n broer. Nog aanraders voor zwemluiers?
Ohh ellendig, alles al uit de kast getrokken dus. Dat het maar gauw voorbij is!quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja hebben we en ook al gesmeerd. We druppelen ook al tijdje 3 keer per dag 3 druppels tandenspul per dag.
Die Mini uitvoeringquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef tpopml het volgende:
Welke Easywalker buggy heb je? Je hebt er meerdere
[..]
Poolparty <3
Hier alleen ervaring met Little Swimmers en dat was prima voor een sessie jacuzzien! Heb je een swimtrainer, dat is wel heerlijk dobberen voor zo'n gup!
Sneu die tandjeshier werkt chamodent altijd wel goed. Maar volgens mij zijn er gemengde reacties hierop.
Hier is bijna tweede boventandje door. Gelukkig niet heel veel pijn, al slaapt hij er wel onrustiger van... En tandenknarsen
De pacco kan toch niet met 1 arm los?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:15 schreef Hupje het volgende:
@:kwakz0r Wij hebben het laaaang gerekt met de Pacco, want zonder was een ramp![]()
Uiteindelijk steeds 1 arm los gedaan om te wennen aan het gevoel en daarna over op een (winter)slaapzak met stugge mouwen in combinatie met laken heel strak instoppen. Maar het was pittig, weet ik nog.
Hij ligt nog in t wiegje… maar ik zal er eens naar kijken voor als hij over gaat naar t bedje…quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:53 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Feddekees lakentje hoor ik goede dingen over. Is strak op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |