Oh, dat was inderdaad niet de Pacco Piccolo maar de Pacco Plus. Daarmee kan dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De pacco kan toch niet met 1 arm los?
Die fedde en kees lakentjes hebben ze ook voor in de wiegquote:Op donderdag 15 juli 2021 00:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij ligt nog in t wiegje… maar ik zal er eens naar kijken voor als hij over gaat naar t bedje…
Op de opvang hadden ze hem laatst 5 aangedaan (meestal krijg ik hem terug in een 4quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef SQ het volgende:
Wat zitten er nog veel in maat 3goud zit al 4 maanden ofzo in maat 4, ik kreeg die pens niet meer in een 3 geperst
en dan te bedenken dat hij ooit verzoop in maat 1
Beterschap voor loempia![]()
Succes! Heeft hij er last van?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:15 schreef Aure het volgende:
Ik prop mijn dikzak overdag nog in een maatje 2 omdat ik nog een pak op moet maken
Nolita gefeliciteerd
En beterschap voor loempia, altijd zo zielig als ze ziek zijn
Ik moet straks met Chocotis () naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd, die bult werd eerst kleiner toen groter, was ie gisteravond weer kleiner en nu weer groter
Gewoon uitwasbare. Scheelt veel rommel en toen bij R bij de Etos gekocht en die hebben we nog steeds. Met klittenband.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben volgende week een poolparty bij m'n broer. Nog aanraders voor zwemluiers?
Nee, alleen als je er aan zit en dat probeer ik zo min mogelijk te doen.quote:
Jazeker!quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:16 schreef arvensis het volgende:
Hier gingen we ook met 6 maanden over naar maat 4.
Heb nog een dicht pak maat 2 liggen. Zou ik dat ook mogen ruilen voor een pak maat 5?(Kruidvat)
Hehequote:Op donderdag 15 juli 2021 12:34 schreef MaJo het volgende:
Aapie past ook nog steeds in maat 3Maar hij is ook lang en slank, er zit geen grammetje vet op zijn buik.
@:Seven ik las nog iets over koemelk, dat wordt inderdaad tot 1 jaar afgeraden. Er staat ook niet voor niets op de verpakkingen dat je de pap moet mengen met borstmelk of kunstvoeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |