Die Masi is niet geschikt, was toch al duidelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Na Bottas ook geen straf voor Sainz.
Beetje slappe hap dit. Eerst stoer aankondigen dat er actie op gaat worden ondernomen als coureurs langzaam rijden bij bocht 9 of 10 en dan geen straffen uitdelen als er twee te langzaam gaan.
Het is wel logisch wantquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Na Bottas ook geen straf voor Sainz.
Beetje slappe hap dit. Eerst stoer aankondigen dat er actie op gaat worden ondernomen als coureurs langzaam rijden bij bocht 9 of 10 en dan geen straffen uitdelen als er twee te langzaam gaan.
Domme actie, het zijn ook coureurs die hem de ruimte moeten geven als ze blauwe vlaggen krijgen. Die coureurs onthouden ditquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het is wel logisch want
En ik neem aan dat de wedstrijdleiding geen rol wil spelen in het kampioenschap
Dit filmpje is bullshit, laat dan alle coureurs zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het is wel logisch want
En ik neem aan dat de wedstrijdleiding geen rol wil spelen in het kampioenschap
hij is hier wel heel braaf. Hij had m er ook gewoon naast kunnen gooien bij de coureurs die hem inhaalden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef opreis het volgende:
ik vind dat Vettel er niet zo heel veel aan kon doen zonder z'n hele lap te verneuken
https://streamable.com/qanonh
Stewards geven het zelfs toe, dat Bottas en Sainz in de fout gaan maar willen Bottas niet straffen omdat hij ook hinder van andere coureurs ondervindtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit filmpje is bullshit, laat dan alle coureurs zien.
Blijkbaar deden Sainz en Bottas dit nog erger en dat klopt ook.
Hij zou waarschijnlijk Q3 sowieso niet gehaald hebben. Bij de tweede sector lag hij al achter op de tijd van P10.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Klassenjustitie van het allerergste soort.
Ik vind overigens ook dat onder dit soort omstandigheden Alonso gewoon een set banden moet krijgen en 5 minuten extra tijd voor nog een rondje.
Hamilton deed het dan ook voor bocht 9 als ik dit mag geloven. Daarna gaf hij gas.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit filmpje is bullshit, laat dan alle coureurs zien.
Blijkbaar deden Sainz en Bottas dit nog erger en dat klopt ook.
Hij was er zelf ook totaal niet blij meequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Breekfast het volgende:
Kwalificatie gemist vanmiddag maar als ik het pole rondje van Max bekijk dan was die van vorige week wel echt een stuk strakker. Goed teken dat het nog steeds pole oplevert
Mooi ook altijd dat zo'n interviewer dan totaal niet weet wat hij daarmee aan moet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij was er zelf ook totaal niet blij mee
zoveel wereldschokkends zegt hij niet in dit interviewquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:42 schreef opreis het volgende:
Nog voor de race uberhaupt gereden is meteen al Max z'n race in het diskrediet brengen. Waarom kaatst die journalist hem niet terug en wijst hem op hoe hij de afgelopen 7 jaar races heeft gewonnen? Ik snap werkelijk niet hoe je fan kan zijn van zo iemand
Hij staat 4de op de grid maar hij heeft de race win al opgegeven terwijl hij voor de titel aan het strijden is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoveel wereldschokkends zegt hij niet in dit interview
Hij zegt toch niets verkeerds? Geeft alleen aan dat hun pace minder is en dat hebben we ook allemaal kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:42 schreef opreis het volgende:
Nog voor de race uberhaupt gereden is meteen al Max z'n race in het diskrediet brengen. Waarom kaatst die journalist hem niet terug en wijst hem op hoe hij de afgelopen 7 jaar races heeft gewonnen? Ik snap werkelijk niet hoe je fan kan zijn van zo iemand
damage control zei hij in andere interviews en zo is het wel voor hem op dit moment.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij staat 4de op de grid maar hij heeft de race win al opgegeven terwijl hij voor de titel aan het strijden is.
Nou, hij geeft in de Q 0,2 sec. toe en loopt te mekkeren dat het een easy cruise wordt voor Verstappen. Een easy cruise! Wtf?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoveel wereldschokkends zegt hij niet in dit interview
2 tiende van pole....quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
damage control zei hij in andere interviews en zo is het wel voor hem op dit moment.
Ik denk dat je er een beetje meer in zoekt dan er in zit. Hij weet zelf ook wel dat hij een paar easy cruises heeft gehad de afgelopen jaren (en dan een seizoen lang). Tegelijkertijd weet hij ook wel dat een easy cruise nog altijd hard werken is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, hij geeft in de Q 0,2 sec. toe en loopt te mekkeren dat het een easy cruise wordt voor Verstappen. Een easy cruise! Wtf?
En dat uit zijn strot, hij en Bottas die jaar in jaar uit in een auto reden waarbij het verschil vele malen groter was.
Geeft hij nu openlijk toe dat z’n wereldtitels stuk voor stuk easy cruises waren omdat de Mercedes zo verdomd snel was? En geeft hij tegelijkertijd toe dat wanneer het ff tegenzit, hij meteen z’n kop laat hangen en in de underdog positie kruipt?
Ik vind dit oprecht de ultieme uiting van zwakte.
3 tienden. Hij heeft die poleronde van Max ook gezien en weet ook dat Max bij een goede ronde nog 2 tienden sneller was geweest.quote:
Zet dat af tegen die woorden in het begin van het seizoen waarbij hij het geweldig vond om de hunter te zijn. Het klinkt eerder alsof hij wilde dat hij een betere auto had waarmee hij kon doen voorkomen dat de RB beter was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
3 tienden. Hij heeft die poleronde van Max ook gezien en weet ook dat Max bij een goede ronde nog 2 tienden sneller was geweest.
Tja, hij roept ook al 7 jaar dat hij meer tegenstand wil omdat dat goed is voor de sport. Maar toen Vettel aangaf dat hij dan wel eens in de paddock rond wilde neuzen en aantekeningen wilde maken, bleef het ook stil en kwam er geen uitnodiging. In de tijd dat Vettel bij Ferrari reed, was dat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Zet dat af tegen die woorden in het begin van het seizoen waarbij hij het geweldig vond om de hunter te zijn. Het klinkt eerder alsof hij wilde dat hij een betere auto had waarmee hij kon doen voorkomen dat de RB beter was.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, hij geeft in de Q 0,2 sec. toe en loopt te mekkeren dat het een easy cruise wordt voor Verstappen. Een easy cruise! Wtf?
En dat uit zijn strot, hij en Bottas die jaar in jaar uit in een auto reden waarbij het verschil vele malen groter was.
Geeft hij nu openlijk toe dat z’n wereldtitels stuk voor stuk easy cruises waren omdat de Mercedes zo verdomd snel was? En geeft hij tegelijkertijd toe dat wanneer het ff tegenzit, hij meteen z’n kop laat hangen en in de underdog positie kruipt?
Ik vind dit oprecht de ultieme uiting van zwakte.
Een paar easy cruises? De Mercedes was veel dominanter dan dat de RB vandaag was. Tientallen easy cruises waar de concurentie figureerde. Als je 100 punten achter staat in het kampioenschap, en beide coureurs van het rivaliserende team 0,5 sec. voor op je liggen, ja dan heb je een punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een beetje meer in zoekt dan er in zit. Hij weet zelf ook wel dat hij een paar easy cruises heeft gehad de afgelopen jaren (en dan een seizoen lang). Tegelijkertijd weet hij ook wel dat een easy cruise nog altijd hard werken is.
Ik ben (absoluut) geen fan van de man, maar vind de kritiek op hem vaak ook wel spijkers op laag water.
En ja, hij kruipt in de onderhond. Maar dat lijkt me nu voor het eerst ook echt terecht.
Vandaar dat ik zei dat zijn easy cruises een paar keer een seizoen lang duurde.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een paar easy cruises? De Mercedes was veel dominanter dan dat de RB vandaag was. Tientallen easy cruises waar de concurentie figureerde. Als je 100 punten achter staat in het kampioenschap, en beide coureurs van het rivaliserende team 0,5 sec. voor op je liggen, ja dan heb je een punt.
Max staat een paar honderdste voor op Norris die met dezelfde krachtbron rijdt als Hamilton. Verschillen zijn zo klein dat er morgen nog echt vanalles mogelijk is.
Maar spreken van een easy cruise, wanneer iemand 0,2 sec. voor je staat op de grid, devalueert toch wel heel erg de titels die je hebt weten te behalen met een auto die vele malen dominanter was.
Ik zou bijna medelijden met Hamilton krijgen als ik hem zo zie sippen. Dat Sky vrouwtje staat ook haar tranen af te deppen. Er is een keer strijd in het WK en Hamilton moet vanaf de 2e startrij starten boeh boeh.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Door dit soort reacties is dat interview nou geweldig
Daar ben ik het wel mee eens. Zijn hele houding spreekt boekdelen. Ik vind het een wonder dat hij heeft bijgetekend, volgens mij weet hij gewoon dat hij volgend jaar weer lekker naar de winst kan cruisen het hele seizoen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Hamilton krijgen als ik hem zo zie sippen. Dat Sky vrouwtje staat ook haar tranen af te deppen. Er is een keer strijd in het WK en Hamilton moet vanaf de 2e startrij starten boeh boeh.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, hij roept ook al 7 jaar dat hij meer tegenstand wil omdat dat goed is voor de sport. Maar toen Vettel aangaf dat hij dan wel eens in de paddock rond wilde neuzen en aantekeningen wilde maken, bleef het ook stil en kwam er geen uitnodiging. In de tijd dat Vettel bij Ferrari reed, was dat.
Het is allemaal voor de bühne. Hij wil gewoon winnen en weet echt wel dat hij nu in de positie zit waar Verstappen een paar jaar heeft gezeten.
Hij wilde strijd met de jonge generatie en die heeft hij nu ook. Mooi toch knokken met Norris en Verstappen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Zijn hele houding spreekt boekdelen. Ik vind het een wonder dat hij heeft bijgetekend, volgens mij weet hij gewoon dat hij volgend jaar weer lekker naar de winst kan cruisen het hele seizoen.
Omdat hij ook weet, net als wij, dat als hij dit jaar bij de eerste tegenstand vanuit een ander team geen kampioen wordt, die 7 wereldtitels in één keer heel wat minder waard zijn. Zoals hij ook weet dat die titel van Rosberg altijd aan hem zal blijven knagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij wilde strijd met de jonge generatie en die heeft hij nu ook. Mooi toch knokken met Norris en Verstappen.
Maar als je dat interview ziet, lijkt het alsof hij niet mee mag doen. Waarom zo sip? Je hebt verdomme 7 Wereldtitels en dat gaat nog heeeel lang duren voordat daar misschien iemand aan komt.
Vettel, als hij goed in zijn vel zit, is echt een prachtkerel. Maar als het niet gaat is hij net zo'n jankerd als Hamilton. Misschien nog wel erger.quote:
Als je in het gevecht bent voor de titel en je kwalificeert vierde kan ik me voorstellen dat je daar flink van baalt jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Hamilton krijgen als ik hem zo zie sippen. Dat Sky vrouwtje staat ook haar tranen af te deppen. Er is een keer strijd in het WK en Hamilton moet vanaf de 2e startrij starten boeh boeh.
Leuk die 7 titels, maar tijdens zo’n weekend gaat die echt niet denken wat die al wel heeft bereikt, want met die instelling ga je er geen 8 van maken natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij wilde strijd met de jonge generatie en die heeft hij nu ook. Mooi toch knokken met Norris en Verstappen.
Maar als je dat interview ziet, lijkt het alsof hij niet mee mag doen. Waarom zo sip? Je hebt verdomme 7 Wereldtitels en dat gaat nog heeeel lang duren voordat daar misschien iemand aan komt.
Dan moet je in de spiegel kijken en niet de auto de schuld gevenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je in het gevecht bent voor de titel en je kwalificeert vierde kan ik me voorstellen dat je daar flink van baalt ja
Met de instelling "ik sta 4de op 3 tiende dus ik ben kansloos voor de win" ga je wel een titel winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk die 7 titels, maar tijdens zo’n weekend gaat die echt niet denken wat die al wel heeft bereikt, want met die instelling ga je er geen 8 van maken natuurlijk
Je denkt dat Lewis beter had kunnen kwalificeren dan P4 vandaag? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan moet je in de spiegel kijken en niet de auto de schuld geven
Hoezo, die auto is gewoon niet snel genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan moet je in de spiegel kijken en niet de auto de schuld geven
Lewis is in staat om elke wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Met de instelling "ik sta 4de op 3 tiende dus ik ben kansloos voor de win" ga je wel een titel winnen natuurlijk.
Wat zijn je argumenten dat het niet beter had gekund?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je denkt dat Lewis beter had kunnen kwalificeren dan P4 vandaag? Ik betwijfel het.
Waaruit blijkt dat die auto niet sneller kan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, die auto is gewoon niet snel genoeg
Al moeten we wel rekening houden met de setup want die schijnt te zijn afgesteld met oog op de race
Idd, als iemand weet wat er nodig is om te winnen is het Lewis.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis is in staat om elke wedstrijd te winnen
Jij denkt toch niet dat Lewisgod er niet alles uithaalt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat die auto niet sneller kan?
Lewis geeft zelf aan dat er niet meer pace in de auto zat. Als het veel sneller had gekund, had Bottas dat wel laten zien, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat zijn je argumenten dat het niet beter had gekund?
Hamilton haalt vrijwel altijd het maximale uit die auto.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat die auto niet sneller kan?
Bron?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton haalt vrijwel altijd het maximale uit die auto.
Formule 1 kijken.quote:
Nee onzin. Max staat op pole en hij heeft eerlijk aan dat zijn rondje kut was. Lewis zegt hooguit iets van "we weren't quick enough" duidend op de auto maar tenzij het echt een overduidelijk een fout was heb ik hem nog nooit horen zeggen dat hij zelf tijd heeft laten liggen. Zelfs dat moment in Baku vond hij geen fout van zichzelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lewis geeft zelf aan dat er niet meer pace in de auto zat. Als het veel sneller had gekund, had Bottas dat wel laten zien, lijkt me.
En dit weet jij hoe?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zou heerlijk zijn als russel hem volgend jaar eraf rijdtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Gemiddeld genomen is het gat met Bottas groter als Hamilton een goede kwali rijdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee onzin. Max staat op pole en hij heeft eerlijk aan dat zijn rondje kut was. Lewis zegt hooguit iets van "we weren't quick enough" duidend op de auto maar tenzij het echt een overduidelijk een fout was heb ik hem nog nooit horen zeggen dat hij zelf tijd heeft laten liggen. Zelfs dat moment in Baku vond hij geen fout van zichzelf.
Als een middelmatige coureur als Bottas op 3 honderdste staat dan mag je er wel van uitgaan dat het sneller had gekund
Volgens mij is er weinig mis met Bottas' snelheid in de kwalificatie doorgaans. Er zit zelden een groot gat tussen de tijd van Valtteri en Lewis in Q3.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Als een middelmatige coureur als Bottas op 3 honderdste staat dan mag je er wel van uitgaan dat het sneller had gekund
Q1 heeft RUS gewoon op de soft gedaan (net teruggekeken). Q2 was op medium omdat Williams denkt dat starten op softs een enorm slechte keuze isquote:
Dit klopt wel trouwens. Vorig jaar gemiddeld 0.126 in het voordeel van Hamilton. En daar zat een uitschieter bij ivm een regenkwalificatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig mis met Bottas' snelheid in de kwalificatie doorgaans. Er zit zelden een groot gat tussen de tijd van Valtteri en Lewis in Q3.
Dat betekend nog steeds niet dat ze alles uit de auto halenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig mis met Bottas' snelheid in de kwalificatie doorgaans. Er zit zelden een groot gat tussen de tijd van Valtteri en Lewis in Q3.
Wel een beetje raar dat allebei de rijders die snelheid dan niet kunnen tonen. Tenzij de snelheid er gewoon niet is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat betekend nog steeds niet dat ze alles uit de auto halen
Er zijn 2 manieren om daar naar te kijken. Of Bottas doet het heel goed om bij de geweldige Lewis te komen. Of Lewis is nou ook weer niet zo goed dat hij Bottas (middelmaat) zo dichtbij laat komen. (en nu ook al weer 3x laat outqualifyen dit seizoen terwijl hij voor de titel tot het randje moet gaan). Ik neig naar het 2dequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit klopt wel trouwens. Vorig jaar gemiddeld 0.126 in het voordeel van Hamilton. En daar zat een uitschieter bij ivm een regenkwalificatie.
Waarom is dat raar? Komt geregeld voor dat coureurs de snelheid niet kunnen tonen. Alleen trekt men soms de conclussie dat wanneer 2 coureurs dichtbij elkaar zitten ze het alle 2 heel erg goed hebben gedaan, terwijl het omgekeerde mogelijk is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat allebei de rijders die snelheid dan niet kunnen tonen. Tenzij de snelheid er gewoon niet is.
Dat klopt, maar Bottas is wel gewoon een goede kwalificatierijder. Althans, die indruk heb ik in de loop der jaren toch wel gekregen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat betekend nog steeds niet dat ze alles uit de auto halen
het kan ook zo zijn dat als twee coureurs uit een team vrijwel gelijke rondetijden rijden er niet meer in de auto zitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:
Of bijvoorbeeld bij Ferrari. Sainz houdt Leclerc toch redelijk bij. Dus daar zit ook nog meer in.
Wordt 15x per seizoen outqualified.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Bottas is wel gewoon een goede kwalificatierijder. Althans, die indruk heb ik in de loop der jaren toch wel gekregen.
Het ligt er een beetje aan hoe je naar Bottas kijkt. Als racer vind ik hem heel matig. Zelfs met een top wagen hangt hij soms ronden lang achter middenmoot. En inhalen kan hij ook niet. Maar in kwalificaties was hij toch Massa wel de baas en die was over een ronde ook gewoon een prima coureur.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Er zijn 2 manieren om daar naar te kijken. Of Bottas doet het heel goed om bij de geweldige Lewis te komen. Of Lewis is nou ook weer niet zo goed dat hij Bottas (middelmaat) zo dichtbij laat komen. (en nu ook al weer 3x laat outqualifyen dit seizoen terwijl hij voor de titel tot het randje moet gaan). Ik neig naar het 2de
Laat maar, de mening van Napy en oprijs staat al vast.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen Hamilton. Maar tegen zijn eerdere directe tegenstanders waren de verhoudingen andersom.
Ik vind dat zo jammer aan dit subforum. 90% vindt alles wat Hamilton zegt kut en vindt dat hij er niets van kan en de overige 10% is er van overtuigd dat hij god op aarde is en niets fout kan doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Laat maar, de mening van Napy en oprijs staat al vast.
Massa was na zijn ongeluk in 2009 helemaal geen prima coureur meer. Bottas ben ik totaal niet van onder de indruk. Dat ie zou kunnen kwalificeren hangt er puur vanaf hoe goed je Lewis in schat. Vergelijk je Rosberg met Hamilton dan was het redelijk evenwichtig. Dan zit er al weer iemand dicht op Lewis tijdens de kwalificatie. Toch wel toevallig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe je naar Bottas kijkt. Als racer vind ik hem heel matig. Zelfs met een top wagen hangt hij soms ronden lang achter middenmoot. En inhalen kan hij ook niet. Maar in kwalificaties was hij toch Massa wel de baas en die was over een ronde ook gewoon een prima coureur.
Bottas kan echt wel rijden en gefocust een goede ronde neerzetten. Hij kan alleen niet racen.
Massa en Maldonado. Toevallig ook net 2 coureurs die door hun teams werden gedumpt omdat ze niet meer goed genoeg waren voor een F1 zitjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen Hamilton. Maar tegen zijn eerdere directe tegenstanders waren de verhoudingen andersom.
De Hamilton fans zijn echt wel genuanceerd hier, alleen is het moeilijk genuanceerd te blijven als alles wat hij doet of zegt de grond in wordt geboord. Dat merk je ook als niet fans nuance willen brengen, anderen meteen zeggen "je bent zeker Hamilton fan".quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo jammer aan dit subforum. 90% vindt alles wat Hamilton zegt kut en vindt dat hij er niets van kan en de overige 10% is er van overtuigd dat hij god op aarde is en niets fout kan doen.
Veel te weinig genuanceerde users hier. Echt jammer.
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Ik beweer ook niet dat Hamilton er alles uit haalt, ik wil alleen wat nuance aanbrengen ten aanzien van Bottas en zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Massa en Maldonado. Toevallig ook net 2 coureurs die door hun teams werden gedumpt omdat ze niet meer goed genoeg waren voor een F1 zitje
Ach ik word hier de ene week aangemerkt als Mercedes-fan en twee dagen later als Verstappen-fanboy. Het is aan beide zijden van de discussie pure armoede.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De Hamilton fans zijn echt wel genuanceerd hier, alleen is het moeilijk genuanceerd te blijven als alles wat hij doet of zegt de grond in wordt geboord. Dat merk je ook als niet fans nuance willen brengen, anderen meteen zeggen "je bent zeker Hamilton fan".
Ik erger mij ook kapot aan het Calimero gedrag. Als 1 iemand dat niet heeft, dan is het Verstappen wel. Misschien moeten ze daar maar eens een voorbeeld aan nemen.
Het disrespect. Hij had ook Alonso en Vettel bij Ferrari als voorbeeld kunnen nemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Ik beweer ook niet dat Hamilton er alles uit haalt, ik wil alleen wat nuance aanbrengen ten aanzien van Bottas en zijn kwaliteiten.
Waar zit de nuance in, "het is Hamilton, dus dan moet hij bij alle kwalificaties wel het maximale er uit halen?" Volgens mij kijk ik redelijk objectief door te vergelijken met vorige week en dan zie ik dat beide Mercedes mannen het deze week ondanks extra informatie en een stap zachtere banden niet beter doen dan vorige keer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Ik beweer ook niet dat Hamilton er alles uit haalt, ik wil alleen wat nuance aanbrengen ten aanzien van Bottas en zijn kwaliteiten.
Daar doelde ik niet op. Maakt ook niet uit, ik zit niet aan jouw zijde van de discussie en ook niet aan de andere zijde. Het zal me dus verder een zorg zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar zit de nuance in, "het is Hamilton, dus dan moet hij bij alle kwalificaties wel het maximale er uit halen?" Volgens mij kijk ik redelijk objectief door te vergelijken met vorige week en dan zie ik dat beide Mercedes mannen het deze week ondanks extra informatie en een stap zachtere banden niet beter doen dan vorige keer.
Waarom staat hij dan te sippen na de Q, en spreekt hij van een easy cruise voor Verstappen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis is in staat om elke wedstrijd te winnen
Nou ja, dat klopt ook wel een beetje. Al denk ik niet dat Norris er echt voor zal gaan. Die gaat weer keurig opzij, net als vorige week.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:20 schreef potjecreme het volgende:
Nu als de kritiek voor morgen als we de Norris trein hebben. "HAmiLiton kAn nieT inHalEn."
Omdat hij realist is. Of het nou aan hem zelf of aan de auto ligt, hij weet dat de combi Verstappen-RB sneller is. Dan staat de auto misschien wat meer in racetrim, maar alleen al het feit dat Mercedes dat soort keuzes moet maken is totaal nieuw voor Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan te sippen na de Q, en spreekt hij van een easy cruise voor Verstappen?
Komt niet echt strijdvaardig over.
Vorige week was er een probleem bij beide McLarens.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt ook wel een beetje. Al denk ik niet dat Norris er echt voor zal gaan. Die gaat weer keurig opzij, net als vorige week.
Je hoeft in een interview na een kwalificatie ook niet strijdvaardig te zijn, dat lijkt me meer wat voor in de race.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan te sippen na de Q, en spreekt hij van een easy cruise voor Verstappen?
Ik had toch echt de indruk dat hij geen trek had om zijn banden op te roken in een gevecht dat niet zijn gevecht was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vorige week was er een probleem bij beide McLarens.
Verstappen is vaak genoeg op zo'n manier voor de camera verschenen nadat duidelijk werd dat z'n auto de pace miste om voor pole te kunnen strijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Verstappen was vaak genoeg zelfs tevreden met een P3 omdat hij wist dat er niet meer in zat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen is vaak genoeg op zo'n manier voor de camera verschenen nadat duidelijk werd dat z'n auto de pace miste om voor pole te kunnen strijden.
Lewis is gewoon realistisch. Hij wil best voor de winst gaan, maar het zit er op deze manier simpelweg niet in.
Op het moment dat beide rijders de snelheid niet kunnen vinden in de kwalificatie, is er in elk geval geen indicatie dat er wel meer in had gezeten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar goed, dan zullen de Max fans weer roepen dat dat is omdat Max er dan ook echt alles uitgehaald heeft en dat Hamilton dat nu niet heeft gedaan. En die discussie is zo zinloos.
Dat denk ik ook. Tenzij beide rijders gewoon niet in staat zijn om alles uit de auto te halen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op het moment dat beide rijders de snelheid niet kunnen vinden in de kwalificatie, is er in elk geval geen indicatie dat er wel meer in had gezeten.
Ja, vooral Monaco en Baku waren hier een duidelijk voorbeeld van.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton is een beetje angstig. Hij is van de straat weet je en kent de gevaren daar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, vooral Monaco en Baku waren hier een duidelijk voorbeeld van.
Verstappen zat in een iets andere situatie waar Mercedes jarenlang superdominant was. Verstappen mocht in z’n handjes knijpen met een gat van 0,2-0,3 sec. na de Q en slechts 18 punten achterstand na 8 races.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen is vaak genoeg op zo'n manier voor de camera verschenen nadat duidelijk werd dat z'n auto de pace miste om voor pole te kunnen strijden.
Lewis is gewoon realistisch. Hij wil best voor de winst gaan, maar het zit er op deze manier simpelweg niet in.
Tuurlijk, maar wat Hamilton nu ervaart is zo'n beetje dezelfde situatie. Vorige week reed Max eenvoudig naar de overwinning vanaf pole zonder dat Lewis daar iets aan kon doen. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen zat in een iets andere situatie waar Mercedes jarenlang superdominant was. Verstappen mocht in z’n handjes knijpen met een gat van 0,2-0,3 sec. na de Q en slechts 18 punten achterstand na 8 races.
Silverstone komen updatesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat Hamilton nu ervaart is zo'n beetje dezelfde situatie. Vorige week reed Max eenvoudig naar de overwinning vanaf pole zonder dat Lewis daar iets aan kon doen. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren.
Mercedes zal in de loop van het seizoen heus nog wel iets aan die auto kunnen doen en sowieso zijn er circuits die ze beter liggen dan deze, maar op dit moment kan Hamilton niks anders doen dan de schade beperken.
En Vettel wel..... Oom agent knijpt een oogje dicht als je door rood rijdt, omdat andere het ook doen. Totdat je iemand kapot rijdt dan gaan ze er ineens een punt van maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Bottas geen straf omdat anderen ook de regels braken
Vak A: Hamilton is kut, kan er geen kut van en alles wat hij zegt is kut.quote:
Vettel verklootte echt een ronde doordat zijn engineer lag te slapen. Maar als anderen ook fout zaten, dan geef je Ricciardo, Russell en Hamilton (snap je hem al?) ook een straf. Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
En Vettel wel..... Oom agent knijpt een oogje dicht als je door rood rijdt, omdat andere het ook doen. Totdat je iemand kapot rijdt dan gaan ze er ineens een punt van maken.
Updates die eigenlijk voor 2022 zijn dit jaar al op de auto zetten, lijkt mij contraproductief nu het hele concept op de shop gaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Silverstone komen updates
Na de zomerbreak komen updates
En waarschijnlijk een aantal races voor het einde van het seizoen komen er nog updates die eigenlijk voor 2022 zijn.
Mercedes is echt nog niet geklopt, ook al willen ze die illusie wel wekken door te zeggen dat de focus ligt op 2022.
Zeker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vak A: Hamilton is kut, kan er geen kut van en alles wat hij zegt is kut.
Vak B: Hamilton is geweldig, de beste ooit en alles wat hij zegt is goddelijke waarheid.
Helpt dit?
Vertel. Hoe zijn 'we' daar achter gekomen. Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig naar je uitleg.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:14 schreef Johannes788 het volgende:
We komen wel dit seizoen eindelijk achter wie de betere coureur is he?
Max versus Hamilton.
Max dus
Laat nouquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel. Hoe zijn 'we' daar achter gekomen. Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig naar je uitleg.
Je hebt elk jaar wijzigingen in het reglement, maar toch hevelen ze bij Mercedes upgrades voor 2022 over naar de 1-2 laatste races van 2021.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Updates die eigenlijk voor 2022 zijn dit jaar al op de auto zetten, lijkt mij contraproductief nu het hele concept op de shop gaat.
Ja, maar in 2022 verandert echt de totale auto. Een vleugeltje dat ze voor 2022 bouwen is totaal onbruikbaar voor de 2021 auto en dat geldt voor letterlijk elk onderdeel van de wagen omdat de hele aero totaal anders is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt elk jaar wijzigingen in het reglement, maar toch hevelen ze bij Mercedes upgrades voor 2022 over naar de 1-2 laatste races van 2021.
Meen me echt een aantal laatste races van het jaar te herinneren waarin dat gesteld werd, terwijl er elk jaar wel dingen wijzigen in de F1.
Ik had het toch echt over een conceptverandering en niet over de verandering van een aantal regeltjes zoals de afgelopen jaren. Terugkeer naar het grondeffect, minder complexe vleugels en een verbod van de bargeboards. Dat grondeffect maakt het zo fundamenteel anders dat ik ze onderdelen voor de 2022 niet op de 2021 zie schroeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt elk jaar wijzigingen in het reglement, maar toch hevelen ze bij Mercedes upgrades voor 2022 over naar de 1-2 laatste races van 2021.
Meen me echt een aantal laatste races van het jaar te herinneren waarin dat gesteld werd, terwijl er elk jaar wel dingen wijzigen in de F1.
Net zoals in Baku waar iedereen te hard langs Verstappen reed en niet bestraft werd. Waarom zouden ze ook, als er toch geen sanctie op staat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Dat het aeropakket anders wordt wil niet zeggen dat er geen verbeteringen aan de aandrijflijn of de remmen kunnen worden doorgevoerd. Niet elke upgrade is per se een verandering aan een vleugel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:27 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik had het toch echt over een conceptverandering en niet over de verandering van een aantal regeltjes zoals de afgelopen jaren. Terugkeer naar het grondeffect, minder complexe vleugels en een verbod van de bargeboards. Dat grondeffect maakt het zo fundamenteel anders dat ik ze onderdelen voor de 2022 niet op de 2021 zie schroeven.
Tel het aantal fouten eens bijvoorbeeld tussen de 2. En trek je conclusie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel. Hoe zijn 'we' daar achter gekomen. Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig naar je uitleg.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:27 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik had het toch echt over een conceptverandering en niet over de verandering van een aantal regeltjes zoals de afgelopen jaren. Terugkeer naar het grondeffect, minder complexe vleugels en een verbod van de bargeboards. Dat grondeffect maakt het zo fundamenteel anders dat ik ze onderdelen voor de 2022 niet op de 2021 zie schroeven.
Aangezien de velgmaat ook wijzigt en de lengte van de wagen, blijven er maar weinig zaken over die je van de 2022 wagen zo op de 2021 auto flanst.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het aeropakket anders wordt wil niet zeggen dat er geen verbeteringen aan de aandrijflijn of de remmen kunnen worden doorgevoerd. Niet elke upgrade is per se een verandering aan een vleugel.
Goed punt! Fijne avond verder!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:32 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tel het aantal fouten eens bijvoorbeeld tussen de 2. En trek je conclusie.
Helaas. Morgen dierentuin genot.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Morgen present. @:Poepz0r
Bordeelsluipers genot.
Baku zette die hem gewoon op P2.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, vooral Monaco en Baku waren hier een duidelijk voorbeeld van.
https://streamable.com/b9qe1jquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Maar Vettel wel. Ja, daar kan ik dan niet goed mee uit de voeten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Gegeven de nogal extreme wijzigingen vergeleken met de huidige auto's denk ik niet dat ook maar een team onderdelen van de '22 auto (als ze die al hebben) op de '21 auto gaat schroeven en al helemaal niet dat men daar een voordeel uit gaat halen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aangezien de velgmaat ook wijzigt en de lengte van de wagen, blijven er maar weinig zaken over die je van de 2022 wagen zo op de 2021 auto flanst.
Q1 halen op meds in Q2, is echt een prestatie in een williamsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Q1 heeft RUS gewoon op de soft gedaan (net teruggekeken). Q2 was op medium omdat Williams denkt dat starten op softs een enorm slechte keuze is
Mwjah je kunt dit ook moeilijk pinnen op bottas omdat hij daar toevallig als laatste in de trein reed.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Om vervolgens bij de herstart opzichtig te falen en veel WK punten mis fe lopen. Niet echt het maximaal haalbare dus.quote:
allemaal straffenquote:Op zondag 4 juli 2021 07:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwjah je kunt dit ook moeilijk pinnen op bottas omdat hij daar toevallig als laatste in de trein reed.
Qua racepace is Mercedes op deze baan echt wel een tandje sneller dan McLaren en AT. Plek 1 t/m 4 is normaliter voor Mercedes en RedBull.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:07 schreef manny het volgende:
Wat wel vervelend is voor vriend Hamilton dat er allerlei andere teams zijn die nu ook snel zijn. Vandaag goed mogelijk dat Max de volle punten pakt en anderen belangrijke WK punten wegsnoepen voor Lewis. Dan kan het hard gaan ineens in de stand.
Niet te vroeg juichen, dit kan nog op 1000 manieren mis gaan...
Dat denk ik ook. Norris was vorige week ook snel tijdens de kwalificatie, maar moest het in de race na een rondje of 5 opgeven.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Qua racepace is Mercedes op deze baan echt wel een tandje sneller dan McLaren en AT. Plek 1 t/m 4 is normaliter voor Mercedes en RedBull.
Dan moet ie meer gas geven.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:07 schreef manny het volgende:
Wat wel vervelend is voor vriend Hamilton dat er allerlei andere teams zijn die nu ook snel zijn. Vandaag goed mogelijk dat Max de volle punten pakt en anderen belangrijke WK punten wegsnoepen voor Lewis. Dan kan het hard gaan ineens in de stand.
dit, daarom begrijp ik ook wel dat ze wat uitprobeerden, uiteindelijk in de race gaan ze dat toch wel rechtzetten, of het 3&4 of beter wordt is even afwachtenquote:Op zondag 4 juli 2021 09:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Qua racepace is Mercedes op deze baan echt wel een tandje sneller dan McLaren en AT. Plek 1 t/m 4 is normaliter voor Mercedes en RedBull.
Dat is ook de top 6 die ik op het werk in heb gevuld vrijdagquote:Op zondag 4 juli 2021 09:59 schreef Johannes788 het volgende:
Uitslag vanmiddag:
1 Verstappen
2 Hamilton
3 Perez
4 Norris
5 Bottas
6 Gasly
Hij liet een gigantisch gat naar Russell, terwijl die bijna direct na Hamilton ging.quote:Op zondag 4 juli 2021 07:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwjah je kunt dit ook moeilijk pinnen op bottas omdat hij daar toevallig als laatste in de trein reed.
Als het droog is, is dit ook de meest logische uitslag.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is ook de top 6 die ik op het werk in heb gevuld vrijdag
Ik denk dat Bottas wel voorbij Norris komt. Of eigenlijk, dat Norris Bottas voorbij moet laten omdat-ie het tempo niet kan volhouden gedurende de hele race.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als het droog is, is dit ook de meest logische uitslag.
- vrouw weggestuurdquote:Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je de checklist al afgewerkt?
- bier
- nootjes
Je vergeet de Mercedes pitstop-factor.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas wel voorbij Norris komt. Of eigenlijk, dat Norris Bottas voorbij moet laten omdat-ie het tempo niet kan volhouden gedurende de hele race.
ik hoop op een leuke actie van Gasly binnendoor bij Hamilton al wordt dat moeilijk op dit korte rechte stuk dus verwacht de top 6 wel in dezelfde volgorde na bocht 1quote:Op zondag 4 juli 2021 10:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas wel voorbij Norris komt. Of eigenlijk, dat Norris Bottas voorbij moet laten omdat-ie het tempo niet kan volhouden gedurende de hele race.
Ik gok dat als er al iemand met elkaar in de clinch komen bij bocht 1 het Pérez en Hamilton zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop op een leuke actie van Gasly binnendoor bij Hamilton al wordt dat moeilijk op dit korte rechte stuk dus verwacht de top 6 wel in dezelfde volgorde na bocht 1
is mijn vermoeden ook, maar dan moet het wel hammie zijn die het grootste slachtoffer is.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik gok dat als er al iemand met elkaar in de clinch komen bij bocht 1 het Pérez en Hamilton zijn.
Ik heb Norris en Bottas omgedraaid.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:59 schreef Johannes788 het volgende:
Uitslag vanmiddag:
1 Verstappen
2 Hamilton
3 Perez
4 Norris
5 Bottas
6 Gasly
Zelfde. Alleen de naam is andersquote:Op zondag 4 juli 2021 10:57 schreef Sfancta het volgende:
Heb een domme vraag, dit is de 2e race in Oostenrijk dit seizoen, is dit dezelfde baan als vorige week, of hebben ze er twee?
Nee, de vorige keer was Stiermarkenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:57 schreef Sfancta het volgende:
Heb een domme vraag, dit is de 2e race in Oostenrijk dit seizoen, is dit dezelfde baan als vorige week, of hebben ze er twee?
Dezelfde baan, alleen de banden zijn een compound zachter.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:57 schreef Sfancta het volgende:
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:57 schreef Sfancta het volgende:
zelfde, maar tegen de klok in met andere bandenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:57 schreef Sfancta het volgende:
+ reverse grid en een willekeurige verdeling van de stoeltjes.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelfde, maar tegen de klok in met andere banden
En de coureur moet nog naar de auto rennenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+ reverse grid en een willekeurige verdeling van de stoeltjes.
+ Caravan erachter in de eerste stint en achteruit na de pitstop.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+ reverse grid en een willekeurige verdeling van de stoeltjes.
Jij hebt m doorquote:Op zondag 4 juli 2021 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die van vorige week zullen ze niet nog een keer gebruiken nee.
+ de coureurs weten nog niet hoeveel rondjes ze moeten rijden, dat merken ze wel als er iemand wint.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
+ Caravan erachter in de eerste stint en achteruit na de pitstop.
Volgens mij reed Russell alleen in Q2 op mediums na zijn eerste run in die sessie op soft gedaan te hebben. Hij hield in die run zelfs in de laatste bochten in, om er daarna met mediums nog sneller te kunnen. Vandaar de "Was I too fast?".quote:Op zondag 4 juli 2021 11:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Misschien om te kijken of hij er q3 mee kon halen? Dus op M kon starten. Wat gelukt is
Is altijd bij de Porsche Cupquote:Op zondag 4 juli 2021 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er zit nu geen schermpje tussen Rob en Rob en ze zitten op elkaars lip. Erg raar.
dat scherm bij de nabeschouwing van de kwali was ook voor de sier. Het scherm stond op de tafel er tussen, mooi schuin zodat het voor de camera niet teveel hinder opleverde, maar Rob en Rob staan achter de tafel naast elkaar, waar dat scherm niet staat.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er zit nu geen schermpje tussen Rob en Rob en ze zitten op elkaars lip. Erg raar.
Een klap in het gezicht van de zorg.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Misschien zijn ze beiden inmiddels 2 keer gevaccineerd en kunnen we langzaamaan weer normaal gaan doen. Ze hebben wel de leeftijd om al 2 keer aan de beurt geweest te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar bij de kwali staat er wel weer een schermpje tussen. Begrijp jij het nog?quote:Op zondag 4 juli 2021 12:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beiden inmiddels 2 keer gevaccineerd en kunnen we langzaamaan weer normaal gaan doen. Ze hebben wel de leeftijd om al 2 keer aan de beurt geweest te zijn.
Volgens mij hebben ze beide of tenminste 1 Rob corona gehadquote:Op zondag 4 juli 2021 12:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beiden inmiddels 2 keer gevaccineerd en kunnen we langzaamaan weer normaal gaan doen. Ze hebben wel de leeftijd om al 2 keer aan de beurt geweest te zijn.
2quote:Op zondag 4 juli 2021 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze beide of tenminste 1 Rob corona gehad
Zeker. Ook mooi dat het een betrekkelijk korte lijst is. Dat scheelt enorm. Net als ik zegmaar. Maar dat kan mij niks schelen verder 🤓quote:Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je de checklist al afgewerkt?
- bier
- nootjes
Moet dan maarquote:Op zondag 4 juli 2021 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Checklist voor jou:
- wortels
- bietensap
De FIA beslist dat voor o.a. de F1 ongeacht het land waar ze zijn. Al moet er uiteraard minimaal voldaan worden ad eisen vh gastland.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:53 schreef shiz het volgende:
In Oostenrijk is het sinds deze maand eigenlijk niet nodig bij 3G (Genezen, Gevaccineerd of Getest).
Boven de zee dumpen en dan ben ik nog mild.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
Xander, Tom en Rob mogen van mij best wel carona krijgen
Dat wel natuurlijk.quote:Beachten Sie, dass am Arbeitsplatz eine Mund-Nasen-Schutz-Maske oder eine FFP2-Maske vorgeschrieben werden kann.
Ben je weer terugverhuisd naar Zandvoort?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:00 schreef shiz het volgende:
Toch ga ik wel ff op de vrijdag in Zandvoort sfeer proeven en de bolides eens in het echt aanhoren.
Uiteraard om de zondag ver verwijderd te zijn van het hele circus en gewoon op de bank de race te kijken.
Ik ga op vrijdag naar Zandvoort en ben er 3 dagenquote:Op zondag 4 juli 2021 14:00 schreef shiz het volgende:
Toch ga ik wel ff op de vrijdag in Zandvoort sfeer proeven en de bolides eens in het echt aanhoren.
Uiteraard om de zondag ver verwijderd te zijn van het hele circus en gewoon op de bank de race te kijken.
Raar dat dit gedrag bij voetbal wel geaccepteerd wordt. Maar zodra het bij F1 is, zijn het allemaal tokkies.quote:
het klopt ook nogquote:Op zondag 4 juli 2021 14:09 schreef Gehrman het volgende:
Rob die iedere keer heel overdreven Peerez zegt
Mwah. Ook daar wordt regelmatig gelachen om die kneuzen met oranje wortels op hun hoofd.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Raar dat dit gedrag bij voetbal wel geaccepteerd wordt.
Nee, ik ben er net 2 maanden weg.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je weer terugverhuisd naar Zandvoort?
F1 / Het Jack Plooij moet weg-topicquote:Op zondag 4 juli 2021 14:11 schreef opreis het volgende:
Jack staat daar om nieuwtjes te geven en mensen te interviewen maar hij is vooral bezig zijn mening en verwachtingen te uiten
Nou, het is toch mooi, zo’n oranjemars richting het stadion (zeggen ze). Oranje fans worden alom geprezen voor de sfeer die ze meebrengen.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ook daar wordt regelmatig gelachen om die kneuzen met oranje wortels op hun hoofd.
Dat komt meer door het ZiggoDome polonaise-gedoe toen.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Raar dat dit gedrag bij voetbal wel geaccepteerd wordt. Maar zodra het bij F1 is, zijn het allemaal tokkies.
Ik zou er zelf niet tussen gaan staan. In Assen zie je ook altijd VR46 fanaten. Laat ze toch lekker joh
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ook daar wordt regelmatig gelachen om die kneuzen met oranje wortels op hun hoofd.
Behalve door normale voetbalsupporters dan.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, het is toch mooi, zo’n oranjemars richting het stadion (zeggen ze). Oranje fans worden alom geprezen voor de sfeer die ze meebrengen.
Ja, dat weet ik. Daarom de vraag of je (inmiddels alweer) terugverhuisd was naar Zandvoortquote:Op zondag 4 juli 2021 14:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Nee, ik ben er net 2 maanden weg.Maar ik had al vakantie opgenomen en omdat ik er gewoon heb: ons kent ons, kan ik er nog wel gewoon logeren.
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:14 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat komt meer door het ZiggoDome polonaise-gedoe toen.Ik denk dan ook gewoon hetzelfde over oranje straatfeesten, voetbalgekkies, koningsdag, songfestival, enz etc hoor. Doe normaal, dan doe je al gek genoeg.
Daarom bezoek ik tegenwoordig gp's ver wegquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
Lekker meehossen op de snollebollekes
Niet mijn volk
Alsof een F1 tokkie geld heeft om naar Canada te gaan……quote:Op zondag 4 juli 2021 14:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Daarom bezoek ik tegenwoordig gp's ver wegin Canada vroeg iedereen waar mijn oranje outfit was
Zijn er die dan? Normale?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve door normale voetbalsupporters dan.
Vrees van niet. Miezer nu of geen miezer nu.quote:
Om 16:00 uur pas is mijn glazen bol voorspelling.quote:
Owh ja, dat is waar ookquote:Op zondag 4 juli 2021 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om 16:00 uur pas is mijn glazen bol voorspelling.
Daaromquote:Op zondag 4 juli 2021 14:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alsof een F1 tokkie geld heeft om naar Canada te gaan……
33% kansquote:
Zit die bij Ziggo mee te kijken?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Xander de buissonier is best een irritante gast.
Minder irritant dan Molendijkquote:Op zondag 4 juli 2021 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Xander de buissonier is best een irritante gast.
Zit in de studio..quote:Op zondag 4 juli 2021 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zit die bij Ziggo mee te kijken?
true..quote:
Genoeg ja. Precies de mensen die door het kansloze carnavalssfeertje nooit een wedstrijd van oranje zullen bezoeken.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn er die dan? Normale?
Kwestie van tijd voordat er F1 hooligans zijn. Supporters van Max die op de vuist gaan met de supporters van Hamilton.
Die plaatjesdraaiert? Wat een figuur is dat ja.quote:
Daar worden ze op geselecteerd toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kansloos. Is zeker ook een Max supporter?
Oh, die mensen die hun huis of zelfs hun straat oranje versieren?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg ja. Precies de mensen die door het kansloze carnavalssfeertje nooit een wedstrijd van oranje zullen bezoeken.
Bedankt Robquote:Op zondag 4 juli 2021 14:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Timo Werner, spits van Duitsland en Chelsea op de grid bij Sky.
Tot zover deze compleet nutteloze informatie.
quote:
Misschien kan Max straks een Lewis interview geven: tough race, great crowd, blessed.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hypocriet Hamilton moet 't nogmaals benadrukken in een interview dat "Max will have an easy race"... Ziet diep hè
Russell is echt fucked zo lang hij bij Williams blijft.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. het blijft een Williams.
Arme George.
Klaagde hij vroeger nooit over en na afloop was het altijd een zware race geweestquote:Op zondag 4 juli 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hypocriet Hamilton moet 't nogmaals benadrukken in een interview dat "Max will have an easy race"... Ziet diep hè
Tja. Weten we meteen waarom hij met zo'n goede auto nooit punten scoort. Hij vraagt gewoon veel te veel van zijn materiaal en rijdt het kapot.quote:
Ja, heeft hij nooit gehad he? Moest immer heroïsche gevechten leverenquote:Op zondag 4 juli 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja. Weten we meteen waarom hij met zo'n goede auto nooit punten scoort. Hij vraagt gewoon veel te veel van zijn materiaal en rijdt het kapot.
Net als Max vroeger.
Lekker man. Wortel op je hoofd, dweilorkest in de rust en een hernia van de wave.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Materiaal gesloopt tijdens de Q2 lap. Dat krijg je eenmaal als je veel beter wil zijn dan je materiaal.quote:
@VarkensHart zit je al klaar met bier en chips om formule 1 te kijken?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hypocriet Hamilton moet 't nogmaals benadrukken in een interview dat "Max will have an easy race"... Zit diep hè
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veel kleiner dan mijn paarse helm, hehehe.
Beter dan gespoilerd worden in dit topic doordat je stream een minuut achter looptquote:
Zeg maar helmpje hequote:Op zondag 4 juli 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veel kleiner dan mijn paarse helm, hehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |