We moeten trouwens echt af van dat verkapte schuilen achter privacy voor vaccinatiestatus. Maak het mogelijk om dit gewoon op te vragen, vooral als arts zodat we dit kunnen registreren.quote:'Bijna alleen ongevaccineerde mensen opgenomen in ziekenhuizen'
Bijna alle coronapatiënten die de laatste weken in het ziekenhuis zijn beland, waren niet of niet volledig gevaccineerd. Dat concludeert het AD uit een eigen rondgang langs ziekenhuizen.
De krant sprak onder meer met het Amsterdam UMC, het Erasmus MC, het Maastricht UMC en het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis in Tilburg. Overal zijn geen of hooguit enkele covid-patiënten opgenomen die al twee keer waren ingeënt. En als dat al gebeurde, waren het vaak mensen die hun tweede prik pas net hadden gekregen, waardoor de bescherming nog niet op peil was.
Op landelijk niveau is er geen registratie van de vaccinatiestatus van opgenomen coronapatiënten. Artsen pleiten daar in het dagblad wel voor, omdat het een beter beeld kan geven van het effect van de vaccinaties.
Niet altijd hé.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit
Daarom gewoon geen mensen meer behandelen voor corona in ziekenhuis. Het is de eigen keuze geweest niet te vaccineren
Onbegrijpelijk. Dat is toch een elementair gegeven om het beleid op te baseren?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
Op landelijk niveau is er geen registratie van de vaccinatiestatus van opgenomen coronapatiënten.
Als je anti- bent gaat dat op. Maar in sommige gevallen zijn mensen vatbaar voor allergische reacties als een dag of dagen van misselijkheid en braken na de vaccinatie en kan dit icm een zwakke gezondheid alsnog dodelijk zijn of dermate zwaar uitputtend.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit
Daarom gewoon geen mensen meer behandelen voor corona in ziekenhuis. Het is de eigen keuze geweest niet te vaccineren
Ja degenen die het niet kunnen nemen zijn natuurlijk prima. Maar voor bewuste weigeraars zit er wel wat inquote:
Van de letterlijk 5 opnames zijn er dus 4 niet gevaccineerd geweest, waarvan een groot deel te zwak of te oud is geweest voor vaccinatie. Beetje respect is wel gewenst.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit
Beetje kort door de bocht. Het gaat om volledig gevaccineerden. Lang niet iedereen heeft de kans gehad om volledig gevaccineerd te zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit
We hebben het hier over 300 mensen op de 17.000.000 die opgenomen zijn met covid.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)s-vaccineert-tijgers
[..]
We moeten trouwens echt af van dat verkapte schuilen achter privacy voor vaccinatiestatus. Maak het mogelijk om dit gewoon op te vragen, vooral als arts zodat we dit kunnen registreren.
Zal een mooie boel worden... Hoe zie je het dan voor je?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal een mooie boel worden... Hoe zie je het dan voor je?
"Zag je dat? Er liggen een paar doden voor de ingang van het ziekenhuis... Ja, die hebben Corona en zijn niet gevaccineerd geweest en die helpen we niet meer..."
"We zullen ze zo wel weghalen... Begint zo te stinken!"
Wil je dit dan?
Lijkt me prima. Door jezelf niet laten vaccineren heb je gewoon bloed aan je handen. Nu gaan er mensen dood door vaccin weigeraars, maar dat vind jij blijkbaar primaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
"Zag je dat? Er liggen een paar doden voor de ingang van het ziekenhuis... Ja, die hebben Corona en zijn niet gevaccineerd geweest en die helpen we niet meer..."
Wil je dit dan?
zullen we die mensen die zonder gordel een auto-ongeluk hebben gemaakt ook maar bij die boom laten liggen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wil je dit dan?
Wat een grote onzin... Mensen gaan niet dood door vaccinweigeraars...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Door jezelf niet laten vaccineren heb je gewoon bloed aan je handen. Nu gaan er mensen dood door vaccin weigeraars, maar dat vind jij blijkbaar prima
Waarom moeten ze voor de ingang van het ziekenhuis liggen? Ze kunnen toch gewoon solidair zijn en thuis blijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wil je dit dan?
Ook als ze doodgaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom moeten ze voor de ingang van het ziekenhuis liggen? Ze kunnen toch gewoon solidair zijn en thuis blijven.
Als ziekenhuizen overspoelt raken door verkeersslachtoffers en het blijkt dat dit hoofdzakelijk mensen zijn die zonder gordel in een auto zaten lijkt me dat een prima actie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zullen we die mensen die zonder gordel een auto-ongeluk hebben gemaakt ook maar bij die boom laten liggen?
Waarom zou je wel vertrouwen hebben in de medische wetenschap als het gaat om het genezen van COVID-19 als je geen vertrouwen hebt in de wetenschap als het gaat om het voorkomen van COVID-19? Wees dan in ieder geval consequent.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:56 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als ziekenhuizen overspoelt raken door verkeersslachtoffers en het blijkt dat dit hoofdzakelijk mensen zijn die zonder gordel in een auto zaten lijkt me dat een prima actie.
Covid vaccin is in de proeffase... Als jij proefkonijn wil zijn... be my guest! Inmiddels >409 doden...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:58 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Waarom zou je wel vertrouwen hebben in de medische wetenschap als het gaat om het genezen van COVID-19 als je geen vertrouwen hebt in de wetenschap als het gaat om het voorkomen van COVID-19? Wees dan in ieder geval consequent.
Als de andere optie is dat we weer tientallen operaties uit moeten stellen om mogelijk 1 leven te redden wel.quote:
En 17.755 doden alleen al in Nederland vanwege Covid. Dan nog een groep met langdurige klachten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Covid vaccin is in de proeffase... Als jij proefkonijn wil zijn... be my guest! Inmiddels >409 doden...
Maar ik niet!(Ik neem ook niet de griepprik dus waarom dan wel het Covid vaccin?)
Symptomen zijn vrijwel hetzelfde!
Begrijp mij niet verkeerd.... Corona en Griep kunnen ernstig zijn maar niet voor iedereen... Beter gezegd: Voor de meesten niet!
Meer dan 400 mensen in Nederland die zijn overleden door een coronavaccin? Doe even een linkje naar een bron dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef Bocaj het volgende:
Covid vaccin is in de proeffase... Als jij proefkonijn wil zijn... be my guest! Inmiddels >409 doden...
Vaccinatie-weigeraars dienen een ziekenhuisopname ook te weigerenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar ik niet!(Ik neem ook niet de griepprik dus waarom dan wel het Covid vaccin?)
Symptomen zijn vrijwel hetzelfde!
Begrijp mij niet verkeerd.... Corona en Griep kunnen ernstig zijn maar niet voor iedereen... Beter gezegd: Voor de meesten niet!
Junks ook maar gewoon afknallen dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit
Nu krijgje het aan de stok met Kaag, oh ja en je bent gelijk een vrouwenhater.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zullen we die mensen die zonder gordel een auto-ongeluk hebben gemaakt ook maar bij die boom laten liggen?
Ik denk dat het verstandig is mijn mening voor mezelf te houden in dezequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Junks ook maar gewoon afknallen dan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is mijn mening voor mezelf te houden in deze
https://www.lareb.nl/pages/update-van-bijwerkingenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:35 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Meer dan 400 mensen in Nederland die zijn overleden door een coronavaccin? Doe even een linkje naar een bron dan.
Mensen mogen dit prima uit zichzelf zeggen hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zeer vreemd dat dit inderdaad niet bekend is. Ik denk dat zowel gevaccineerden als ongevaccineerden dit toch wel kunnen uitspreken?
of ze liegen tegen je en zijn niet gevaccineerdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Gelukkig hebben bijna al mijn dierbaren een vaccin of zijn ze bijna aan de beurt.
Ja, als je zelf wel gevaccineerd bent hebben zij waarschijnlijk een groter probleem.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of ze liegen tegen je en zijn niet gevaccineerd
en dan niet alleen stoppen bij corona, maar ook roken, obesitas, drugs, alcohol, geen autogordel dragers, en mensen die skieen, voetballen of andere sporten uitoefenen met grote blessure kans....quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wil je dit dan?
Vanwege het stigma kan ik me zomaar voorstellen dat veel mensen erover liegen...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, als je zelf wel gevaccineerd bent hebben zij waarschijnlijk een groter probleem.
eh.. nee, waarom?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dat is toch een elementair gegeven om het beleid op te baseren?
@Bocaj, ben je nu fakenews aan het verspreiden? Of is begrijpend lezen te hoog gegrepen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
https://www.lareb.nl/pages/update-van-bijwerkingen
Overlijden ná vaccinatie betekent niet dat een bijwerking van het vaccin de oorzaak is van het overlijden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
en dan niet alleen stoppen bij corona, maar ook roken, obesitas, drugs, alcohol, geen autogordel dragers, en mensen die skieen, voetballen of andere sporten uitoefenen met grote blessure kans....
Ja maar dat zijn dan de mensen die hoogstwaarschijnlijk ziek worden. Ik had ook een artikel gelezen dat die delta variant ook voor gehoorschade kan zorgenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vanwege het stigma kan ik me zomaar voorstellen dat veel mensen erover liegen...
Lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of ze liegen tegen je en zijn niet gevaccineerd
Ik ga deze discussie niet meer voeren!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:18 schreef NightDancert het volgende:
[..]
@:Bocaj, ben je nu fakenews aan het verspreiden? Of is begrijpend lezen te hoog gegrepen?
Kom dan met een bron die jouw cijfer ondersteunt, want het artikel van Lareb zegt iets anders dan jij beweert. Zo maar iets roepen zonder onderbouwing is inderdaad geen discussie waard.quote:
Waarom zou het Lareb zoiets dan bijhouden als het niet ter zake doende is?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:32 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Kom dan met een bron die jouw cijfer ondersteunt, want het artikel van Lareb zegt iets anders dan jij beweert. Zo maar iets roepen zonder onderbouwing is inderdaad geen discussie waard.
Van hun eigen sitequote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom zou het Lareb zoiets dan bijhouden als het niet ter zake doende is?
Het minste wat je kunt doen is je eigen bron lezen.quote:Overlijden ná vaccinatie betekent niet dat een bijwerking van het vaccin de oorzaak is van het overlijden.
Bij veel meldingen was er meer informatie nodig over de oorzaak van overlijden, opgetreden bijwerkingen en onderliggende gezondheidsproblemen. Deze informatie is nagevraagd. Helaas is er bij meerdere meldingen nog steeds onvoldoende bekend voor een goed inzicht. In de meldingen met voldoende informatie, zijn bij een groot deel de gezondheidsproblemen de meest voor de hand liggende verklaring voor het overlijden. Bij een aantal meldingen hebben bijwerkingen mogelijk bijgedragen aan het verslechteren van een al kwetsbare gezondheidssituatie of sluimerende onderliggende conditie al dan niet door hoge leeftijd. Het gaat hier om bekende bijwerkingen van de coronavaccins zoals koorts, misselijkheid en algemene malaise. Er zijn 4 patiënten overleden na trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes. Lareb heeft een overzicht gemaakt van overlijdens in de eerste 8 weken van de vaccinatiecampagne.
Goed, maar ze vermelden het wél!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:44 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Van hun eigen site
[..]
Het minste wat je kunt doen is je eigen bron lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |