Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dit België. Kwamen vorige ronde ook al zeer goed weg en hadden het eveneens zwaar tegen de Denen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef -XOR- het volgende:
Italiaantjes tikken de Belgen helemaal scheel maar vergeten wel te scoren.
gouden generatiequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dit België. Kwamen vorige ronde ook al zeer goed weg en hadden het eveneens zwaar tegen de Denen.
Eigenlijk is Belgie 90% Lukaku en De Bruyne, Courtois op goal en verder vooral matigheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dit België. Kwamen vorige ronde ook al zeer goed weg en hadden het eveneens zwaar tegen de Denen.
Kunnen we die niet lenen danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Godsklere, mijn eigen server is sneller dan FOK!
Ze hebben veel goede spelers, maar de meesten zijn net 1 a 2 jaar over hun hoogtepunt heen. Het had in 2018 moeten gebeuren voor hen. Maar dan kan je dus nog een aantal jaren teren op je reputatiequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland is 90% Frank en de rest matigheidquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk is Belgie 90% Lukaku en De Bruyne, Courtois op goal en verder vooral matigheid.
isquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
Bah geef die vent is geel joh met z'n schwalbes
De rest is categorie De Roon en Van Aanholt idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk is Belgie 90% Lukaku en De Bruyne, Courtois op goal en verder vooral matigheid.
Belgen kennende zullen ze die opa's achterin ook nog wel meenemen naar Qatar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze hebben veel goede spelers, maar de meesten zijn net 1 a 2 jaar over hun hoogtepunt heen. Het had in 2018 moeten gebeuren voor hen. Maar dan kan je dus nog een aantal jaren teren op je reputatie
Ik doneer wel je zusje.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Tenzij jullie mij doneren natuurlijk.
Je moeder in een rolstoelquote:
Timmy Simons valt zo ook nog in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgen kennende zullen ze die opa's achterin ook nog wel meenemen naar Qatar.
Maar België heeft geen Promes.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
De rest is categorie De Roon en Van Aanholt idd.
En dat steekt.quote:
Belgische Quincy Owusu. (of Elia)quote:
die jongen probeert gewoon zijn naam eer aan te doenquote:
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Oke, Chadli. Italie gefeliciteerd met het bereiken van de halve finale.
Z'n eerste 2 wedstrijden waren goed. Misschien is dat het probleem. Gedraagt zich nu als diva.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Haal aub die Immobile eruit zeg
Wat een mafketel is dat zeg.
Lijkt helemaal niets te willen doen, kijkt totaal niet om zich heen.
gilardino nooit zien voetballen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Immobille is de slechtste Italiaanse spits ooit. Pelle nog beschikbaar?
Istanbul Başakşehirquote:
Dat was Royston Drenthe toch? Of was hij diegene met een barbecue in de douche.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is met vuurwerk aan het spelen in zijn badkamer.
Plankenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier heb ik niet echt een beeld bij.
Ludo Coeck kijkt van boven mee.quote:
Was de eerste helft de beste man op het veld.quote:
Toch levensgevaarlijkquote:
Virginia Plain.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bryan Ferry.
Wat is jullie favoriet van Roxy Music?
Ik had 15 jaar lang een ring door mijn neus.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom doen mensen een ring door hun neus?
Typisch Belgisch.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
België speelt een beetje als Nederland nu. Kansen creëren, maar niets af kunnen maken. Terecht uitgeschakeld.
Lelijk idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had 15 jaar lang een ring door mijn neus.
Om een stier te imiterenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Wait wacht?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
België speelt een beetje als Nederland nu. Kansen creëren, maar niets af kunnen maken. Terecht uitgeschakeld.
Je moet die ketting in de keuken toch ergens aan vastmaken?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Doen het toch beter dan Oranje op de toernooien tegenwoordig, vroeger was t andersomquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:38 schreef Confetti het volgende:
Hij hoefde letterlijk maar één meter te overbruggen om van het veld te stappen.
Onsportieve kutialiaan. Het is hem gegund.
Typisch Belgisch was met 11 man de bus parkeren.quote:
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, maar Lukaku had er al 2 in kunnen peren (als het er niet meer zijn). Kansen, maar maken niets af. En inderdaad dat was een onterechte penantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wait wacht?
Welke kansen? Die onterecht gegeven penalty bedoel je?
Speelt Groningen ook op het EK??quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pompen of verzuipen, net als Groningen.
België beeft, net als Groningen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Pompen of verzuipen, net als Groningen.
Rare post, dit. Doe maar niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:40 schreef Aratanax het volgende:
Je zou toch denken dat de spanning van de wedstrijd/het teambelang prevaleert boven je eigen teleurstelling dat je niet meer in actie kunt komen. Kennelijk niet bij deze man.
Ik hoop het. Maar het zijn geen Duitsers he?quote:
De Italiaanse passie niet waarderen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:40 schreef Aratanax het volgende:
Je zou toch denken dat de spanning van de wedstrijd/het teambelang prevaleert boven je eigen teleurstelling dat je niet meer in actie kunt komen. Kennelijk niet bij deze man.
Nee, op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef Nober het volgende:
Deze wedstrijd verdient een extra dertig minuten.
Heeft ze nou een heeele grote neushaar?quote:
Ja je zou verwachten dat hij juichend van het veld zou gaan op een brancard.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:40 schreef Aratanax het volgende:
Nou, nee, wil straks ook wel op bed eigenlijk!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef Nober het volgende:
Duitsland heeft daar ook geen patent meer op.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar het zijn geen Duitsers he?
Neuh, dat zijn die knielers. Waren voor mij al verloren vanaf dag 1.quote:
Er zit behoorlijk veel tussen juichen en jankenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ja je zou verwachten dat hij juichend van het veld zou gaan op een brancard.
Dat is ook zo. Behalve tegen NL.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsland heeft daar ook geen patent meer op.
Weekend, toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, nee, wil straks ook wel op bed eigenlijk!
#loonslaaf
Werken op zaterdag, dat moet in je aard liggenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
#loonslaaf
Maar je hoopt wel op 2-2? vreemd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn die knielers. Waren voor mij al verloren vanaf dag 1.
@onlogischquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
Die Belgische commentator is niet helemaal objecteif
Wie? Die gast die 2 meter over schiet?quote:
Op zaterdag werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
#loonslaaf
Ik haat het, maar het geld is wel lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Werken op zaterdag, dat moet in je aard liggen
Jein... Ik hoop op verlenging. Niet op winst voor de Belgen.quote:
Daar merken we helemaal niets vanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef Caland het volgende:
Daar verdween weer een post
Terwijl ik tegen racisme ben
Nee hoor. Het is wel mooi geweest. Matige tweede helft, met een dolend België en een steeds slordiger Italiëquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:41 schreef Nober het volgende:
Ik koop daar liever gewoon eten voor, maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haat het, maar het geld is wel lekker
Duko is een echte voornaam in Frieslandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een enorm leuke speler die Duko.
Die gast die er al een keer of acht langsgekomen is vanavond, ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wie? Die gast die 2 meter over schiet?
Bauke ookquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Duko is een echte voornaam in Friesland
Uh, okequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jein... Ik hoop op verlenging. Niet op winst voor de Belgen.
Ok, 9 keer is scheepsrecht dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die gast die er al een keer of acht langsgekomen is vanavond, ja.
Dat zegt je baas ook, uitbuitingsgenot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haat het, maar het geld is wel lekker
Pieter Bauke op skerjon klompenquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Voor Danny’s vakantie? Of voor nieuwe hardware?
Ik doe het morgen voor mezelf, genotquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zegt je baas ook, uitbuitingsgenot.
Via overschrijving of een cheque?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
Hoe kan Stade Rennes nou weer 27 miljoen betalen voor een speler
120+1 genotquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jein... Ik hoop op verlenging. Niet op winst voor de Belgen.
Jaquote:
Stukje fraude.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
Lang sparen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
Geef mij maar ruiten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie graag nog wat schoppen uitgedeeld worden.
Een klap voor den muil?quote:
Pandoering?quote:
EK2000 was DE kansquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgen zijn net als wij destijds de net-niet generatie vooralsnog.
Mwah nooit echt heel dichtbij geweest in mijn beleving. Ook niet in die halve finale.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgen zijn net als wij destijds de net-niet generatie vooralsnog.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef thedeedster het volgende:
Was ooit een Afrikaans team op de WK. tegenstander kreeg vrije trap. Scheids fluit. En een van die gasten rent als een idioot naar die bal en knalt hem het veld uit.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef thedeedster het volgende:
Was ooit een Afrikaans team op de WK. Tegenstander kreeg vrije trap. Scheids fluit. En een van die gasten rent als een idioot naar die bal en knalt hem het veld uit.
quote:
Was ook ooit een Afrikaan die niet kon zwemmen en meedeed aan de OS zwemmen. Was best treurig... Maarja, dat was het beste wat ze hadden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef thedeedster het volgende:
Was ooit een Afrikaans team op de WK. Tegenstander kreeg vrije trap. Scheids fluit. En een van die gasten rent als een idioot naar die bal en knalt hem het veld uit.
Ja vooral dat laatste. Echt bizar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:51 schreef Toby56 het volgende:
Al dit gezeik maakt dat ik voetbal steeds minder boeiend vind.
En dan slechts 5 minuten bijtellen.
nog net iets minder dan Olav Mol , maar veel scheelt het nietquote:
5 minuten is best veel...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind dat homo/BLM gedoe en de VAR erger.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:51 schreef Toby56 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |