Deze keer nietquote:
Nou dat snap ik dus echt niet. Je zou verwachten dat je ze dwars doormidden schiet van zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:40 schreef Redefine het volgende:
Je zou als je voorstaat toch wel verwachten dat je een penalty minder krampachtig neemt.
Wat als ze die onterechte rode kaart niet hadden gekregen...quote:
Vernederd tot op het bot graag.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:
Spanje moet toch helemaal zoek getikt worden door de winnaar van vanavond.
Ja. Je kunt m dan alsnog wel missen. Maar niet door zo'n slap schot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou dat snap ik dus echt niet. Je zou verwachten dat je ze dwars doormidden schiet van zelfvertrouwen.
Dus. Snacks. Rennen
Zal je zien hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:
Spanje moet toch helemaal zoek getikt worden door de winnaar van vanavond.
Gewoon alsnog maken die grap.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Zwitserland eruit dus? Jammer, ik had net een matig woordgrapje bedacht
Ik vond ze niet beter dan Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:45 schreef Redefine het volgende:
Ja goh Spanje was beter. Wat wil je tegen tien man. Maar dan nog amper op doel schieten.
Nu willen we het weten ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Zwitserland eruit dus? Jammer, ik had net een matig woordgrapje bedacht
quote:
quote:
Dat waren ze objectief gezien wel. Maar nu niet extreem veel beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond ze niet beter dan Zwitserland.
De pauze die de Zwitsers na drie kwartier spelen hebben heet daar de rustiquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De pauze die de Zwitsers na drie kwartier spelen hebben heet daar de rusti
Godsammequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De pauze die de Zwitsers na drie kwartier spelen hebben heet daar de rusti
Zou Chiellini hem binnen vijf minuten een doodschop geven of nog even wachten?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
Benieuwd of de enkel van de Bruyne het houdt
quote:
Ik had het aangekondigdquote:
Goeie. Denk wat laterquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou Chiellini hem binnen vijf minuten een doodschop geven of nog even wachten?
Nog een wonder dat Koert Westerman niet bij de NOS zit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef Redefine het volgende:
De NOS dacht, laten we vandaag onze slechtste commentaren inzetten. Eerst Vermeulen en nu Snoeks. Morgen nog even Roelfs en Kooke en de ellende is helemaal compleet
Ik wil de Belgen ten onder zien gaanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:06 schreef Arizona het volgende:
Ik ben voetbalmoe, ik denk dat ik zo serie ga kijken
Waar kan de petitie worden getekend zodat Grueter de finale doet ?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef Redefine het volgende:
De NOS dacht, laten we vandaag onze slechtste commentaren inzetten. Eerst Vermeulen en nu Snoeks. Morgen nog even Roelfs en Kooke en de ellende is helemaal compleet
Wel als de echtgenotes van Ben en Jerry geen toestemming hebben verleend voor dit arrangement.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb Ben. Ik heb Jerry. Ik heb Lays. Ik ben met deze opstelling klaar voor het volgende drama
Dennis van Eersel van Radio Rijnmond.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar kan de petitie worden getekend zodat Grueter de finale doet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |