Ja zie je, hier gaat het al fout. Je kunt toch wel een jaartje zonder festivals.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Straks richting teststraatje. Morgen weer een festivalletje met 10.000 man
Bohhh genot
Ik kon precies een jaartje zonder festivals inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja zie je, hier gaat het al fout. Je kunt toch wel een jaartje zonder festivals.
Ooit? Ja, zo kun je het wel oprekken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alles? Wat mij betreft mag bijna alles open hoor. Alleen met de allerlaatste stap zou ik even wachten tot na de zomer.
Alles om te voorkomen dat we ooit weer in lockdown moeten.
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon precies een jaartje zonder festivals inderdaad
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Daar ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef chratnox het volgende:
Ooit? Ja, zo kun je het wel oprekken.
Als er de komende winter geen onacceptabele druk op de zorg is is het wat mij betreft wel afgelopen met alles
Naar wie dan zoal?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:47 schreef Hamzoef het volgende:
Zoals je theoretisch gezien zelf ook wel zou kunnen bedenken kunnen zij het ook verder verspreiden.
Bohh, ik ben volgende week pas aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Met recht een clusterfuck datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opschieten, er komt nog een weekend vol stapavondjes aan. Je kunt er donder op tegen zeggen dat er nog wat clusters met jongeren zonder snotneus gevonden worden.
Welke ga je?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:Lenny_Leonard
In de praktijk komt dit toch verrassend vaak neer op "Alles waar ik gebruik van maak mag open maar dat waar ik geen last van heb mag nog even dicht blijven"..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alles? Wat mij betreft mag bijna alles open hoor. Alleen met de allerlaatste stap zou ik even wachten tot na de zomer.
Alles om te voorkomen dat we ooit weer in lockdown moeten.
Dat is toch op terrein van 7th sunday?quote:
Klopt, gedeeld terrein. Zelfde stages ook. 7th sunday is weekend erop meen ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is toch op terrein van 7th sunday?
Ze zien hun klik inkomsten fors dalen, ze moeten wat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef SilverEyes het volgende:
Ja hoor, het NOS journaal opent al met de Delta variant. We worden al weer voorgemasseerd voor een nieuwe lockdown/maatregelen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
Zeer slechte cijfers vandaag en ik ben heel erg boos op de regering, vanwege het versoepelingspakket van 26 juni. Ik eis maandag een persconferentie waarbij de versoepelingen van 26 juni vanaf dinsdag worden teruggedraaid en daar bovenop een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005. Het reproductiegetal gaat zeer binnenkort boven de 1,0 komen of is misschien al boven de 1,0 en pas in de loop van augustus zakt het reproductiegetal pas onder de 1,0 doordat dan de jongeren de tweede prik krijgen. Kortom het hele perspectief is weg, doordat de regering te snel versoepelt tegen alle adviezen van experts in. Graag NU extra maatregelen!!!
Het is weekend. Pak een koud biertje, ga op je balkon/in je tuin zitten, muziekje erbij. chill. Stress is niet goed voor je weerstandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
Zeer slechte cijfers vandaag en ik ben heel erg boos op de regering, vanwege het versoepelingspakket van 26 juni. Ik eis maandag een persconferentie waarbij de versoepelingen van 26 juni vanaf dinsdag worden teruggedraaid en daar bovenop een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005. Het reproductiegetal gaat zeer binnenkort boven de 1,0 komen of is misschien al boven de 1,0 en pas in de loop van augustus zakt het reproductiegetal pas onder de 1,0 doordat dan de jongeren de tweede prik krijgen. Kortom het hele perspectief is weg, doordat de regering te snel versoepelt tegen alle adviezen van experts in. Graag NU extra maatregelen!!!
Nieuwe maatregelen komen sowieso want vanaf vrijdag 16 juli wordt Nederland weer door het Robert-Koch-Institut in Berlin gezien als risicogebied en ook andere landen zetten Nederland op oranje/rood waardoor je überhaupt niet meer naar het buitenland kan. Bedankt kutjeugd en kutregering met die achterlijke versoepelingen van 26 juni.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef SilverEyes het volgende:
Ja hoor, het NOS journaal opent al met de Delta variant. We worden al weer voorgemasseerd voor een nieuwe lockdown/maatregelen
Veel succesquote:
oke boomerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende: een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005
Geen perspectief hebben is ook niet goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:07 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Het is weekend. Pak een koud biertje, ga op je balkon/in je tuin zitten, muziekje erbij. chill. Stress is niet goed voor je weerstand
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen perspectief hebben is ook niet goed voor de weerstand.
Ik ben niet eens een boomer maar dit plaatje is veelzeggend:quote:
Dat kun je natuurlijk ook net zo makkelijk omdraaien hč, als jij je vakantie in Duitsland nou even uitstelt kunnen zij weer prima het terras op/de discotheek in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nieuwe maatregelen komen sowieso want vanaf vrijdag 16 juli wordt Nederland weer door het Robert-Koch-Institut in Berlin gezien als risicogebied en ook andere landen zetten Nederland op oranje/rood waardoor je überhaupt niet meer naar het buitenland kan. Bedankt kutjeugd en kutregering met die achterlijke versoepelingen van 26 juni.
Ja die kutjeugd die na een anderhalf jaar niet uit mogen een beetje verdomme zitten te genieten van het leven!!! Wat een totaalgekken!!!quote:
Jawel, want het reproductiegetal ligt boven de 1,0 of gaat zeer binnenkort boven de 1,0 raken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]wat ben jij een dramaqueen zeg. Er is niets aan de hand.
Ik vraag me al weken af what de fuck jij met het Robert Koch Instituut hebt. En daarnaast, wat hebben wij uberhaupt met dat instituut te maken. Niks achterlijke versoepelingen, sluit je op als je dat wilt, doe wat je moet doen om jezelf te beschermen, maar laat de rest die graag weer wil werken, naar school, trainen, socializen, kortom, leven, gewoon hun gang gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nieuwe maatregelen komen sowieso want vanaf vrijdag 16 juli wordt Nederland weer door het Robert-Koch-Institut in Berlin gezien als risicogebied en ook andere landen zetten Nederland op oranje/rood waardoor je überhaupt niet meer naar het buitenland kan. Bedankt kutjeugd en kutregering met die achterlijke versoepelingen van 26 juni.
Dus?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, want het reproductiegetal ligt boven de 1,0 of gaat zeer binnenkort boven de 1,0 raken.
Alsof ze niet twee maanden kunnen wachten tot ze gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die kutjeugd die na een anderhalf jaar niet uit mogen een beetje verdomme zitten te genieten van het leven!!! Wat een totaalgekken!!!
Jeetje, wat een frustratie tegen de jeugd heb je toch, ben jezelf in 1990 geboren dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
bovenop een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005.
Ja, wij leven gewoon ons leven door ondertussen hoor, kan jij je aftrekken op het Robert Koch Instititut in Berlin.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Erno-BE het volgende:
Nieuwe maatregelen komen sowieso want vanaf vrijdag 16 juli wordt Nederland weer door het Robert-Koch-Institut in Berlin gezien als risicogebied en ook andere landen zetten Nederland op oranje/rood waardoor je überhaupt niet meer naar het buitenland kan. Bedankt kutjeugd en kutregering
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://woededebaas.nl/training-woede-de-baas/
Welke groei? Ik weet niet of je het gemist hebt maar sinds afgelopen week testen we ineens ruim een kwart miljoen mensen extra per week. De 'groei' die je ziet zijn de asymptomatisch besmetten die er altijd al waren maar simpelweg niet in de cijfers van het RIVM terecht kwamen omdat ze zich niet lieten testen bij de GGD.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel, want het reproductiegetal ligt boven de 1,0 of gaat zeer binnenkort boven de 1,0 raken.
Ja ga maar lekker buiten spelen Huug.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]De doelpalen worden alweer een stukje verzet
Donder toch even lekker op Hugo
Animecons dicht. Stelletje viespeuken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef _serial_ het volgende:
Het reproductiegetal boven de 1,0 betekent dat het aantal besmettingen toeneemt en helaas kan ik niet inschatten wanneer het reproductiegetal onder de 1,0 duikt en bij hoeveel besmettingen het reproductiegetal onder de 1,0 duikt. Als half augustus pas het reproductiegetal onder de 1,0 komt en we zitten dan op weer 3.000 nieuwe besmettingen per dag, dan vraag ik mij zeer sterk af of we überhaupt voor half september weer onder de 1.200 besmettingen per dag zitten. Als we in geheel september boven de 1.200 besmettingen per dag blijven, betekent dit gewoon dat de herfst ingeluid wordt, zonder leuke zomer en dat je mag hopen dat het in april weer normaal wordt. Ondertussen zonder veel vermaak tot april doorbikkelen op het werk. Leuk man, maar niet heus.quote:
Vergeet je niet adem te halen mien jongquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
Nou ja morgen gaat wel goed komen gelukkig.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef _serial_ het volgende:
Mooi, oprotten met die festivals.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef _serial_ het volgende:
Beidenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar even zonder gein, de festival s / evenementen / discotheken "eisen" toch een negatieve test?
Wordt er dan zo mee gesjoemeld of is de test een schijnveiligheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |