Ja zie je, hier gaat het al fout. Je kunt toch wel een jaartje zonder festivals.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Straks richting teststraatje. Morgen weer een festivalletje met 10.000 man
Bohhh genot
Ik kon precies een jaartje zonder festivals inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja zie je, hier gaat het al fout. Je kunt toch wel een jaartje zonder festivals.
Ooit? Ja, zo kun je het wel oprekken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alles? Wat mij betreft mag bijna alles open hoor. Alleen met de allerlaatste stap zou ik even wachten tot na de zomer.
Alles om te voorkomen dat we ooit weer in lockdown moeten.
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon precies een jaartje zonder festivals inderdaad
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Daar ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef chratnox het volgende:
Ooit? Ja, zo kun je het wel oprekken.
Als er de komende winter geen onacceptabele druk op de zorg is is het wat mij betreft wel afgelopen met alles
Naar wie dan zoal?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:47 schreef Hamzoef het volgende:
Zoals je theoretisch gezien zelf ook wel zou kunnen bedenken kunnen zij het ook verder verspreiden.
Bohh, ik ben volgende week pas aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
Met recht een clusterfuck datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opschieten, er komt nog een weekend vol stapavondjes aan. Je kunt er donder op tegen zeggen dat er nog wat clusters met jongeren zonder snotneus gevonden worden.
Welke ga je?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
Bohhh genot
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:Lenny_Leonard
In de praktijk komt dit toch verrassend vaak neer op "Alles waar ik gebruik van maak mag open maar dat waar ik geen last van heb mag nog even dicht blijven"..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alles? Wat mij betreft mag bijna alles open hoor. Alleen met de allerlaatste stap zou ik even wachten tot na de zomer.
Alles om te voorkomen dat we ooit weer in lockdown moeten.
Dat is toch op terrein van 7th sunday?quote:
Klopt, gedeeld terrein. Zelfde stages ook. 7th sunday is weekend erop meen ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is toch op terrein van 7th sunday?
Ze zien hun klik inkomsten fors dalen, ze moeten wat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef SilverEyes het volgende:
Ja hoor, het NOS journaal opent al met de Delta variant. We worden al weer voorgemasseerd voor een nieuwe lockdown/maatregelen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
Zeer slechte cijfers vandaag en ik ben heel erg boos op de regering, vanwege het versoepelingspakket van 26 juni. Ik eis maandag een persconferentie waarbij de versoepelingen van 26 juni vanaf dinsdag worden teruggedraaid en daar bovenop een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005. Het reproductiegetal gaat zeer binnenkort boven de 1,0 komen of is misschien al boven de 1,0 en pas in de loop van augustus zakt het reproductiegetal pas onder de 1,0 doordat dan de jongeren de tweede prik krijgen. Kortom het hele perspectief is weg, doordat de regering te snel versoepelt tegen alle adviezen van experts in. Graag NU extra maatregelen!!!
Het is weekend. Pak een koud biertje, ga op je balkon/in je tuin zitten, muziekje erbij. chill. Stress is niet goed voor je weerstandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Erno-BE het volgende:
Zeer slechte cijfers vandaag en ik ben heel erg boos op de regering, vanwege het versoepelingspakket van 26 juni. Ik eis maandag een persconferentie waarbij de versoepelingen van 26 juni vanaf dinsdag worden teruggedraaid en daar bovenop een reisverbod naar het buitenland voor iedereen die geboren is tussen 1991 en 2005. Het reproductiegetal gaat zeer binnenkort boven de 1,0 komen of is misschien al boven de 1,0 en pas in de loop van augustus zakt het reproductiegetal pas onder de 1,0 doordat dan de jongeren de tweede prik krijgen. Kortom het hele perspectief is weg, doordat de regering te snel versoepelt tegen alle adviezen van experts in. Graag NU extra maatregelen!!!
Nieuwe maatregelen komen sowieso want vanaf vrijdag 16 juli wordt Nederland weer door het Robert-Koch-Institut in Berlin gezien als risicogebied en ook andere landen zetten Nederland op oranje/rood waardoor je überhaupt niet meer naar het buitenland kan. Bedankt kutjeugd en kutregering met die achterlijke versoepelingen van 26 juni.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef SilverEyes het volgende:
Ja hoor, het NOS journaal opent al met de Delta variant. We worden al weer voorgemasseerd voor een nieuwe lockdown/maatregelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |