Ja dat begrijp ik. Het was meer om het belachelijke van het voorstel van Erno aan te tonen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee. Je mag ook niet random auto’s aan de kant zetten om een burger-arrest te doen om iemand dwingen zijn rijbewijs te laten zien, bijvoorbeeld.
Ik had niet gezien op wie je reageerdequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Het was meer om het belachelijke van het voorstel van Erno aan te tonen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had niet gezien op wie je reageerdeMea culpa
Je kunt altijd nog maatregelen achter de hand houden voor als die 83% niet gehaald wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, wat inhoudt dat geen enkele maatregel meer nodig is op het moment dat die 83% gehaald is. Dan nog maatregelen aanhouden voor niet-gevaccineerden is gewoon burgertje pesten.
Achter de hand houden is iets anders dan maatregelen actief houden. Maargoed, dat kan inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:33 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog maatregelen achter de hand houden voor als die 83% niet gehaald wordt.
Lijkt me wel. Net als schnitzels op A3-formaat.quote:
En de Bratwürst niet te vergeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Net als schnitzels op A3-formaat.
Wel zin in nuquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Net als schnitzels op A3-formaat.
Das toch alleen in Beieren? Iedere deelstaat andere maatregelen..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel zin in nu![]()
Jammer van die klere FFP2 maskers
Ik kijk voetbal, is München ook Beieren?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Das toch alleen in Beieren? Iedere deelstaat andere maatregelen..
Die mensen in die stadions moeten toch allemaal getest zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, is München ook Beieren?
Daar zie ik zat mensen met FFP2 zitten
Oostenrijk ook maar eens uitzoeken ofzo
Ja. München is de hoofdstad van Freistaat Bayern. Beieren dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, is München ook Beieren?
Daar zie ik zat mensen met FFP2 zitten
Oostenrijk ook maar eens uitzoeken ofzo
De meeste hadden hem ook op hun kin hangen wat ik zag.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen in die stadions moeten toch allemaal getest zijn?
Daarna nog met een masker op gaan zitten
Bij Bol.com heb je 20 FFP2-maskers voor een tientje. Ik ga er vanuit dat die maskers in Bayern geaccepteerd worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel zin in nu![]()
Jammer van die klere FFP2 maskers
Ik ben nog altijd niet erg onder de indruk van de Duitse vaccinatiecampagne; m'n (Duitse) schoonouders hebben pas afgelopen week hun tweede vaccinatie gehad, terwijl m'n moeder die drie weken geleden al had. (M'n pa had z'n tweede AZ shotje al in mei vanwege diabetes) Bij het lokale Impfzentrum zie ik af en toe slechts eens een handjevol zestigers en zeventigers naar binnen gaan. M'n ouders kennen enkele in Duitsland wonende Nederlandse zestigers en ook die hebben zich, net als ik, in Nederland laten vaccineren omdat er in Duitsland nog altijd geen zicht op een vaccinatieafspraak was.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als het klopt wat @:DDDDDaaf zei dat het vaccinatie programma in Duitsland erg stroef loopt. Dan zit je zo als bijvoorbeeld 25 jarige in lockdown omdat een een of andere dokter Mengele een leuk plannetje heeft verzonnen.
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mensen in die stadions moeten toch allemaal getest zijn?
Daarna nog met een masker op gaan zitten
Bayern is wel de grootste en landschappelijk meest gevarieerde deelstaat van Duitsland met schitterende steden als München, Nürnberg, Bamberg, Würzburg en Regensburg binnen de deelstaatgrenzen en Bayern is ook de enige deelstaat met bergen binnen de deelstaatgrenzen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Das toch alleen in Beieren? Iedere deelstaat andere maatregelen..
Ja dat is overal, is ook geen doen bij beetje spannende wedstrijd, langere tijd of hogere temperaturenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De meeste hadden hem ook op hun kin hangen wat ik zag.
Als de pandemie voorbij is verkopen de beiernaren ze vast massaalngraag aan jouquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bij Bol.com heb je 20 FFP2-maskers voor een tientje. Ik ga er vanuit dat die maskers in Bayern geaccepteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |